Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím všechny Yeťáky. Mám Yeti 1.2. Neřešil někdo rychlejší ohřev motoru? Teď v zimě trvá dost dlouho, než to trochu začne topit. Možná by pomohla clona před chladič. Na Octavii se prodává, ale dala by se vyrobit i doma. Jezdil jsem s Megane a tam šlo topení o mnoho rychleji. Díky, Miki

A to bud rad, ze nemas TDI.

Kvůli tomuto jsem si tam dal vyhřívané sedačky. Než naběhne naplno topení, tak už dávno krásně hřejou :)

Zdravím všechny Yeťáky. Mám Yeti 1.2. Neřešil někdo rychlejší ohřev motoru? Teď v zimě trvá dost dlouho, než to trochu začne topit. Možná by pomohla clona před chladič. Na Octavii se prodává, ale dala by se vyrobit i doma. Jezdil jsem s Megane a tam šlo topení o mnoho rychleji. Díky, Miki

Hmmmm, tak to jsem asi nějakej velkej seveřan ;) Měl jsem před yetiskem oktávku a teď si pochvaluju, jak Yeti krásně topí. Asi je to relativní. Vyhřívaná sedadla nemám a už asi pořizovat nebudu. Nicméně - máte někdo zkušenost s vyhřívanými potahy /resp. máte někdo takové ty dodatečné "podprdelníky" do autozásuvky?/

Tak jestli něco takového existuje, tak to bych si to pořídil taky a měl bych u ženy ohromné plusové body :) Máme Felicii a Yetiho, Felda topí na plno už po 2 km, Yeťák tak po 15 km. Mě osobně to nevadí, ale žena je dost zimomřivá...

Upraveno od Luďa
necituj předchozí příspěvky

Co se týká vyhřívané deky na sedačky, tak to mám ve služební octávii. Je to deka, která vyhřívá i záda a je do klasického cigareťáku. Do minuty hřeje - můžu doporučit!

Myslim, ze clona pred chladic v tomto pripade nema zmysel. Ak je motor studeny, funguje len vnutorny chladiaci okruh v, ktorom chladic vobec nie je.

Pomoze ti len nezavisle kurenie. Tiez som o tom uvazoval, ale je to riadna palka 1000-1500 euro :(

  • 4 měsíce později...

Ta clona asi pomůže - nepustí do motorového prostoru tolik studeného vzduchu. Motor se chladí i přes blok a i převodovka se dříve zahřeje. Ale u Yetiho se těmi štěrbinami v mace nedá nic moc prostrčit.

Upraveno od Luďa
necituj předchozí příspěvky

Tento problém s "pomalým ohřevem motoru" u motorizace 1.2 TSI se řeší i v sekci FII a Roomster zde:

  • 8 měsíců později...

a co tam nacpat dálkovej start a prostě si nastartovat 10 minut před odjezedem, spotřeba paliva navíc bude nula nula nic, a aspoň se trochu ohřeje blok motoru a při následné jízdě to začne topit rychleji než teď kdy to trvá někdy až po 10km..

http://www.kanaco.cz/elektronicke-zabezpeceni/detail/bezdotykove-dalkove-ovladani-cz-pro-vw-skoda-seat-pke-bezklicove-zapalovani-dalkovy-start.html

http://www.elcar.cz/dvojcestne-lcd-pager/63-keetec-ts-8000-autoalarm-pager-dalkovy-start.html

  • 3 týdny později...

pro přátele krycí clony na masku dávám odkaz :

http://www.obautodily.cz/skoda_yeti_zimni_clona_predni_masky_horni-yetimask002

(Na AUKRU je to za 499,-+ poštzovné)

mě osobně se to nějak moc nelíbí, stále pochybuji o funkčnosti jakékoli clony u tohoto motoru. Spíše mě ale zaujala ta upoutávková fotka. Nevim zda blbě nekoukám, ale zdá se mi to nebo ne - jako by ta kapota byla "rozpáraná" ?? Co tím chtěl básník říci, nevím.

  • 3 týdny později...

tak si myslím, že ohřevu nic nepomůže, teď je tady kosa -19 a motor se ohřeje stejně rychle jako když bylo +5, prostě ten motor potřebuje svůj čas a je mu jedno co se děje okolo něj, jediný snad co trochu pomohlo je kryt kapoty a utěsnit škvíru mezi čelem a kapotou pak se auto ohřeje po cca 7 km jízdy a navíc tak rychle nevychladne když někde stojíš, i kapota z venku mi po ujetí 100km nerozmrzla....teplo se drží pěkně uvnitř motorového prostoru.... jo a do mikiny se svlíkám tak po 30 km to už se dá sedět v teple i uvnitř auta :-)

Upraveno od hadak11

Myslim, ze clona pred chladic v tomto pripade nema zmysel. Ak je motor studeny, funguje len vnutorny chladiaci okruh v, ktorom chladic vobec nie je.

Pomoze ti len nezavisle kurenie. Tiez som o tom uvazoval, ale je to riadna palka 1000-1500 euro sad.gif

a toto je pravda, když padal hustě sníh, tak sem ujel asi 20 km a celej chladič byl zaflákanej sněhem a ledem prostě se tam vůbec do něj nedostala teplá voda....

Protože se neotevřel termostat, ten se otevírá až kolem 80 stupňů. A zakrýt celý předek má význam, není motor na přímém mrazu a je víc chráněn.

Tak jest: termostat hlavy válců otvírá při 80°C,termostat bloku motoru při 87°C. Aby to nebylo jednoduché,tak clona vodního čerpadla uvolní průtok až při teplotě chladící kapaliny 87°C. ;)

  • 8 měsíců později...
  • 2 týdny později...

Tak je to odskoušený. Funguje to dobře. Ráno bylo -2st. motor měl po 30 min 70C. V autě teploučko. Jediný co je potřeba udělat je nastavit den předem climatronic na HIGH, aby veškeré teplo z výměníku šlo do kabiny. Protože jakmile se nechá teplota třeba na 24C tak zůstává otevřená klapka a z venku tam jde chladný vzduch a neohřívá se to tak rychle.

Upraveno od hadak11

Je to krásný,ale za hromadu peněz.

Mělo by to stát tak "bůro"....... :kol-47:

jj ta cena je šílená......

  • 2 měsíce později...

Tak je to odskoušený. Funguje to dobře. Ráno bylo -2st. motor měl po 30 min 70C. V autě teploučko. Jediný co je potřeba udělat je nastavit den předem climatronic na HIGH, aby veškeré teplo z výměníku šlo do kabiny. Protože jakmile se nechá teplota třeba na 24C tak zůstává otevřená klapka a z venku tam jde chladný vzduch a neohřívá se to tak rychle.

Ake tam mas ovladanie? Je v interieri nejaky skaredy bazmek?

Kolko stala montaz a kolko ta to cele vyslo?

Ja na tym silno uvazujem, ale nechem mat v interieri nejaku spatnu skatulu a chcem aby to bolo ovladatelne cez telefon. To bude stat asi balik :kol-32:

Sranki nic není vidět, ovládá se to přez sms, vše je schováno pod palubovkou vlevo jak je ovladač na světla, dá se to i manuálně zapnout / vypnout a na to je takovej malej čudlík a záleží kam si ho chceš dát já ti to vyfotím. topení koupíš od webasto nebo eberspacher montážní sadu pro yetika a ovládání (to se dělá dokonce na slovensku) cena nového setu cca 40t

http://shop.molpir.s...rams=typ_t;1900

http://shop.molpir.s...rams=typ_t;1902

já sehnal 1 rok starý topení za 10t (maník si koupil diesl auto a benzinovy topeni prodaval) a montáž s ovládáním stála 12t celkem 22t

post-69358-0-33284300-1355481115_thumb.j

post-69358-0-13850800-1355481125_thumb.j

post-69358-0-80391900-1355481135_thumb.j

Upraveno od hadak11

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.