atletmar Vloženo 15. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2010 Ahoj, měl bych na Vás prosbu a také bych se rád o Vás dozvěděl nějaké nové zkušenosti. Jedná se mi o chování k autu v zimě a to hlavně při startování studeného motoru 2,0 TDI, 103 kW. Slyšel jsem, že motor by neměl dlouho klapat na prázdno a hned sednout a rozjet se, a držet ho v nízkých otáčkách a netočit, až se motor zahřeje. Druhá verze je zase, že motor nechat cvhíli zahřát a pak vyjet. Můžete mi poradit co je lepší a nebo aspoň sdělit vaše zkušnosti jak to děláte? Vždy když dojedu, nechám auto klapat na volnoběh, pak až vypnu. Díky za rady a vaše zkušenosti. M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 15. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2010 (editace) Já jsem v zimě auto nastartoval, pak teprve oškrábal okna a vyjel. Podle mě je dobré nechat v zimě v mrazech před vyjetím dieslový motor trošku proběhnout na volnoběh, stačí dle mého názoru minuta a vyjet. Rozhodně netočit motor za studena, já osobně, dokud ručička vody nebyla na provozní teplotě jel max. 2500ot, lehká noha. Samozřejmě oleji trvá ohřátí déle, ale to už by mělo stačit. Při dojetí domů není potřeba nechávat motor bručet, pokud jsi nejel rychl. 150-170/hod, kdy by se mělo jízdou na volnoběh nechat chvíli dochladit turbo. No, nemusí se mnou každej souhlasit, názory se na tohle dost mění, ale to je mi jedno Editováno: 15. Prosinec 2010, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 15. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2010 ja osobne, oskrabu okna a pak sednu do auta, natocim, a jedu - podle to ho co mi i rikal technik ze skodovky tak by se to tak melo delat... ale jak psal Clint, tak asi co clovek to nazor, a kzadej to dela jinak. Muj otec auto natoci a jde skrabat a nikdy neresil zadnej problem, jen pravidelny servisy (ackoliv on teda ma 1.9 TDI) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 15. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2010 (editace) Taky to nenechávám klapat, nastartuju až když mám oškrábáno. Sundám fólii s předního okna a jedu v klidu než se to ohřeje. rychl. 150-170/hod, kdy by se mělo jízdou na volnoběh nechat chvíli dochladit turbo Na tohle sem hodně přečetl a názory se liší, ale podle odborníků se má dochladit turbo volnou jízdou ale ne na volnoběh. Editováno: 15. Prosinec 2010, autor: šulda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ratras1 Vloženo 15. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2010 Já odházím auto, oškrábu okna, nastartuju, zapnu pás, rozsvítím světla, zapnu výhřev zadního okna, sedaček a jedu, rovněž točím max. 2500 než se zahřeje. S tím dochlazováním, pokud jedeš po dálnici a sjedeš k benzínce tak nechat na volnoběh dochladit turbo. Jinak na to stačí většinou rozumná jízda pár minut před zastavením. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libor.kratas Vloženo 15. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2010 Já odházím auto, oškrábu okna, nastartuju, zapnu pás, rozsvítím světla, zapnu výhřev zadního okna, sedaček a jedu, rovněž točím max. 2500 než se zahřeje. S tím dochlazováním, pokud jedeš po dálnici a sjedeš k benzínce tak nechat na volnoběh dochladit turbo. Jinak na to stačí většinou rozumná jízda pár minut před zastavením. presne jak pise ratras1 odhazet oskrabat, sednout do auta nastartovat nech se olej promaze par krat, pozapinat vsechno co se da a vyjet muj nazor... jinak to jisty garaz a nebo ten kdo ma Webasto je vysmaty (coz ja nejsem) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.