Přejít na obsah

Hkubes

Uživatel
  • Počet příspěvků

    695
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Hkubes

  1. Ale to že to ničí kola je 100%. Poklice jsou sice pevné ale jízdou a otřesy to právě ničí disk. Navíc stačí ještě k tomu špína prach, cokoliv co se za tím usadí a už se to dře. Za roky jsem ještě neměl takto poškozené disky u žádného auta.
  2. Boleslavák pro tebe info. Zjistil jsem to po tom co jsem přehodil letni za zimní a po tom co jsem sundal kryty. Takže ted mám poškozená kola, která se nedadají prodat nic a opět bych tam musel nasadit kryty abych zakryl to co je odřené. A vzhledem k poškození to oxiduje a veřím že se to začne loupat. Jediná možnost je nechat to dát do laku ale proč bych to měl platit když je to v záruce. Navic mě ani nikdo neupozornil na to, že to může ničit kola.
  3. A ma tady někdo k navigaci aktivovanou Lauru ? Zajimali by mě vaše zkusenosti.
  4. Kdo ma tedy Lauru a jake jsou sní zkušenosti.Dík.
  5. Po tom co jsem auto koupil jsem při přezutí na zimní sundal aero kryty a nevěřil jsem jak to vydřelo disky. Takže ano už je tam dávat nebudu ale disky jsou na přelakování.
  6. Zajímalo by mě jak jste spokojeni s novou Fabii. Co vám na ni vadí, co je naopak dobré atd. Já vlastním Fabii 4, 1,0TSI 81kw. Na pohled je auto pěkné, prostorné , jezdí na to, že to je 3hrnek, svižně a spotřeba není taky špatná. Jezdím za 5,5 průměrem. Ale vše má své ale. Jak u Kamiqa tak i u fabie 4 nemohu najít dobrou polohu na sedačce. I když sedačka je u nové Fabie jinak dělaná přesto se musím v ní pořád srovnávat . Připadá mi to, jakoby tam byla ze šikma. Když si sednu do Kamiqa Monte Carlo tak tam zapadnu lépe.,Když jsem jezdil VW prostě jsem si sedl a byla to pohoda ale tady ne. Co se týká motoru tak výkon dostačující, nikdo nepozná že to je jen 1litr ale je více slyšet ve Fabii než v Kamiqu, tam o něm skoro nevím. Oproti verzi 85Kw se zdá být motor 81kw živější. Mohu porovnávat jelikož máme oba tyto motory. Infotainment je kapitola sama pro sebe. Auto mi stojí venku a když jsou venku mrazy moc se tomu ráno nechce. Občas to zamrzne a nezbude nic jiného než restart. Dělá mi to většinou když chci použít navigaci.. Co se týká ovládání děs než se někam proklikáte. Za jízdy to není nic příjemného. Podvozek jak se uvádí je fakt u této Fabie 4 tvrdý a řekl bych že je jedno jestli tam jsou 17 a nebo 16 kola. Docela nechápu škodovku ,že na malou Fabii dávají pneu šíře 215 na na Kamiqa 205. Na 215 musí člověk jezdit s citem aby se dostal na spotřebu co uvádí škodovka jinak je spotřeba přes 6litru. Co se týká té tvrdosti podvozku na rovné silnici pohoda ale jakmile jedete po nerovné vozovce zadek prostě odskakuje a totéž na zimních 16. Takže za mě nic moc. Kufr nemám elektricky otevíratelný ale myslím že to je u všech škodovek, v zimě se vám páté dveře neotevřou úplně a hrozí že se praštíte do palice, tlumiče otevíraní jsou prostě zatuhlé. A ještě kdo má 17 kola tak ty jejich slavně aero kryty kol vám kola leda tak ničí po roce používání bych měl tyto nechat přelakovat jelikož od aero krytu je to do disku vydřené. Děs. Jinak auto mam na ježdění do práce místo SUV. Je prostě znát že škodovka co se týká kvality už není co bývala ale hlavně, že zdražuje. Nakonec si říkám, že než Fabii měl jsem vzít dalšího Kamiqa, sním se mi jezdí lépe a aspoň to není prcek na silnici.
  7. Presne , ano na aplikaci Myškoda můžeš vše napsat a poslat. A i odpovědi se dočkáš .Včera jsem jim to tam trochu omastil a dnes jsem dostal odpověď. Takže to od škodovky je zázrak a a funguje to.
  8. Kazdy at si koupi co chce.Ja bych do MPI nesel.TSI jezdi dobre a hlavne ma silu na predjizdeni coz se u atmosfery neda rici a myslim ze to je dnes jeden z dulezitych aspektů. A jestli to chce nekdo přestavět na LPG tak taky nechapu protoze s TSI se da jezdit za málo a přestavba se nevyplati. Kdo chce klima manual v pohode,min starosti do budoucna ale automat nema chybu.Co se tyka podvozku jednou jsem mel snizeny a uz bych nechtel.je to tvrdsi a jde to poznat.Des jsem rad za normalni podvozek a i tak citim ze nekdy na silnici skrtam o vyjete koleje ve snehu a neni to prijemne.Navic i pri normalnim podvozku Fabie drzi jak pribyta. Takze atmosferu fakt jen pro toho kdo jezdi jen na nakupy a kolem komina.
  9. Jan.R. bohužel někdo to prostě nepochopí.Připadá mi to, že kdyz to nema 4 válce a velky obsah tak to pro některé není auto.Vzpominam na HTP motory to bylo řečí ,že to nejede a nic to nevydrží a ouha ono to jezdilo a i dost najíždělo.Takže asi tak. Jinak co se týka topení vyjedu na kopec a ten litr krásné fouká teplý vzduch ,takže jak topí 1,5 to fakt nevim ale i ten litr topí rychle.A abych nebyl jen kriticky k DSG převodovce,tak je to cca pul roku co jsem mel půjčený Kamiq.Kdyz jsem ho odpoledne vracel tak jsem se musel podivat do TP s jakým že to motorem jedu .Jelo to prostě dost dobře a chvili jsem si myslel že tam je 1,5 TSI, no a u pumpy v TP 1,0 TSI. Takže ja 3válec nepodceňuje ale take nikomu nevnucuji..
  10. Ti co si myslí ze 3válec není motor téch je dost.Ale za mě, mame tri auta 1,0tsi 85 a 81kw a nejsem ani ja ani druzi brzdou provozu. Jezdil jsem i 1,5 TSi a radeji nez za motor si spise priplatim za doplnky, což jsem vždy udělal.Bohužel dnes vime jak to s doplňky pokulháva..Ani mi neprijde ze bych auto pri nalozeni trapil.Dovolena s kolegou co jel s 1,5 a ja s litrem a nebylo poznat kdo v cem jede, jen to že ja měl menši spotřebu. Takze je to jen o tom kdo co chce.Doporucuji se projet v obou autech ,zjistit si i neco o servisu apod a pak se rozhodnout.To stejne jestli manual nebo DSG. Ja preferuji manual a mam klid.Je znamo že 7st.DSG jsou slabinou koncernu VW. A i já mam dost najeto na silných vozech ale dnešní třívalec bych nesrovnaval s wartasem. A jinak 81kw jezdi lip jak 85kw..
  11. Hkubes

    Zimni kola a pneu

    Jezdi nekdo na 17 zimních?
  12. Nemam problém,řazení jde dobře.
  13. Zdravim.Na jakych zimnich kolech jezdite. Zajimaji me zkusenosti s koly 16 a 17.
  14. Hkubes

    Rozměry kol

    Jake mate zimni alu kola.
×
×
  • Vytvořit nový...