Přejít na obsah

Drewie

Uživatel
  • Počet příspěvků

    802
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

2 Sledující

Návštěvy profilu

3743 zobrazení profilu

Oznámení Drewie

  1. Tak doufám, že tu ještě chytnu nějakého pamětníka Vím, že je tohle vlákno má v názvu, že je o zadních senzorech, ale diskuze je tu dost obecná 👼 Jednotka 3U0919283B s předními senzory "zapomněla", že nějaké přední senzory má, a že by se podle toho měla i chovat. Zadní fungují normálně. z toho usuzuju, že není vadné nějaké čidlo, protože to by mělo vyřadit pomoc při parkování úplně. V měřených hodnotách v první skupině, kde podle popisku by měly být zobrazeny hodnoty pro zadní senzory, je Not installed a N/A, v druhé skupině jsou zobrazeny hodnoty zadních senzorů (i když dignostika říká, že by tu měly být přední). Ale jsou to jen popisky a někdo to mohl při vytváření toho konfiguračního souboru zaměnit... (výsledná hodnota ve 3. skupině už má popisek správně). Nicméně tlačítko se nerozsvítí oranžově a přední repráček mlčí, když se zařadí zpátečka. Ani nejde vynutit zapnutí stiskem tlačítka. Při testu akčních členů přední repráček je stále bez zvuku a tlačítko také nezmění barvu. Navíc kanál 3 v přizpůsobení - pro nastavení hlasitosti předního repráčku - je nedostupný. V paměti závad je čisto. A žádná chyba se tam neobjeví ani když se odpojí kabeláž v předním nárazníku. Což už je dost divné. Mimochodem, na pinu 2 ve svorkovnici pro přední nárazník stále naměřím 12V 🤔. Je toto také jedna ze skvělých vlastností parkováku od MetaSystem, že si usmyslí, že už nebude 3U0919283B, ale 3U0919283A? Ale i tak, není tu někdo s diagnostikou a tím správným autem s předními senzory, že by mi poslal screen z diagnostiky, jak tam vypadá funkční jednotka? Případně východní, severní či střední čechy dojedu...
  2. Vím, že je tohle téma dost "outdated" (je na 24. stránce ), ale google mě sem nahnal. Jen bych chtěl poreferovat, že takový koncový díl výfuku z výroby vydrží 17 let, a moje fabie už ujela takovou vzdálenost, že už by byla skoro na Měsíci... A víte co? Stejně tam prásknu origo, ať jí na té cestě zpátky na Zem pořád dobře frčí.
  3. Hm, tak jedna vzpěra od OBautodíly mi po dvou letech vytekla njn, holt čínskej šunt, navíc na tom není jediná informace, jaká tam je síla atp. Ale podařilo se mi sehnat delší plynovou vzpěru než je u kufru a pokusil jsem se o něco podobného jako dělal baraba13 tady: (tohle vkládání odkazů na příspěvky je nějaké čudné...) Jen jsem použil, ty součástky, co byly u těch vzpěr od OBautodíly, nic jsem nevyráběl Tím že mám delší vzpěru, nemusel jsem nic vrtat a přišrouboval jsem ten kulový šroub místo toho vzdálenějšího, co drží blatník. Ale vzpěra o tloušťce 20 mm se mi tam nevešla, když jsem zavřel kapotu, byla "vyboulená", zvednutá oproti blatníku. Nemáte někdo zkušenosti s touhle "tlustou" vzpěrou? Zatím přemýšlím, že bych si nechal vyrobit dlouhé vzpěry, ale stejně hubené jako ty od OBautodíly
  4. To si děláš prdel, ne? Pro vyjmutí ovladače světel z palubní desky není potřeba žádný šroubovák, pak nemají ty ovladače vypadat tak jak vypadají, když to radí šikulové i tady na fóru!! Toto je z dílenské příručky: Kde tam píšou o šroubováku?!? Zbytek návodu nerozporuju
  5. A co pojistka? Tu jste kontrolovali? BSG se na lince "flashují" podle toho do jakého auta se montují, dobudoucna jde nakódovat jen to, co je v tom autě. Takže i BSG se stejným indexem např. z Pola nebude umět zamknout páté dveře ve Fabii, možná nepůjdou ani otevřít. Fabie může mít nějaké stupně výbavy, které Fox nemá. Napadá mě jedno - Fox má vždycky jen 3 dveře, kdežto Fabie 5, takových věcí může být víc. Myslím, že v servisu by měli umět tu BSG flashnout podle VIN, nové firmwary do jednotek nahrávají. Jen jestli nebude levnější sehntat tu správnou BSG
  6. chyba je v tom "zapínači" světel. Myslím, že už se to tu řešilo, prý ani moc nepomáhalo vyčištění, stejně se ta vodivá cestička znovu vychodila. Mně pomáhalo, že jsem tím kolečkem trochu zakvedlal, a pak to přestalo svítit, nicméně stejně jsem si po relativně krátké době koupil nový spínač, přotože už ani kvedláním se ty světla časem nevypla. Což bude asi už i Tvůj případ.
  7. Drewie

    Budíky

    předface RS budíky budou mít nulu na konci (např. 6Y0 920 870 S), všechny RS budíky začínají 6Y0. S RS přišla ta změna v číslech dílů (postupně)
  8. Drewie

    Budíky

    NO zkus si přečíst tohle: http://forum.skodahome.cz/topic/122140-bud%C3%ADky-kontrolka-otev%C5%99en%C3%AD-dve%C5%99%C3%AD-kufru/#entry1714472 a pak ještě ten můj příspěvek hned pod tím (na konci může být být možná i 2 a určitě 3) Jinak přes VAG Ti to řekne číslo dílu rovnou taky.
  9. no co tohle: http://forum.skodahome.cz/topic/122734-seda%C4%8Dky-z-f2-v-f1-el-zapojen%C3%AD-v%C3%BDh%C5%99ev%C5%AF/ Snad to pomůže
  10. chlape, možná kdyby ses ptal v sekci Octavia, tak Ti tam možná někdo odpoví.. O1 měla ty jednotky pro vyhřívané sedačky snad v releovým boxu, ne?
  11. Diagnostika nepíše nic? Není něco s kompresorem?
  12. Žádná LINová nebo CANová komfortka není - je pouze jeden druh, všechy komfortky E (možná i nějaké jiné) umí stahování oken s CAN ŘJ ve dveřích, dálkovým ovládáním. Já mám v autě původní komfortku z výroby. Stačí se podívat na kódování, po faceliftu se kóduje jako bez elektrických oken před faceliftem. Informaci o dlouze stisknutém tlačíku na ovladači podává komfortka pouze datově po CANu a jediné jednotky na CANu, které této informaci "rozumí" a vědí, co mají dělat, jsou ty ve dveřích a u střešního okna.
  13. jojo, to je to řešení jak to udělat i po faceliftu, asi jsem to už i v tomto vlákně psal. Přendat jednotky je to nejmenší, protože kabeláže je taky pár desítek (možná stovek metrů ) potřeba. A znova bych to už dělat nechtěl...
  14. Ono to už z principu po faceliftu nejde. Motory ve dveřích nejsou vůbec datově (po CANu) spojeny s komfortní jednotkou ani autem, takže se k nim nedá ani připojit. Tudíž bez nějaké další jednotky, která si na CANu přečte informaci z komfortky, že je dlouho stisknuté tlačítko ovladače, a pak nasimuluje otočený klíček v zámku, to nejde. A pak tu jsou tací (já ), kterým to po faceliftu funguje, nepotřebují k tomu žádné další krabičky...
  15. šel, ale nepůjde Ti dokódovat kontrola žárovek, nepůjde kontrolka sklopení zadní opěry. Takové budíky toho umí vlasně méně něž ty v F1. Ale neznám nikoho, kdo by s takovými budíky jel, já jsem jen nastartoval.
×
×
  • Vytvořit nový...