Přejít na obsah

holmer

Uživatel
  • Počet příspěvků

    24
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení holmer

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. o.k. dám tam tedy ten Shell s VW 502.00. Dík za názor
  2. Mám dotaz, chystám se na výměnu oleje u O3 1.4 TSI 110 kW CZDA, najeto 120tis. Auto máme chvilku, koupeno přes Škoda plus, jezdilo v Německu a jediné info na štítku původního oleje v motoru je 5W-30. V autě je už nastaven pevný interval 15tis Km a tak to i zůstane, najedeme tak max 8 tis ročně. Ve výběru mám dražší CASTROL EDGE 5W-30 TITANIUM FST (VW 504.00) a nebo levnější Shell HELIX HX7 Professional AV 5W-30 (VW 502.00). Myslíte že i ten Shell by na tento nízký roční nájezd plně dostačoval? Dík.
  3. Zdravím, u Fábky kombi 1,4 16V (2004) se mi tak před měsícem začlo samovolně během jízdy zapínat zadní mlhové světlo (přední mlhovky nemám, mám základní výbavu). Mám zapnuté normálně potkávací světla a najednou se na palubce rozsvítí kontrolka zadní mlhovky a tato opravdu svítí, když ji přepínačem světel opravdu zapnu a znovu vypnu, tak zůstává svítit dál, musím úplně vypnout světla aby se vypla. Nejdříve to dělalo nepravidelně, teď už ale pravidelně po zapnutí světel do 30 vteřin se zadní mlhovka sama zapne. Poradí mi někdo v čem by mohl být problém (nějaké relé, přepínač??)
  4. Dnes jsem demontoval na Fábce to sdružené čidlo tlaku a teploty nasávaného vzduchu (MAP senzor G71+G72) a bylo docela zasviněné a mastné, očistil jsem ho hadříkem nejlépe jak to šlo a dal nazpět. Bylo to brzy ráno a venkovní teplota byla přesně ta, při které mi to zase celý tento týden při studeném startu dělalo výše popisované problémy. Tentokrát po očištění čidla naskočila fábka okamžitě a drží volnoběh bez jediného šlápnutí na plyn, takže se zdá že to opravdu způsobovalo ten problém. Pokud to bude zase do budoucna zlobit, tak už koupím nové. Mám jej vyfocené, ale nevím jak zde vložit obrázek. Někdo tu zmiňoval i svíčky jako možnou příčinu problémů, ale tohle mi to dělalo i když jsem měl svíčky úplně nové. Je pravda že teď už je na svíčkách 32 tis. Km a výměnu chystám v rámci technické až na 7/2016, ale ten problém se špatnými studenými starty pouze při určité teplotě bych viděl spíše na MAP senzor.
  5. Já měnil před třema týdnama a dal jsem Shell HX7 10W-40. Filtr jsem dal úplně obyčejnej od Filtronu. Přístup k filtru je opravdu hroznej, takže já si sundal ten malej plast pod motorem, odpojil konektro od alternátoru a potom to nějak šlo povolit, protože tam byl filtr Mann, kterej měl na sobě jakoby osmihran na klíč č. 30.
  6. Tak já mám 1.4 16V 55kW (2004) motor BBY. Auto mám od 10/2011 koupeno v AAA (já s nima mám zatím pouze dobré zkušenosti). Když jsem auto kupoval tak mělo 95.000 Km, teď mám 101.500Km a auto mi maximálně vyhovuje. Líbí se mi kultivovaný chod, velice příjemný zvuk motoru a to i ve vyšších otáčkách, ano auto je v nízkých otáčkách lenivé a třeba i takové HTP 40 kW je v nízkých otáčkách lepší, ale k tomu i přizpívá elektronický plyn, na který jsem si ale ja osobně bez problému zvyknul (chce to mít větší cit v noze). Základní diagnostiku si na autě dělám sám, v 99.000 Km jsem si udělal rozvody, ale ty staré byly ještě naprosto v pořádku. Spotřebu benzínu nevím, protože mám v autě LPG (systém Elpigaz) a jezdím přibližně za 1.20,-Kč/Km, nejlepší spotřebu jsem zatím měl 6.9 litrů plynu na 100 Km, takže prostě balada. Dále si na autě sám řeším olej včetně filtrů (olejový, vzduchový, kabinový, palivový). Co mě teď čeká je zadní díl výfuku, protože výfuk všeobecně při provozu na plyn (tohle auto najezdilo na LPG už 50.000 Km) mnohem více trpí (shnije spíše zevnitř směrem ven). V 74 kW verzi jsem nikdy nejel a právě sháním někoho kdo by mě nechal svézt, protože bych si to rád porovnal, ale i ta 55 kW verze se dovede pěkně rozjed a od 3000 ot. pěkně táhne, naopak pod 3000 ot. je velice kultivovaná. Já mohu pouze doporučit.
  7. Zdravím pánové, už nějakou dobu přemýšlím nad pořížením diagnostiky pro moji F1 combi, 1.4 16V 55kw (2004), teďka mě k tomu trošku popohnala kontrolka motoru, která se mi dneska rozsvítila, auto ale jede dál úplně normálně. Moje představa je tak do 2.000,- Kč, samozřejmě bych rád originál VAG, ale takový peníze za to dávat nechci. Moje požadavky jsou spíše základní (čtení paměti závad a její mazání, nejlépe aby k tomu byla nějaká databáze chybových hlášení, sledování veličin, nastavení servisního intervalu a dalších věcí v autě). Doporučíte mi něco??? Našel jsem na aukru tohle, ale zase jsem tady četl spoustu negativních zkušeností k ELM327, tak nevím. Je tady hrozných informací, ale nic jednoznačnýho. http://aukro.cz/prof...2224963974.html http://aukro.cz/profi-diagnostika-vag-kkl-can-vw-skoda-audi-seat-i2218911334.html
  8. Tak olej a všechny filtry minulý víkend úspěšně vyměněny. Děkuji uživateli kibi za předchozí podrobný návod . Do motoru se vlezlo přesně 4,3 litrů nového oleje po horní rysku. Jenom tento týden jsem s tou Fabii najel 1000 Km a na měrce ubyl zhruba tak 1mm, tak myslím že spotřeba vzhledem k proběhu Km tak akorát. Ještě jeden dotaz ale přeci mám. Poslení výměna oleje proběhla v 5/2011 při 196.000 Km, tzn jsem předpokládal že další bude při 211.000 Km či 5/2012, ale auto začalo hlásit service oil již nějak před 206.000 Km, tekže řekněme po 10.000 Km. Když jsem teďka servisní interval vynuloval pomocí knoflíku na palubce, tak jakej tedy bude 10.000 Km a nebo 15.000 Km????
  9. Zdravím, chystám se na výměnu oleje u služební F1 1,9 TDI (74kW), 2002, motor ATD, najeto 207.000 Km. Mám sehnanej olej Valvoline Durablend Diesel 5W-40 s normou 505.01, olejovej filtr, raději jsem si sehnal i náhradní hliníkový těsnění pod vypouštěcí šroub oleje. Koupil jsem taky nový vzduchový filtr a kabinový filtr, protože u služební fábie byly ty výměny těhle věcí nejednoznačný, tak to chci sjednotit. Máte nějakou zkušenost s tímhle olejem?? Dále se chci zeptat v jakém pořadí nejlépe provést výměnu, že musí být motor prohřátý je mi jasný, ale jde mi o to, zda je při vypouštění původního oleje lepší mít již demontovaný olejový filtr a nebo nejdříve starý olej vypustit a potom demontovat starý filtr a dát nový??? Co ten kryt pod motorem, jde nějak rozumě odšroubovat?? Poslední dotaz mám na palivový filtr, ten chci časem taky raději vyměnit bo se neví jak dlouho tam je, stačí normálně vyměnit kus za kus?? když stáhnu hadičky, tak předpokládám že začně vytékat nafta a nějaká bude i ve filtru, když dám nový filtr, tak nevadí že se to mírně zavzdušní?? Omlouvám se za tenhle elaborát, ale rád bych měl jasno.
  10. Tak jsem taky začal řešit jaký olej do F1, motor 55 kW, BBY. Teď tam mám Castrol Magnatec 10W-40 A3, no a chtěl bych tam dát Shell Helix HX7 10W-40. Co na něj říkáte?? Olejovej filtr chci sehnat originál.
  11. Co tam dával za svíčky?? Základní nastavení by se mělo po zpětné montáži udělat, mě se to po tom zákl. nastavení chová naprosto stejně jako před tím.
  12. Rozvody se opravdu od 2005 změnili, já když jsem se na rozvody ptal, tak po mě chtěl taky VIN a říkal, že tam prý jednu kladku přidali nebo ubrali, teď už přesně nevím, myslím že se jedná o sadu buď se třema a nebo čtyřma kladkama. Co mi ale hodně doporučoval, že při rozvodech většinou dělají i gufera na vačkách a na klice, prý to bývá dosti často již orosené od oleje a nemá cenu to tam nechávat původní, když se dají nový rozvody a potom po čase tam začně na rozvody prolínat olej. CO mi dělal cenovou nabídku tak jenom ty gufera tam byly za 300,- Kč (na klikovku), za 700,- Kč (na vačky), takže docela mazec za takovou ptákovinu. Slyšeli jste někdo o výměně těhle gufer, nebo měnili jste je taky při výměně rozvodů??
  13. holmer

    Autobateria

    Mám Fabii 1,4 16V 55 kW r.v. 7/2004 a v ní původní akumulátor (Varta 44Ah), tedy alespoň původní majitel mi tvrdil že akumulátor neměnil. Auto je bez klimatizace, ale s LPG, což je určitě také další příkon navíc, zatím ale startuje úplně normálně. Pokud baterka přežije zimu, tak ji asi stejně preventivně na jaře vyměním.
  14. A co říkáte na tohle?? http://www.cc-autodily.cz/sada-rozvodu-vod-pumpa-3-3 Pokud fotky odpovídají tak na jedne kladce je uvedeno INA, řemeny Contitech a pumpa Hepu.
  15. Zdravím, sháním si ty rozvody a našel jsem na aukru tuhle sadu i včetně vodní pumpy: http://aukro.cz/sada-rozvodu-i-s-vodni-pumpou-skoda-fabia-1-4-16v-i1953192559.html Připadá mi to docela slušný za ty peníze, jenom jsem se chtěl zeptat jaký mátě skušenosti s výrobcem SKF a jestli jsou v týhle sadě všechny potřebný díly?? Dále jsem narazil na rozumný ceny zde: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/036198119c-rozvody-1-4-16v-fabia-fabia-2-roomster-octavia-octavia-2.html
×
×
  • Vytvořit nový...