
- Zdánlivě nesouvisející chyby OIII + ztráta výkonu
- Zdánlivě nesouvisející chyby OIII + ztráta výkonu
- Zdánlivě nesouvisející chyby OIII + ztráta výkonu
-
Zdánlivě nesouvisející chyby OIII + ztráta výkonu
Ahoj klubáci, kolega začal mít problém se svou OIII 2016, 2.0TDi 110kw, manuální převodovka, nájeud 250t km. Asi před 3 měsíci mu auto začalo občas při jízdě škubat, což řešil výměnou vstřiku, který v servisu ukazoval ne vyloženě špatné hodnoty, ale od ostatních o něco jiné (nerozumím tomu, jen píši co dělal servis), to ale nepomohlo, takže další krok byla výměna plynového pedálu, a nějaké relé v pojistkovém boxu u motoru. Projevy cukání - myšleno při rozjezdu nebo jízdě tím stylem, že je jedno v jaké rychlosti, v jakých otáčkách nebo při jaké rychlosti na sekundu jakoby motor ztratí výkon a pak zase hned jede normálně. Diagnostika žádné chyby neukazovala, v servisu nic nenašli. Včera odjížděl z práce a při rozjezdu na křižovatce auto škublo, rozsvítily se kontrolky ABS, ESP, tlaku v pneu, blikala kontrolka žhavení, nefunkční parkpilot a to důležité, že auto spadlo do nouzáku a otáčky motoru zůstaly na cca 1200ot./min. Odjel s tím hned do servisu, kde ty chyby viděli, ale prý vůbec netuší co by to mohlo být, auto tam nechal a za týden až na něj dojdě řada to zkusí vyřešit, napadlo mě ale se zeptat tady, jestli někdo něco podobného už neřešil. Díky za případné info, tipy na závady nebo po čem zkusit jít nejdřív 🙂
-
Mio Smartbox III zapojení
Tak mám zapojeno. Zapalovač (pozice 40) mám spínaný po zapnutí klíče, ale dal jsem nakonec kablík ACC na zadní stěrač (pozice 47), červený kablík VCC+ jsem dal na u mě volnou pozici 28 a černej GND- sem dal pod šroub na kostře. Opravdu ten SMART BOX funguje až po zapojení všech kablíků. Po zapnutí klíčku nahrává pořád, jakmile vypnu zapalování, přepne se do parkovacího režimu a po 5ti minutách začne hlídat a při minimálním otřesu začne nahrávat. 👍
-
Mio Smartbox III zapojení
Zapalovač se vypíná po vytažení klíčku. Zkusím proměřit ty volné pozice (na u mě neobsazené pozici 4 by měl být alarm, ten by měl být napájený Staley tak jestli je na všech svorkách stále napájená přívodní část, tak bych tam měl mít trvalé plus. Uvidím, kouknu na to dneska.
-
Mio Smartbox III zapojení
Pokud to mám dělat doma sám, chci to udělat jednoduše přes rozbočovací konektor, koupené zatím žádné nemám právě proto, že nevím kde to bude připojené (koupím podle velikosti svorky až to otestuju že to funguje). Samozřejmě, že měřit multimetrem umím, ale je divné, že by bylo všechno trvale napájené, některé musejí být po vypnutí klíčku bez napětí ne... Ze které mnou obsazené svorky mám tedy vzít to stále napájení pro box? Pokud nikdo neví jasnou odpověď, seženu nějakého elektrikáře ať to zapojí, už to řeším od Vánoc a pořád mám kabel v zapalovači a parkovací režim nefunguje.
-
Mio Smartbox III zapojení
No to jsem zkoušel, jenže mám pod napětím asi polovinu svorek a nechci to dávat k něčemu důležitému (kdyby se náhodou někdy něco kvůli kameře odpálilo). Couvací kameru nemám. Na netu píšou že na klakson, ale netuším kde je jeho pojistka, pozice 4 by měl být alarm, ale ten nemám 😕 tady přikládám to, co mám fyzicky v autě osazeno (označeno tečkami). Určitě použiju ty rozbočovače, nic pájet nechci.
-
Mio Smartbox III zapojení
Ahoj kluci, k Vánocům jsem dostal kameru 70mai Dash Cam M500 a k ní kit pro napájení parkovacího režimu 70mai Hardwire Kit UP02 zde odkazy: https://xm.cz/70mai-dash-cam-m500-32gb-black_z56607/ https://xm.cz/70mai-hardwire-kit-up02_z3427/ Hned v úvodu musím říct, že mám VW Touran 2017, ale podle všeho sco jsem našel na internetu jsou pojistky rozložené stejně jako v Octavii 3.gen. Mám tam jako u výše popisovaného Smartboxu od Mio 3 kablíky: černý (kostra) červený VCC+ (stálé napájení) žlutý ACC (spínané napájení) chci se zeptat, jak to tedy zapojit, černý předpokládám někam pod šroub na kostře, žlutý na pozici 12V zapalovače (SC40) nebo na zadní stěrač (SC47), ale kam ten červený??? A ještě, když vyndám pojistku ze svorkovnice a proměřím svorku, tak se to připojuje na stranu pojistky, kde v tu chvíli není napětí že jo? Moc díky za radu.
-
Clintův pirátský klub II
Já to dělám wapkou na nájezdech. Navíc jsem hned po koupi nechal spodek s dutinami nastříkat. Tak snad to bude do budoucna ok. Prý se to má opakovat po 5ti letech...
-
Clintův pirátský klub II
Plus všichni Korejci a koncern [emoji23]
- Clintův pirátský klub II
-
Clintův pirátský klub II
Já mám kundaje a 100k opravdu brát nemusím, ale je fakt, že nejsem cool, každej se mi snaží dokázat, že koncern je koncern [emoji23]
-
Clintův pirátský klub II
Však já mu to přeju, jen já bych tohle určitě nepřiolácel, i kdybych na to měl. Je s tím spojeno víc problémů, než užitku a to se přece moc nevyplatí...
-
Clintův pirátský klub II
Jako ať si každý koupí co chce, ale připadá mi to v dnešní době spíš jen jako módní doplněk, než funkční část výbavy, jsou s tím potencionálně do budoucna jen problémy. Dřív když jsme měli doma 105ku, kde to bylo na kličku, tak to fungovalo i po 20ti letech, jen se vyměnila gumička těsnění. Dneska je v tom elektroniky hafo a ještě se to šidí jak se dá... Vyhřívaný volant je super, zvykl jsem si na něj hned [emoji3], Webasto by bylo super, ale mám garáž, tak to ani nedává moc smysl a navíc pokud někde občas stojím venku, celkem rychle se vše odmrazí, ale určitě to má význam si za Webasto připlatit.