Přejít na obsah

jirka mz

Uživatel
  • Počet příspěvků

    82
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1086 zobrazení profilu

Oznámení jirka mz

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

4

Popularita

  1. Ještě doplním, že praskla pojistka č. 4, dal jsem novou a ta praskla hned taky. Díval jsem se že je pro klimatizaci, topení a světlo zpátečky. Žárovky na zpátečce vypadají ok, a ani palubák nic nehlásí.
  2. Zdravím, měl bych dotaz ohledně Climatronicu. Stálo se mě, že po ujetí cca 10km jsem zastavil, zhasl motor a když jsem během cca 5 minut znovu nastartoval, přestal jít ventilátor topení. Dílky na ovládání rychlosti větrání se rozsvěcují, a všechno ostatní taky funguje. Jediný co, nesvítí je podsvícení displejů s teplotou... Na co se zaměřit? Ještě dodám že v ten samý moment se mě rozsvítilo "snímač oleje do dílny". Olej jsem zkontroloval a tradičně trochu dolil, ale nepomohlo to. Nemůže to mít nějakou souvislost? Snímač snad vyměním o víkendu.
  3. jirka mz

    Výběr motoru

    Vybírám náhradu za O2 1,9 Tdi, kde už začíná koroze a motor bere celkem dost oleje. Zatím to vypadá na O3. Otázkou je výběr motoru. S 1,9 Tdi jsem relativně spokojenej, ale chybí jí 6ka a výkon navíc by taky neuškodil. Aktuálně jezdím do práce 31km jedna cesta z toho cca 18km dálnice celkem tedy 62km denně. Opravdu výjimečně pojedu do 10km (nejbližší město) jinak jen delší trasy 20km +. Sem tam nějaký delší výlet, často dálnice. Roční nájezd mám aktuálně kolem 20tkm. Rozpočet mám cca 200-250t možná i pár desítek tisíc navíc. Nejradši bych vybíral mezi 1,4 TSI 103/110kw a 2,0 Tdi 110kw. Co jsem se díval tak za ty peníze to bude asi do 2015 s nájezdem kolem 150tkm. Auto si chci nechat dlouho, takže mě zajímá spolehlivost při vyšších nájezdech. O2 jsem kupoval s ověřenýma cca 140tkm a teď tam mám přes 300tkm, takže počítám podobný scénář i nástupce...
  4. Tak dnes jsem měl kolo dole a předek má ještě 21mm takže OK. Ale svítí už nějakej pátek signalizace i když desek je tam ještě dost. No ale asi je vyměním zvažuju tam dát keramický misto těch origo. Co jsem ale zjistil tak na zadku mam docela hodně velkej vexl na ložisku, takže budou komplet zadní brzdy a náboje (ty jsou ve 260tkm ještě původní) a ještě komplet tlumiče a pružiny který jsou taky původní. Doufám že ty mírný vibrace pri brzdění má na svědomí ten zadek. Nevite jestli se na 253mm kotouče dělají keramický desky? Na CCčkách jsem je nenašel.
  5. Zdravím, mám dotaz, kolik vám cca vydrží brzdy? Měnil jsem cca před 80tkm a ve předu Brembo Max (280mm) + origo desky a v zadu obyč Zimmermany (253mm) a taky origo desky. Zatím jsem neměnil ani desky ani kotouče. Jezdím převážně dálnice a trasy kde se brzdy moc "nezapotí". Výměna mě ale už čeká v nejbližších dnech. Zadní určitě a přední uvidím jak shodím kolo kolik tam ještě zbývá. Co dáváte na zadek v tom průměru 253?
  6. Mě to přijde celý jakýsi podivný , vraky který by opravdu na silnicích jezdit neměly, tak jezdí, kolikrát jsou s čerstvou STK. A ten kdo takovej vrak má to věšinou řeší tak že dá auto nějakýmu, třeba Alfonzovi, kterej to prej zařídí, a auto si jezdí vesele dál. A tady relativně nový auta budou řešit když o málo překročí kouřivost, která nebyla o moc lepší ani u novýho auta...? Prostě českej kocourkov, tady když se něco udělá tak to vždycky stojí za to a výsledek je stejně nijakej, vraky ze silnic se stejně neodstraní.
  7. Tak já jsem byl dnes a na BKC s 251.000km (kupoval jsem se 150tkm a dle vin vše sedělo, pravidelný návštěvy servuisu, takže nejspíš poctivý km ...) Jak jsem psal jezdím už cca 70-80tkm pouze Vervu, před tím jsem tam lil VIF a před tím nafta v Belgii. Ve 211tkm odešlo turbo, a dával jsem tam fungl nový originální. Olej tam liju 5w-40 od Millersu, a mezi výměnou 15tkm doliju asi 1l Výsledky kouřivosti 0,74 (0,71 / 0,76 / 0,74) limit je 0,8...
  8. Teď se o tom že "nikdo" neprojde píše skoro všude, ... ale už je víc jak měsíc pryč, a zatím jsem od nikoho nic neslyšel, ani z doslechu. Máte někdo nějaký reálný (osobní, nebo alspoň od někoho důvěryhodnýho, a ne od někoho z hospody) informace z novýho měření emisí. Myslím tím prošel/neprošel ... Samotnýho mě to čeká 1.března na BKC mr 2006 najeto 250 tkm, a i když posledních cca 80tkm tankuju jen Vervu, do tý doby hned po dovozu (belgie) jsem lil VIF do každý nádrže, ale i tak se na to moc netěším
  9. Zdravím, čeká mě výměna tlumičů celého auta, mám na originálech najeto 226tkm... sice to není ještě extrémě houpavý, ale přijde mě že auto už je takový "gumový" (když zkusím něco jako losí test, tak se trochu rozvlní). A už se mě párkrkrát stalo že při přibrždění ve vyšší rychlosti hlavně na nerovnostech zablokoval brzdový pedál-jak píšou v tom Světě motorů, začne kopat ABS ale auto nebrzdí, protože pravděpodobně je jedno kolo ve vzduchu. Na testu tlumičů jsem byl a tam je to OK, kolem 80% no ale dá se tomu věřit? Chci se zeptat na radu co tam dát za tlumiče, aby byly charakteristikou co nejpodobnější originálům a i výdrž aby byla nějaká rozumná. Jde o to jestli se vypalatí platit za dost drahé originály nebo třeba ty Blisteny jsou na tom podobně ale cenou jsou jinde? kdyžtak mám combi 1,9TDi mr2005, ale myslím to spíš obecně co je OK a čemu se vyhnout obloukem?
  10. Šulda> No jak kdy, kupoval jsem ho tady http://www.cc-autodily.cz/olej-motorovy-shell-4 ceny mají jak kdy, ale tak do 150,- za litr to bylo pokud se bavíme o 5l balení
  11. Tak já jsem používal Shell HX7AV 5W-30 a loni potom co se se mnou ve 210tkm rozloučio turbo jsem přešel na ten tady dost doporučovaný https://www.znackoveoleje.cz/znackoveoleje/eshop/0/0/5/1873 Jak funguje nevím, do motoru nevidím. Ale když už nic alspoň můžu žít s pocitem že dávám motoru to nejlepší . Sice zaplatím 2x víc než za ten Shell, ale co ... jen pozor na http://www.mulleroil.cz/ u kamoše v dílně jsem si všiml toho oleje, neplést s Milers trochu mě to na první pohled z dálky zmámtlo když jsem ho uviděl válet se na ponku, a už jsem si málem začal myslet že nejsem v okolí sám kdo na něj jezdí.... bližší pohled ale vše odhalil a k těm, olejům z aukra, no co k tomu dodat? Kastról (ne z aukra ale z obchodu) liju do kawasaki ale vzhledem k tomu pančování ve velkém se chystám při další výměně přejít na Motul, tam by mohlo být riziko menší, stejně tak do Focusu našich budu lít olej Ford... Ono hlavní je asi kupovat u prověřených obchodů, https://www.znackoveoleje.cz/ tady snad bude vše OK
  12. tak zatm jsem se k odvzdušnění ještě nedostal, ale to že někdy zabírá dřív ABSko je nejspíš vinou toho že brzdí víc zadek. Že by zatuhlej omezovák, nebo jak to tam je vlastně řešený?
  13. To mě se to teď nějak háda, byl jsem na válcích a levý přední mě brzdí o 25% míň. A pedál má furt takovej divnej chod. I ABS se mě zdá že někdy zabírá dost brzo...
  14. 6x? To je dost :-) ja když jsem měnil komplet brzdy cca 2 roky zpátky, tak jsem to odvzdušňoval jednou jen na třmenech a trvalo dlouho než si to sedlo. Ale teď možná někam zajedu a nechám vyměnit kapalinu a odvzdušnit to komplet. Možná by nebylo na škodu vyčistit i třmeny... Nevíte na kolik taková sranda zhruba přijde?
×
×
  • Vytvořit nový...