Tato tabulka podle mě sedí (osobní několikaletá zkušenost)
Nutno měřit jak píše LucasCZE po delší době (já měřim ráno)
Stav nabití
Napětí v klidu [V]
Hustota elektrolytu [g/cm3]
100%
> 12,60
1,26 - 1,28
v pořádku
75%
12,40 - 12,54
1,24 - 1,25
50%
12,24 - 12,40
1,21 - 1,24
ihned dobít
25%
11,88 - 12,18
1,13 - 1,18
0%
< 11,88
< 1,12
Podle elektrolytu je to přesnější, ale k tomu se jen tak nedostaneš
Mě jde o napětí baterky v autě po startu (bez šlapání na plyn). V servisu mi tvrděj, že když nastartuju a na baterce je 12V, tak je to ok. Podle mě to je blbost, myslim, že by tam mělo bejt furt těch +/- 14,3AV i po startu bez šlapání na plyn.