-
Dobíjanie nedobíja správne
Tato tabulka podle mě sedí (osobní několikaletá zkušenost) Nutno měřit jak píše LucasCZE po delší době (já měřim ráno) Stav nabití Napětí v klidu [V] Hustota elektrolytu [g/cm3] 100% > 12,60 1,26 - 1,28 v pořádku 75% 12,40 - 12,54 1,24 - 1,25 50% 12,24 - 12,40 1,21 - 1,24 ihned dobít 25% 11,88 - 12,18 1,13 - 1,18 0% < 11,88 < 1,12 Podle elektrolytu je to přesnější, ale k tomu se jen tak nedostaneš Mě jde o napětí baterky v autě po startu (bez šlapání na plyn). V servisu mi tvrděj, že když nastartuju a na baterce je 12V, tak je to ok. Podle mě to je blbost, myslim, že by tam mělo bejt furt těch +/- 14,3AV i po startu bez šlapání na plyn.
-
Dobíjanie nedobíja správne
Tak už je to v řešení. Jen mám ještě jednu otázku: Když nastartuju a na baterce je 12V, tak : 1) je to správně (baterka se dobíjí) 2) je to špatně: a ) baterka dobíjí, málo, ale bude vždy nabitá b ) baterka dobíjí, ale málo - po delší době se úplně vybije c) baterka se vůbec nedobíjí d ) na baterce musí být chvilku po startu víc jak 14V e ) nějaká další možnost??? Prosím označte správnou odpověď Děkuji
-
Dobíjanie nedobíja správne
to LucasCZE: reklamace bude dnes (ze servisu vyzvednuto v pátek odpo) - jen sem chtěl mít jasno, kdyby to nechtěli uznat. Jinak po najetí cca 500 km, je to stále stejné - po startu 12V, potúruju nad cca 1700 otáček a je tam 14,4. Baterka je dobíjena, kontrolka nesvítí (nikdy). to McMatej: díky za vysvětlení Až to vyřeším napíšu co to bylo....
-
Divný zvuk motoru při rozjezdu
Tak nakonec to byl setrvačník a spojka. Sry za pozdní odpověď
-
Dobíjanie nedobíja správne
Dobrý den, moje octa II (1,9 77 kW, 2008, 250k) je po servisu altíku. Novej vnitřek + nový regulátor. Zjistil jsem, že mi ale nesvítí kontrolka (vůbec a ani neprosvítá - předpokládám, že problém nebude v palubce) a po nastartování je napětí jen okolo 12V (jsou slabší světla, takže asi nedobíjí altík baterku??). Musím vytočit otáčky cca nad 1500 - napětí poskočí na 14,4V. Chci se zeptat jak je to s tím buzením altíku a jestli se má hledat problém v kabelech u alternátoru. Taky je motor jakoby hlučnější prvních několik minut jízdy a pak je zvuk jako býval před - možná správně nenapnutý řemen nebo volnoběžka (ta se neměnila)? Prosím o nasměrování, kde problém hledat. Díky
-
Výměna čelního skla
Tak hotovo - cena komplet necelých 5 tisíc (nemám dest. senzor). Spoluúčast vyplacena ve formě bonusu, takže sme nic neplatili. Firma carglass Praha - doporučuji. Během půl dne komplet hotovo
-
Výměna čelního skla
Dobrý den, dnes sem chytil kámen do předního skla. Zjistil jsem, že mám připojištění skel jen do 5000.-, takže hledám nějakou solidní neškodováckou firmu. Můžete někdo z vlastní zkušenosti doporučit firmu v Praze a okolí? Nějaké jsem našel, nabízejí např. dálniční známku apod., když si to nechám vyměnit u nich. Jen se chci zeptat, jaké s tím máte zkušenosti a zda to není nějaká levá. Předem díky za info.
-
Stahování okna - problém
Já myslím, že tam nic takové nebylo, ale stejně sem to chtěl zkontrolovat, jak to onýtovali, takže se mrknu a hodim sem foto. Jinak mě strašili, že bude potřeba celý stahovák, ale nakonec to bylo jen vypadlé
-
Stahování okna - problém
Ahoj, tak sem to rozebral a je to zanýtované celé je to na servis, můžete lock díky
-
Stahování okna - problém
Ahoj, mám problém se zadním stahováním okna. Motorek jezdí dolu a nahoru(je slyšet), ale okno je nahoře(ale lze s ním manipulovat nahoru a dolů při použití menší síly). Stáhl jsem si dílenskou příručku, ale moc se v tom neorientuju. Může někdo poradit jestli to opravím, když to rozeberu (vypadá to, že okno jen není pevně připevněné ke stahováku??)? Nebo tam jsou všude nýty a když rozeberu tapecírunk, tak se k tomu stejně nedostanu. Předem díky za rady
-
1.9 TDI 77 kW BJB - dvouhmota KO, výměna za jednohmotu
Ahoj, chci se zeptat, když se mění setrvačník, tak je asi lepší dát i novou spojku? Nebo dát nový setrvačník a až později odejde spojka, tak pak spojku? Někde sem četl, že když odejde setrvačník, tak do věčných lovišť vezme i spojku, ale opačně to neplatí? Moje kokta 1.9 TDI PD, BXE, 210 000 km, už při volnoběhu trochu "chroupe"
-
Výměna rozvodů 1.9 TDi PD 77kW
No já slyšel, že prý když se sundá a nandá, tak už může mít trochu vůli, tak proto se raději ptám, protože sem slyšel obě verze ano i ne...
-
Výměna rozvodů 1.9 TDi PD 77kW
Dobrý den, mám Fabii II motor 1.9 TDI, najeto 138 000, rozvody dělány ve 115 000 (komplet i vodní pumpou). Opravuje se mi prasklá hlava. Otázka je jestli můžu použít původní rozvodový řemen nebo musím dát nový? Jednou sem tu četl, že když není moc starý, tak můžu dát ten původní, ale moc se mi to nezdá......Děkuji za info
-
Divný zvuk motoru při rozjezdu
Já vím, je to neurčité, jen sem chtěl vědět jestli někdo neví co je myšleno tou lamelou, kde je a co dělá Pokud nikdo neví, napíšu výsledek po návštěvě servisu.
-
Divný zvuk motoru při rozjezdu
Dorbý den, od včera má motor při rozjezdu jiný zvuk než normálně, takový hrubý, nic zásadního, ale je to slyšet(hlavně při rozjezdu, ale i na volnoběh). Jeden zákazník, kterého sem vezl říkal, že by to mohla být nějaká lamela, ale nic bližšího mi neřekl. Nevíte co tím myslel? Jsem objednaný do servisu příští týden s jinou věcí, ale zajímá mě jestli s tím můžu do té doby jezdit. Hlavně co by to mohlo být s tou lamelou. Za rady předem díky.
havran41
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva