-
Počet příspěvků
52 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
1602 zobrazení profilu
Oznámení pooletr
Nováček (1/14)
5
Popularita
-
Nestartuje - System nizkeho tlaku paliva - Vysoky tlak
pooletr odpověděl na pooletr téma v Motor 3.6 FSI
Vyreseno, byl to palivovy filtr. Po vymene jsem to hned nakopnul.. -
Zdravim vas, Pomuzete mi nekdo prosim? dnes jsem sedl do auta a nenastartoval. Auto stalo asi tyden a bylo v nem minimum benzinu. Tak jsem si rekl, ze doliju z kanystru, ale dela to stale. Toci, ale nechytne. Jakoby nesel benzin do motoru. Pred tim jsem s nim jezdil bez problemu. Nesvitila mi zadna kontrolka. Diagnostika mi hazi tuhle chybu: 1 Fault Found: 000139 - Low Pressure Fuel System P008B - 001 - Pressure too High - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 2 Reset counter: 255 Mileage: 214945 km Time Indication: 0 Date: 2032.14.26 Time: 16:36:42 Freeze Frame: RPM: 0 /min Load: 0.0 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 86.0°C Temperature: 51.0°C Absolute Pres.: 960.0 mbar Voltage: 12.192 V Docetl jsem se, ze by to mohlo byt cidlo nizkeho tlaku paliva 03C 906 051 A. Tak jsem ho vymenil, ale dela to stejne. Kdyby byl zaneseny palivovay filtr anebo vadne cerpadlo v nadrzi, tak by to hlasilo nizky tlak, a ne vysoky prece ne? Nebo se pletu? Dekuji za kazdou radu. M.
-
Chlapi nějak tomu nerozumím, ale od té doby co jezdím na 17" tak mi to vůbec nedělá. V létě jsem projel celé Maďarsko a úplně v pohodě. Nechápu to, ale jsem rád! :-) Dělalo mi to jen na 18tkách....
-
Já už můžu porovnat 16" (zima) vs 17" a 18" léto. A musím říct, že mi připadá že ten podovzek byl laděnej na 17". Je to nejlepší poměr komfortu a držení v zatáčkách. Jezdím teď na 17" AL kola Trifid s pneu Barum Bravuris 2 225/45/17 a je to opravdu pohoda. Žehlí to nerovnosti jako prase. Vyzkoušel jsem si všechny 3 možné rozměry a 17" na léto je asi nej!
-
Kaziku já měl 18tky Luxony a právě kvůli českým cestám jsem je prodal. Byla to docela vyklepaná jízda, hlavně po příčných nerovnostech - superb je fakt dlouhý. Teď jsem jezdil na zimních 16tkách a to byla paráda. Komfort ale na úkor vzhledu. No a zítra jedu pro Trifidy 17". Takže budu pak schopný porovnat 16" - 18". Jinak vzorek u těch 18" Continental ContiSport2 by za sezónu na polovině. A prodej mi taky docela trval. Jo a spotřeba na 18" byla o 1,5L/100Km víc jak na 16". Uvidím jak to bude na 17"...
-
No výměna v záruce o tom žádná. Ale co my, co už záruku nemáme a doplácíme na špatné materiály použité ve spojkách?
-
jo jo LEDky hejbou světem Audi už používá LED technologii všude. A zarazilo mě, že třeba i nový LEON už má taky LED potkávačky. Jsem zvědavý na FL supíka. Doufám, že tam taky bude už převážně LED technologie.
-
čistil už někdo z vás paraboly a čočky? Stál jsem vedle nového supa a ten měl čočku krásně čirou. No a mě už jdou kapku do mléčna. Svítí mi to pořád dobře. Ale jednou se to bude muset vyčistit.
-
Škodovka by už konečně mohla přiznat, že v DSG jsou spojky, které nic nevydrží. A měli by to měnit všem bez ohledu na záruku. Teď je zima, takže mi to nedělá. Ale čekám až bude tepleji. 1200eček se mi za to dávat nechce!
-
Jo a chlapy LEDky nakoupíte z pár kaček na Tmart.com nebo Dealextreme.com. Cenově to vychází na cca 20CZK/ks. Jen dodací doba je 3 týdny. ALe když tam toho vemete více tak se vám to vyplatí určitě. Různé kabely, redukce atd. Mají tam snad vše..
-
podle mě stačí vyloupnout plast, který chrání přímo osvětlení a pokud máš tenké prsty tak vytáhneš původní žárovky a nasadíš LED. Aspoň já to tak dělal. Nic jsem nedemontoval. Jen lehce podebral šroubovákem a vycvaknul.
-
Nic na tom není. Musíš vytočit zrcátko co nejvíc k oknu a opatrně celé to sklo vycvaknout z konzole na které to drží. Drží to na více místech, ale s trochou šikovnosti se to dá vycvaknout. Odpojit kabel vyhřívání ani nemusíš. Jen vytáhneš původní žárovku z gumové objímky, rozpojíš a nasadíš LED. Ja měl sklo zrcátka dole už 2x a v poho.
-
Díky Jirko! Teď si toho všímám pořád :-)
-
Ja to muzu porovnat. Mel jsem stridave 4300k a 6000k a v desti jsou ty 6000k o dost horsi. Asi bych to vyresil ze 6000k na leto a 4300k na zimu. Zakladni nastaveni po vymene vybojek jsem neresil. A technickou jsem prosel v pohode. Ale chlapi vsimnul jsem si jedne veci. Vzdy kdyz dojizdim na krizovatce za auto prede mnou, tak vidim jak se mi levy xenon vraci do puvodni polohy. Ikdyz jedu rovne. Jakoby se za jizdy stacel vice doleva. Dela vam to taky? Je to normalni vlastnost systemu AFS?
-
No tak samozřejmě špatné tlumiče můžou mít za následek rozkmit xenonů na nerovnostech. Ale jelikož systém AFS má vůli, tak ikdyž vletíš do díry s dobrými tlumiči tak se to musí zatřést. Však si pevně chytni výbojku v objímce pevně do ruky a lehce ji zakmitej zleva - doprava. Já tam mám vůli. A to způsobuje rozkmit při přejetí větších nerovností. A nemyslím si, že mám odrovnané přední tlumiče. Byl jsem na kompletní prohlídce, mj.i testu tlumičů a vše ok. To by nám musel někdo vyvrátit - někdo kdo má nové auto (nové tlumiče) a zkusí vjet přes větší nerovnost a bude sledovat světlo z xenonů. Najde se někdo? :-)