Přejít na obsah

vita.kulisek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    45
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli vita.kulisek

  • Narozeniny 03/09/1960

Návštěvy profilu

2387 zobrazení profilu

Oznámení vita.kulisek

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Tak se připojuji i já se stejným problémem,Rapid MR 2014,16 měsíců po koupi,po nedávných přívalových deštích šplouchání v zatáčkách,po odtažení gumy vyteklo z PZ dveří vědro vody.Zavolal jsem do AS a řekli mi,ať se cestou z práce zastavím,po cca 20 minutách Rapida vrátili s upravenou pryžovou těsnící lištou,vypil jsem jim tam gratis kávu,sbalil tiskoviny a snad vyřešeno.Ani servisku nechtěli,nic nepsali.Udělali i preventivně druhé zadní dveře. Přední budu sledovat,tam zatím klid.
  2. Třeba tento motor už jezdí v jiném koncernovém sourozenci,třeba 2.0 TFSI 280koní běhá v Audinách,dokonce i Seatu a O-RS ho zatím nemá. Nevím,proto se jen ptám,od tohoto tahle fóra snad jsou... Teď už mám rozhodnuto,jen čekat a snad nebudu litovat,neb prapůvodně jsem chtěl 1.4 TSI EA 211 92kW. Hůůů,to bude cvrkot,150 kobylek!
  3. Tak se nám objevil zcela nový motor 1.4 TSI 110kW,EA211,objednal jsem si jej do Yettiho,viz konfigurace.Nemáte někdo o tomto již info z provozu,zajímala by mne spolehlivost,spotřeba atd. Ani v AS zatím neví nic,jen to,že se konstruktéři vrátili zpět k řemenu rozvodů od zřejmně stále problematických řetězů EA111. Taky ani na konfigurátoru jsem se nedopídil oktanovou náročnost,zda nebude vyžadovat 100okt. Takže zatím budu čekat cca tři měsíce na auto a snad nějaké info o této pohonné jednotce... Scan0001.pdf
  4. Tak se nám objevily nové motory,asi řady EA211- a to: 1.4TSI o výkonech nově 92kW a úplně nový 110kW.Taky v objemu 1.2TSI 81kW4-ventil.U O-RS 2.0TSI 169kW.Tato změna motorizace mne přivedla k volbě koupě Yetiho Monte Carlo s benzínem 1.4TSI s výkonem 110kW,nevím ale,zda již má někdo s tímto motorem zkušenosti,všechny disponují už 4-ventilovou technikou a předělanými problematickými rozvody a jejich pohony,vodou chlazenými výfuk.svody,jinou vačkou atd. Měl bych prosbu o radu někoho již se zkušeností s tímto agregátem,ev.zda se vyplatí fin.rozdíl mezi tímto 110kW a 1.4TSI 92kW,čili který je "lepší",či ještě počkat s koupí na praktické zkušenosti s tímto silným motorem. Pak už je v nabídce jen o 40000Kč dražší 2.0TDI 110kW,leč tam už nutno dolévat močovinu(adBlue). Jezdím převážně kratší trasy mimo jednoroční dovolené s nájezdem cca 12000km/rok. Pawouk má značný rozhled,snad poradí,je to fakt dost peněz,ale nekupuji si to na rok či dva,tak aby mi autíčko sloužilo a pořádně jezdilo...
  5. Copak ještě o ty kola,to mrzí,sere i zabolí,koupí se jiná,ale ty prahy a podlaha,to je brutál.Spravit se dá sice všechno,ale už to nikdy nebude originál. Mi nabořil na parkplatzu nějaký zmetek u tři měsíce starého Rapida pravý př.blatník a statečně ujel,aby nepřišel a bonus,oprava výměnným způsobem stála v AS 14.000Kč,moje spoluúčast z havarijka pět litrů. Ještě že je tam fakt super lakýr,který i soutěží v oboru na čelních místech,takže k nepoznání,z toho jsem měl trochu dost lufta,ale v počítači AS už mám stejně vroubek.... Nenaděláš nic
  6. Přesně to vystihl Rypicong,chtěl bych sladit I.inspekci v listopadu 2015 ve dvou letech stáří auta s km výměny oleje,mám MR 2014,takže na Maxidodu dva servisní údaje,OLEJ a Inspekční prohlídka.To se mi výrazně rozchází 78 a 223 dnů.Olej jsem si vyměnil za snad nejlepší,co zde je,tak teď to sladit dokopy.Nechci přijít o půl roku na inspekční prohlídku,ale asi resetace km oleje v MD nepůjde provést,tak to budu muset realizovat v AS buď spolu s inspekcí nebo jen čistou výměnu oleje na přání zákazníka a pak inspekci bez výměny v termínu výrobce,tj.listopad 2015. To je vyjádření AS Škoda,právě jsem tam volal. Víťa
  7. Já to neposr....,tys jen blbě četl!Měnil jsem v únoru v 10000km,ofiko servisní prohlídka v 11/2015 po dvou letech od koupě,jen olej,byť vyměněn mne žene MD v červnu do AS na výměnu z důvodu krátkých jízdních tras.A to mi dle PP a MD vychází na červen,kdy najedu po "černé" výměně cca 2500km. Proto žádám o radu,jak vynulovat či resetovat hlídače v MD abych mohl jet v listopadu na plánovaný servis v AS bez "prošlých" kilometrů.Takže jsem neměl dva měsíce do výměny,ale 10 měsíců mínus něco co si zkrátil MD.Mám najeto 10500km.Holt mne čeká v červnu opakování v AS s tímto vlastním olejem i MAN filtrem,ty ceny olejů v AS jsou opravdu nepochopitelné!!!
  8. No jo,Petrrre,ale to mne tam žene už za tři měsíce v červnu,to mi opět vymění olej,po cca 2000km?Trochu škoda,ne?Myslel jsem,aby mito vydrželo neprošlé a v modu QI6 do listopadu,kdy je Raptorovi dva roky...Na dovču až v červenci,to nechci jet s prošlými km na olej,kdyby se něco posr.....,je to do XI.2015 v záruce.Co teď? Asi mi fakt nic nezbude,než tam po pokřiku MD zajedu do AS s vlastním olejem a nechám opět vyměnit,No které autíčko má takovou péči výměny po třech měsících a 2000km..... Měl jsem to nechat být,jak míní výrobce,nedat se zviklat těmito vlákny,ale no 1300 zas takový ranec není....
  9. Tak jsem si vyměnil s pomocí aut znalého kolegy,vlastnícího garáž s montážním kanálem v Rapidu olej+filtr(63kW 1,2TSI,15 měsíců po koupi,naj.10000km).MD hlásil na servis cca250 dnů do prohlídky,na olej ovšem 122 dnů,jezdím krátké trasy 10km do práce.Olej CASTROL Edge Professional,LL,VW 504.00,507.00 za 850Kč 4l,plnění 2015,orig.zapečetěný kanystr s hologramem+filtr MANN s trojitou záklopkou za 330 Kč+poštovné 110Kč vše na http://jaknaauto.cz/. Teď dotaz: Jak vynulovat MD položka OLEJ,žádný RESET tam nemám,byť jsem narazil na foto MD s touto položkou v Menu-servisní info.Prý se má vyčkat,až se objeví ikona klíče a pak naskočí i možnost Resetu.Nerad bych tam jel na podzim na 2-letou prohlídku s prošlýma km na olej,byť já vím,ze byl "načerno" vyměněn.Tam pak chci opětovně olej vyměnit (vlastní donos-viz výše) a zachovat proměnný interval QI6. Dík za odpověď
  10. Jak je na tom se spotřebou 1.4TSI?Chci jít do Yetiho v benzínu(jezdím kratší trasy) a po přečtení fóra motoru 1.8TSI a jeho spotřebě kombi kolem 9 litrů mne tato odradila.Svezení asi super,ale žízeň Žigulíka mne vyděsila.Máme ještě Rapida 1.2TSI 63kW,tam je na MD dlouhodobá průměrná spotřeba 5.2 litru (údaj 2). Tak si myslím,že by stačilo 90kW,jen jak jste na tom s dlouhodobýma průměrem?Dík za info...
  11. I to přepsání km na olej v SW řídící jednotky? No chci to nechat udělat tak v říjnu-listopadu,to dostane Raptor k prvním narozeninám a budu mít tak těch 10.000 km.
  12. To oboje už mám koupeno a doma-viz pátá strana tohoto vlákna,kde jsem žádal o radu,jak a hlavně kde vyměnit,zda doma či autorizák. 30.000 km s olejovou prvonáplní se mi zdá nehorázně moc...
  13. Tak stále nevím,zda do autorizáku,kde se budu muset objednat,jet tam třicet kiláků a vyslechnout žvanění přijímacího technika o nevhodnosti donášky vlastních produktů,byť zapečetěných a vhodných specifikací (olej+filtr),nebo v dílně u kolegy za pár piváčů... Spíš se mi jedná o přeprogramování Řídící jednotky,kde mi MaxiDot hlásí Servis za cca 440 dní a Olej za 16000Km.Koupen 11/2013,najeto 7000km. Abych mohl v klidu příští listopad na servisní prohlídku v autorizáku s nepřekročenými km na oleji...
  14. Konec září?To znamená víkend 27-28.září? By šlo...
  15. Můžu a přijel bych 13,14,27,28.září...Jako obvykle Tesco Rokycanská?Tak se ozvěte a napište sem.Chce to trochu jednat,jenom psaním se nesejdem...
×
×
  • Vytvořit nový...