Přejít na obsah

kaja317

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

464 zobrazení profilu

Oznámení kaja317

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. anoh, na 1,8 ( bez T ) mám namontován LPG a spotřeba průměrná 10,5 LPG a jsem s tím nadmíru spokojen, protože to auto se chová výborně na plyn, na benzín to jede slušně, ale veme si to 9l ( průměrně ), při zamíchání benzín+E85 20l+30l, živé auto, a bez problémů start i jízda, není tam turbo, ale fakt jede, záleží asi kolik má motor natočeno, ale můj 200000km a dobrý, spokojen, možná by se vyplatilo čipovat, ale jsou to výdaje ten LPG stál za to ho namontovat když vemu cenu benzínu tak jezdím za 5,5l na 100km, jako 1,9TDi!! SUPER!! Zdar
  2. Ahoj, mám OII 1,9 TDi, zakoupil jsem ji cca leden 2012, měl jsem stejný problém, nic to nedělalo po zakoupení, poté jsem jel rychlejší jízdu cca 50 km a nastal problém pedál dole, jako když je zavzdušněná spojka, jsem domácí kutil tak jsem si ji odvzdušnil a trochu lepší, ale problém stále přetrvával, tak jsem se rozhodl pozepta počíst atd, nikdo se najednou s takovou závadounesetkal, žádný můj známý mechanik ani nikdo v okolí, tak jsem začal laborovat, rozhodl jsem se vyměnit buď HSV ( hlavní spojkový válec ) nebo PSV ( pomocný spojkový válec ), čím začít, to byla moje otázka, když nepomohlo odvzdušnění tak jsem se rozhodl zvětšit tlak tím že tedy HSV, ten jsem vyměnil, trochu pakárna, ale proč bych to dával do servisu, vyměněno a asi 150km ok, ale potom zase to začlo, pedál na podlaze a nešlo zařadit až po namačkání, jako když se odvzdušňuje, můžu vám říct že za jízdy oddělat pedál z podlahy to je pakárna, ale jde to najel jsem takhle asi 1000km, projevovalo se to při rychlé jízdě a nebo delší jízdě, protočení do vysokých otaček a potom to nešlo dát na vyšší rychlostní stupeň, ale to odbočuji, tak jsem se rozhodl že vyměním PSV, oddělal jsem ho a ten je z nějakého druhu plastu a zakoupil jsem si za cca 1000kč od známého asi repliku, ale kupodivu byl z železa, od té doby mám pokoj, nechci to zakřiknout, ale ten plastový váleček je asi bolest celého problému, neměla by se aumobilka zamyslet nad tím, že plast asi k teplému motoru nepatří? Jinak si já myslím, že je chycené trochu ložisko u spojky a asi se ohřívá rychleji a ten plast to asi nevydrží a malinko se roztáhne, nebo při vyšších otáčkách a dojde k poškození gumičky v PSV a jeví se to jako stále zavzdušněné, ale to je můj zážitek se spojkou, tak jsem vám ho chtěl zdělit, jinak mám teď cca 5000km od té výměny PSV a dobré, jede to jako OII 1,9 turbo 77KW konečně, jinak těch závad blbostí jsem měl taky více ( svícení chladící kapaliny oprava vyčištění kartáčkem na zuby čidlo, vypnutí turba při předjíždění oprava jen promačkat membránu a od té doby pokoj ) atd, al eod toho je tady SUPER server ŠKODA, jsem rád že se každý s něčím vyzpovídá a véme toho zase o trochu víc, tak zdar Octaviím obvzlášť, Karel.
  3. ahoj a kde se dá koupit tato sada?? u nás euro není v CZ, šlo by to nějak objednat?? PLS děkuji za radu!!
  4. kaja317

    XENONY

    Aho záleží jestli nepotřebuješ modul!? Většina vozů od roku výroby 2002 vyžaduje montáž zátěžových modulů, ale to by mohlo platit i pro nějaké stasší auta, ale to je moje domněnka, já jsem teď montoval do Opel Vectra B a super svícení! Mám i Octavia Combi 1,8 tak jsem je zakoupil taky ale poslali mě špatný ne Bi-xenon ale normální h4 xenon a ten tam sice jde, ale nešla by dálková světla!! -) -), taky jestli jsi si to montoval sám a byla to zakoupena přestavba na auto, tak by neměl být problém! Jinak nevím co bych ti poradil, ahoj a aby to dobře dopadlo!! Ahoj Karel.
×
×
  • Vytvořit nový...