Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3908 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 782 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 659 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 520 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 795 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 573 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 708 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 642 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 563 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 850 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 686 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 643 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 600 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 528 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 565 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 666 zobrazení
  1. ŠKODA KAMIQ SCOUTLINE

    • 0 odpovědí
    • 803 zobrazení
  2. ŠKODA KAMIQ SCOUTLINE

    • 0 odpovědí
    • 954 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 593 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 639 zobrazení
  3. ŠKODA KAROQ

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 487 zobrazení
  4. ŠKODA KAROQ – video

    • 0 odpovědí
    • 670 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 627 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 501 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 611 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Takže poznatek je takovej, že mechanismus jde vymontovat bez vytažení sedačky. Musí se sundat ta páka (2 torx), pak ružice, která se samozřejmě rozpadla. Potom se sudá ten ochranej plast (1x torx, na rozpojení plastu a potom šroub na křížák pod tím plastem). Pak se demotuje celej ten mechanismus (3x šroub 6mm) a sedačka spadne dolů. No zjistil jsem, že ten cvrk toho mechanismu funguje jenom jedním směrem a to pouze sedačka nahoru, dolů je to zaseklý. Mechanismus má v sobě nějakej cvrk (řehtačku), která jde jenom na jednu stranu a není to v domácích podmínkách rozebiratelný. Takže pokud to funguje aspoň jedním směrem, tak je ideální venku s tím cvrkem zatočit, ať se posune to ozubený kolečko do jiné polohy (stačí pole mě trochu), ale možná se s tím nemusí točit vůbec a nasadit ten cvrk zpátky, když je sedadlo v dolní poloze a nechat to tak. Mechanismu stojí cca 3 500 kč, takže zatém jsem tam pákunemontoval a nechal sedadlo dole.
    • Auto mám od nova 4 roky najeto 60tis.  včera se mi rozsvítila kontrolka poruchy motoru (grilované kuře).  Diagnostika mi ukázala poruchu katalyzátoru NOx řady válců - účinnost velmi nízká-nahodilá závada. Tak nevím jestli odešel katalyzátor nebo nějaká sonda. Poruchu jsem vymazal a kontrolka motoru zatím nesvítí najel jsem asi 20 km. Máte někdo zkušenost, jak to řešit? Nejraději bych byl, kdyby to bylo už OK...ale asi marně
    • Netrpěly ty 1.2 na odlučovač oleje na oddechu z klikové skříně? Někde jsem o tom něco slyšel, že to pak tahá olej do sání. 
    • Další vtipná příhoda s infotainmentem. Už druhý den mám jen Edge připojení (i tam kde dříve bývalo 4G) v důsledku čehož jsou neposlouchtelná netová rádia (je to trhané a pořád to bufuje)..
    • Mel jsem SIII s columbem mapy jsem stahoval pravidelne ( a nahraval je i znamim do 4 superbu) 6 let jsem jezdil na vestavenou navigaci ale uz od lonskeho roku silene moc nesmyslu ..posilala na dalnice co se mely otevrit az za 4 mesice neznala kruhace co byly pres rok mockrat uplny nesmysl a neumela se vyhnout pruserum .Waze lepsi ale taky se me parkrat stalo spis na slovensku ze se stratil  prijem dat a napr v Martine pri prujezdem mestem pres nadjezdy napsala at jedu uplne obracene .Superb 4 iV mam teprv 14 dni tak se stim ucim v original mape vubec nesedi cteni znacek auto vam sejme 50 co byla na odboceni nebo zpamaleni drzi i po krizovatkach  nebo po konci zakazu auto pak nesmyslne jede pomalu ostatni na vas troubi taky uz me to zkouselo poslat kde to smysl nedavalo.. zas to promita na Het.disp. Google taky promita  sipky Waze ne ..zatim zkousim co me sedne vic...
×
×
  • Vytvořit nový...