Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3915 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 557 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 199 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 642 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 415 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 776 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 736 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 472 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 680 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 591 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 605 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 774 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 881 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 662 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 603 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 544 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 621 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 530 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 524 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 620 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 542 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 732 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 510 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 212 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 758 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj, mě to sice čeká poprvé až příští rok, ale co jsem zjistil třeba na YouTube, tak jsou tam filtry 2, jeden z motorového prostoru, tedy OK výměna, druhý uvnitř převodovky. To by však znamenalo převodovku vyndat a rozebrat, to nikdo asi nechce za ty 🫰, tudíž se mění, nebo by měl měnit ten filtr z vnější strany, od motoru.  😉🤷‍♂️
    • Ahoj. Mám nově O4 FL (verze s 10" displayem). Chtěl jsem vyzkoušet Lauru. Mám rozchozenou appku MyŠkoda a spárované auto jako hlavní uživatel. V nabídce placených služeb nevidím možnost zakoupit "Infotaiment Online" který je podle všeho nutný pro tuto funkci. Některé funkce mám již aktivní např. "Care connect" který mi normálně funguje. Zároveň jsem kontroloval dostupné služby pro moje auto (viz. odkaz) a po zadání mého VIN tam "Infotaiment Online" opravdu není dostupný. Toto je mi divné. Přepokládal jsem, že s faceliftovou verzí mám nejnovější infotaiment, takže by neměl být problém s dostupností služeb. Je možné, že ve výbavě vozu chybí něco, co by bylo nutné pro tuto funkci?
    • Včera jsem odeslal dle požadavku, dnes jsem přes apku urgoval, ní a co nepřišlo na mail, to samý, takže support má na háku ☝️😡
    • Jo, chápu to naštvání. Bombardovat a vydržet 🙏.
×
×
  • Vytvořit nový...