Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3915 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 708 zobrazení
  1. Karavan v ceně domu

    • 0 odpovědí
    • 611 zobrazení
  2. Karel GOTT 1939 – 2019

    • 0 odpovědí
    • 710 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 542 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 852 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 607 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 659 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 438 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 703 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 616 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 775 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 490 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 401 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 454 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 434 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 683 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 687 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 628 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 747 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 794 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 762 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 537 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 513 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 486 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 445 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj, mě to sice čeká poprvé až příští rok, ale co jsem zjistil třeba na YouTube, tak jsou tam filtry 2, jeden z motorového prostoru, tedy OK výměna, druhý uvnitř převodovky. To by však znamenalo převodovku vyndat a rozebrat, to nikdo asi nechce za ty 🫰, tudíž se mění, nebo by měl měnit ten filtr z vnější strany, od motoru.  😉🤷‍♂️
    • Ahoj. Mám nově O4 FL (verze s 10" displayem). Chtěl jsem vyzkoušet Lauru. Mám rozchozenou appku MyŠkoda a spárované auto jako hlavní uživatel. V nabídce placených služeb nevidím možnost zakoupit "Infotaiment Online" který je podle všeho nutný pro tuto funkci. Některé funkce mám již aktivní např. "Care connect" který mi normálně funguje. Zároveň jsem kontroloval dostupné služby pro moje auto (viz. odkaz) a po zadání mého VIN tam "Infotaiment Online" opravdu není dostupný. Toto je mi divné. Přepokládal jsem, že s faceliftovou verzí mám nejnovější infotaiment, takže by neměl být problém s dostupností služeb. Je možné, že ve výbavě vozu chybí něco, co by bylo nutné pro tuto funkci?
    • Včera jsem odeslal dle požadavku, dnes jsem přes apku urgoval, ní a co nepřišlo na mail, to samý, takže support má na háku ☝️😡
    • Jo, chápu to naštvání. Bombardovat a vydržet 🙏.
×
×
  • Vytvořit nový...