Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3735 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 461 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 543 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 460 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 619 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 609 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 455 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 532 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 499 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 449 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 620 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 496 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 564 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 538 zobrazení
  1. Papežovo Lambo

    • 0 odpovědí
    • 542 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 544 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 504 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 532 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 413 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 485 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 456 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 637 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 467 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 473 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 610 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 597 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dírka tam je, ale je zaslepená, takže zapadlé to není.. už jsem zjišťoval v autorizáku, zda to jde dodělat, ale prý ne.  takže do toho chci jít na vlastní pěst, 
    • A chybí vám úplně nebo je tam dirka ale ne přípojka? Protože u druhé varianty bude nejspíš jen zapadla ta pripojka. Je to jen kabel usbc se samici na konci a drzi tam dost málo. Kryt se sundá rukama jednoduše. Nejprve od sebe 2 dolni malé kryty za zrcatkem a pak ten velký vrchni kryt. Trocha přiměřené síly je nutná.
    • Eurokomisař pro klima a čisté hospodářství a opětovný kandidát na tuto funkci v Evropské komisi i pro příští pětileté období Wopke Hoekstra dál počítá s tím, že v EU začne od roku 2035 platit zákaz prodeje nových aut, která vypouštějí emise oxidu uhličitého. To se týká především těch se spalovacím motorem. Řekl to při „grilování" europoslancům.  Evropská komise bude jednat se zástupci odvětví, „aby v podstatě formulovala, jak můžeme utvářet tuto zářnou budoucnost, jak se můžeme držet cílů, jak můžeme zajistit předvídatelnost“, řekl Hoekstra na slyšení v Evropském parlamentu (EP). „Mnoho generálních ředitelů automobilek, se kterými jsem hovořil, řeklo, že ty cíle splnit dokážou,“ řekl Hoekstra, aniž jmenoval konkrétní společnosti. Evropská komise už na žádost Německa souhlasila s úpravou změn pro vyřazení aut se spalovacím motorem k roku 2035 tak, aby i po tomto termínu umožnila prodej automobilů na e-paliva, která se vyrábějí pomocí zachyceného CO2 a elektřiny z obnovitelných zdrojů. Teoreticky mohou být stoprocentně bez emisí. „Co nemohu udělat, protože to byl proces, kde trvalo dosažení konsenzu velmi dlouho, je prolomit to, na čem jsme se u aut dohodli,“ řekl Hoekstra na otázku zákonodárců, zda by Brusel zvážil i větší roli biopaliv.   "Současná cena emisních povolenek není příliš vysoká, musíme posílit klimatická opatření", i tuhle myšlenku zmínil při onom "grilování" nizozemský kandidát na eurokomisaře pro klima Wopke Hoekstra, čili  přeloženo do normální řeči, nová EK nebude mít  absolutně žádný zájem na tom, aby se vůbec něco změnilo....   https://www.echo24.cz/a/Hyb2H/zpravy-zahranici-eurokomisar-pro-klima-adoroval-emisni-povolenky-krize-autoprumyslu      
    • Radosť bola predčasná. 2 ďalšie jazdy auto kúrilo ako po kúpe. Pri nastavenych 22,5C by som kludne vydrzal v kratkom rukave. Ale odvtedy zase prd. Tlaci len vlazny vzduch a restart infotaimentu nic neriesi uz. Zajtra dufam, ze diagnostika ak stihnu aj kurenie pozriet ukaze, ze kde je problem. Ja by som chcel osobne vidiet na tej diagnostike stav ventilu co pusta vodu do vnutorneho okruhu, ze na kolko % sa otvara. Teda ak to dokaze.
    • Kdy bude k mání Kodiaq 2 Sportline 2,0 TSI/150kW 4x4 ?   Trochu jsem si nedávno pohrával s konfigurátorem a při tom  bohužel zjistil, že mnou favorizovaný Kodiaq s benzinovým motorem 2,0 TSI/150kW 4x4 není k dispozici ve verzi Sportline. A zároveň, že pro ostatní motory včetně 2,0 TDI/145kW 4x4 tato možnost konfigurace tu je. Což mě udivilo, protože nevím, kdo by tak moc toužil po dieselu se sportovním vzhledem, když s ním bude tahat těžký vlek nebo karavan. Ale kdo ví, třeba se mýlím. Byl tu přece Kodiaq 1 RS 2,0 TDI 176kW 240PS 500Nm! Svého času to byl nejsilnější diesel v historii značky. Tak jsem se smířil s představou, že budu muset oželet Sportline a počkat si na RS, protože marketingoví stratégové ve škodovce zřejmě usoudili, že kdyby byl k dispozici Sportline 2,0 TSI/150kW, tak by o RS TSI/195kW byl asi menší zájem. Avšak s potěšením jsem se později dočetl v Skoda Storyboardu, že derivát Sportline bude brzy k dispozici pro všechny motory bez vyjimky, cituji:   „Sportovní výbava není vyhrazena jen pro vybrané motorizace. Kodiaq Sportline lze objednat se všemi pohonnými jednotkami nabízenými pro modelovou řadu Kodiaq, včetně plug-in hybridní verze Kodiaq iV“ https://www.skoda-storyboard.com/cs/skoda-model/novy-kodiaq/novy-kodiaq-sportline/   „V závěru letošního roku se do prodeje dostane i Sportline s benzinovým motorem 2,0 TSI/150 kW 4×4“ https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-zpravy-archiv/skoda-kodiaq-sportline-prijizdi-na-cesky-trh-s-emotivnim-designem-a-bohatou-vybavou/   Mám věřit, že se toho dočkám?    
×
×
  • Vytvořit nový...