Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3735 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 516 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 550 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 488 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 585 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 516 zobrazení
  1. Unikátní Škoda Kamiq

    • 0 odpovědí
    • 594 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 658 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 451 zobrazení
  2. Maybach jako SUV

    • 0 odpovědí
    • 588 zobrazení
  3. Nová ŠKODA KAMIQ

    • 0 odpovědí
    • 657 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 441 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 455 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 467 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 459 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 424 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 553 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 571 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 650 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 556 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 618 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 417 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 448 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 411 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 441 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 425 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • A chybí vám úplně nebo je tam dirka ale ne přípojka? Protože u druhé varianty bude nejspíš jen zapadla ta pripojka. Je to jen kabel usbc se samici na konci a drzi tam dost málo. Kryt se sundá rukama jednoduše. Nejprve od sebe 2 dolni malé kryty za zrcatkem a pak ten velký vrchni kryt. Trocha přiměřené síly je nutná.
    • Eurokomisař pro klima a čisté hospodářství a opětovný kandidát na tuto funkci v Evropské komisi i pro příští pětileté období Wopke Hoekstra dál počítá s tím, že v EU začne od roku 2035 platit zákaz prodeje nových aut, která vypouštějí emise oxidu uhličitého. To se týká především těch se spalovacím motorem. Řekl to při „grilování" europoslancům.  Evropská komise bude jednat se zástupci odvětví, „aby v podstatě formulovala, jak můžeme utvářet tuto zářnou budoucnost, jak se můžeme držet cílů, jak můžeme zajistit předvídatelnost“, řekl Hoekstra na slyšení v Evropském parlamentu (EP). „Mnoho generálních ředitelů automobilek, se kterými jsem hovořil, řeklo, že ty cíle splnit dokážou,“ řekl Hoekstra, aniž jmenoval konkrétní společnosti. Evropská komise už na žádost Německa souhlasila s úpravou změn pro vyřazení aut se spalovacím motorem k roku 2035 tak, aby i po tomto termínu umožnila prodej automobilů na e-paliva, která se vyrábějí pomocí zachyceného CO2 a elektřiny z obnovitelných zdrojů. Teoreticky mohou být stoprocentně bez emisí. „Co nemohu udělat, protože to byl proces, kde trvalo dosažení konsenzu velmi dlouho, je prolomit to, na čem jsme se u aut dohodli,“ řekl Hoekstra na otázku zákonodárců, zda by Brusel zvážil i větší roli biopaliv.   "Současná cena emisních povolenek není příliš vysoká, musíme posílit klimatická opatření", i tuhle myšlenku zmínil při onom "grilování" nizozemský kandidát na eurokomisaře pro klima Wopke Hoekstra, čili  přeloženo do normální řeči, nová EK nebude mít  absolutně žádný zájem na tom, aby se vůbec něco změnilo....   https://www.echo24.cz/a/Hyb2H/zpravy-zahranici-eurokomisar-pro-klima-adoroval-emisni-povolenky-krize-autoprumyslu      
    • Radosť bola predčasná. 2 ďalšie jazdy auto kúrilo ako po kúpe. Pri nastavenych 22,5C by som kludne vydrzal v kratkom rukave. Ale odvtedy zase prd. Tlaci len vlazny vzduch a restart infotaimentu nic neriesi uz. Zajtra dufam, ze diagnostika ak stihnu aj kurenie pozriet ukaze, ze kde je problem. Ja by som chcel osobne vidiet na tej diagnostike stav ventilu co pusta vodu do vnutorneho okruhu, ze na kolko % sa otvara. Teda ak to dokaze.
    • Kdy bude k mání Kodiaq 2 Sportline 2,0 TSI/150kW 4x4 ?   Trochu jsem si nedávno pohrával s konfigurátorem a při tom  bohužel zjistil, že mnou favorizovaný Kodiaq s benzinovým motorem 2,0 TSI/150kW 4x4 není k dispozici ve verzi Sportline. A zároveň, že pro ostatní motory včetně 2,0 TDI/145kW 4x4 tato možnost konfigurace tu je. Což mě udivilo, protože nevím, kdo by tak moc toužil po dieselu se sportovním vzhledem, když s ním bude tahat těžký vlek nebo karavan. Ale kdo ví, třeba se mýlím. Byl tu přece Kodiaq 1 RS 2,0 TDI 176kW 240PS 500Nm! Svého času to byl nejsilnější diesel v historii značky. Tak jsem se smířil s představou, že budu muset oželet Sportline a počkat si na RS, protože marketingoví stratégové ve škodovce zřejmě usoudili, že kdyby byl k dispozici Sportline 2,0 TSI/150kW, tak by o RS TSI/195kW byl asi menší zájem. Avšak s potěšením jsem se později dočetl v Skoda Storyboardu, že derivát Sportline bude brzy k dispozici pro všechny motory bez vyjimky, cituji:   „Sportovní výbava není vyhrazena jen pro vybrané motorizace. Kodiaq Sportline lze objednat se všemi pohonnými jednotkami nabízenými pro modelovou řadu Kodiaq, včetně plug-in hybridní verze Kodiaq iV“ https://www.skoda-storyboard.com/cs/skoda-model/novy-kodiaq/novy-kodiaq-sportline/   „V závěru letošního roku se do prodeje dostane i Sportline s benzinovým motorem 2,0 TSI/150 kW 4×4“ https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-zpravy-archiv/skoda-kodiaq-sportline-prijizdi-na-cesky-trh-s-emotivnim-designem-a-bohatou-vybavou/   Mám věřit, že se toho dočkám?    
    • Dobrý den, jsem tu nový a potřebuji poradit. Mám škoda Superb 3, 2016 roku, 2.0 TDI.  Po nějaké době se mi rozsvítila kontrolka motoru ,dal jsem to na OBD II diagnostiku a ukázalo mi to chybu první svíčky žhavení.  Dneska mi v práci auto stálo 2 dny venku a rozsvítila se mi spirálka která začala blikat,po diagnostice mi to ukázalo tyto chyby :  P2563 - turbocharger TC 07934 - turbocharger boost control position... 263425 - air quality sensor   Ještě když jedu na dálnici a prepnu na tempomat,tak mi na panelu u něj ukazuje vykřičník a tempomat nefunguje.  Poraďte prosím jestli je to něco závažného či ne a popřípadě jak to vyměnit svépomocí. Budu vděčný za každou radu, děkuji. 
×
×
  • Vytvořit nový...