Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3 710 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 574 zobrazení
  1. ŠKODA OCTAVIA RS 245

    • 0 odpovědí
    • 555 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 552 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 564 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 670 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 770 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 435 zobrazení
  2. ŠKODA KODIAQ SPORTLINE

    • 0 odpovědí
    • 669 zobrazení
  3. ŠKODA KODIAQ SCOUT

    • 0 odpovědí
    • 629 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 442 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 509 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 505 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 459 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 419 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 552 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 642 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
  4. Kodiaq RS je potvrzen!

    • 0 odpovědí
    • 676 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 399 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 524 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 631 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 412 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 493 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 480 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Vyměnil jsem ve fabii 2 (1.4 /63kw) hal.žárovky za led v mlhovkách a při rozsvícení mlhovek nebo přisvícení v zatáčce začne na  palubce blikat žlutá kontrolka.Neví někdo jak tu kontrolku vypnout?Dík za odpověď.  
    • Dost zajímavá a dost dlouhá  (cca 45 minut) diskuse  o elektromobilitě, v souvislosti s aktuálně  schválenými dodatečnými cly na čínské elektromobily proběhla dne 4.10.2024 na ČT v pořadu 90´,  viz. přiložený odkaz a to v čase cca 00:08:33 až 00:56:00. Napřed diskutovali europoslankyně Gregorová za Piráty a europoslanec Turek za Přísahu a motoristy, ale důležitější a relevantnější podle mne byla diskuse od cca 00:33:30 a to Zdeňka Petzla za Sdružení automobilového průmyslu a Petra Knapa, co by odborníka společnosti EY pro automobilový sektor, Na rozdíl od Gregorové a Turka, kde to bylo zhusta hlavně politické soupeření (ale i tak zajímavé, ale nepadlo tam nic nového), tak tihle 2 pánové věděli o čem mluví. Vůbec poprvé zde padlo mimo jiné  tvrzení od příslušně znalých lidí, že to dnes není o tom, že by evropské automobilky v elektromobilitě zaspali (což tvrdím taktéž, ale mnozí novináři a politici mají asi jiné zadání ) a co mele stále dokola i  ta zmiňovaná Gregorová, ale je to vše okolo docela jinak......   https://www.ceskatelevize.cz/porady/11412378947-90-ct24/224411058131004/
    • Potom zbývá jen popřát hodně štěstí a zmínit, že záruka se prodlužuje automaticky o dobu co strávilo auto v servise přu řešení záručních oprav + pokud by došlo k problému po záruce, jde ještě zkusit kulanci (bylo řešeno na záruku a stejně se závada opakuje) kdy by se mohla automobilka podílet aspoň částečně.
    • No už asi jen 16 dní🤣a to najedu tak 400km max 🤣🤣 asi se začnu modlit🤣😕
    • Ahoj všem. Po roce (s pauzama, protoze v létě to nebylo prakticky slyšet) jsem to konečně vyřešil.  Od začátku... Specialista Martin Vaculík říká, že to dělají rozvody. Určitě nedělají, protože mě to dělalo i po výměně (rozvody Continental) kolegovi na S3 1.6TDI také. Opravdu jsem tomu věnoval mraky a mraky času, kdy jsem pomocí VPN prošel snad všechny fóra na světě, videl nespočet videii. Strašně hodně se objevuje, že to dělá olejové čerpadlo a pak se objevuje i řemenice na klikové hridely a na tu jsem se právě zaměřil. Pořídil jsem si stetoskop na auta a poslouchal. Ten zvuk jde z olejové vany hned za řemenicí, kde je klika. Řemenice trošičku poskakuje, což by asi neměla. Každopádně se jinak jmenuje tlumič kmitu. Nova řemenice stojí 3500kč. Ale jelikož jsem si nebyl jisty, jestli to je tím, koupil jsem remenici z Alegra za 250kč 🤣 ano 250kč original VW AG. Polak píše, že byla pouze namontovana, ale auto nikdy nejelo. Což odpovidal i stav. Otlaky od šroubů, ale drážky nebyly ošoupané od řemenu. Pak dalsi 200kč za nové šrouby z Continental z ČR(potrebujete jen ty 4)malé. Řemenici jsem vymenil a nastartoval,pořád stejný chraplavý zvuk. Měl jsem to spojené i s výměnou oleje. Kdy i do motoru leju aditivum. Poprvé jsem vyzkousel Mannol 5w30 a adetivum od BG. Dřív Castrol 5w30 a adetivum Likqui moly ceratech.  Dva dny ježdění po městě zvuk stále slyšitelný. Pak jsem už jezdil do práce 17km z toho asi 14 po dálnici a z motu ani ťuk. Krasnej dieslovej zvuk bez toho sileneho chroupání. Tak doufam, že to není jen na chvilku a už to bude dobré. Zatím je to tyden a je klid. Uvidime, až bude ráno mrznout. Na fotce je zajištěna stará řemenice proti pohybu klínovym řemenem.   
×
×
  • Vytvořit nový...