Petr Lacina: Jenže my se tady bavíme o přestavbách přimovstřikových motoru Tsi,která mají přece jen svá jista specifika.Stačí když je tam malý přivstřik benzínu na "chlazení" benzinových vstřikovačů při provozu na Lpg a ty se nasledně "připečou". U Prinse,Brc-maestro je to nastaveno uplně debilně,malý přivstřik benzínu při provozu na Lpg a ještě je to "zamkle" z výroby takže tam nejde ani přidat větši přivstřik benzínu.Ja toho deb..ního Prinse mám a co cca 40 tis km benzinové KO. A to nejsem sám ,vím o dalších 2 autech a ten samý problém,takže to už asi nebude náhoda že???? A plynaři to vesele montujou a dělaji jakože nic....Škoda mluvit.Proto se tady ptáme jaky ma kdo systém a jak funguje,protože jen od uživatelu jsou věrohodné reference a ne od těch co to jen prodavají a montují,protože kdyby se provalilo že to ne úplně dobře funguje tak co by pak asi montážnici dělali když jse dnes přimovstřikových motoru většina.Takže ja jsem určitě za toto forum rád a hlavně je fajn si přečíst recenze uživatelů.