-
Aktuální příspěvky
-
Od Octavia neni nejlepsi aut · Vloženo
Ahoj, Superb III sedan 2.0 TDI 140 kW DSG 4x4 r.v 2018. Při rozjezdu a plném rejdu se od zadních pneumatik ozývá hluk v interiéru, jako když se pneu o něco odírá. Z venku je to zřetelnější a vychází od kol. Nejdřív to bylo výhradně z zadní pravé strany, teď se přidala i zadní levá. Při jízdě to není slyšet a při srovnání kol je to taktéž v pořádku. Kamarád se kterým jsem nedávno cestoval, že by tipoval 4x4, jenže v květnu (ještě než zvuky začaly) byl měněný olej a podle mechaniků je 4x4 v pořádku. Zkontroloval jsem dotažení kol, trochu odfouknul a přifouknul a nic. Doufal jsem že by to mohly být ramena, ale stejně se zeptám, jestli se tu už někdo s tím nesetkal? Moc díky. -
Můj kamarád mechanik omotává "těsnícím hadrem" hadičku od špricky, kterou pak vsune do rychlostky nalévacím otvorem a po dolití 2L nového oleje rychle vyndá hadičku i s "těsnícím hadrem" a našroubuje rychle zpět napouštěcí zátku, aby nevytekl skoro žádný olej z rychlostky. Říkal, že to tak dělají i v servisu.
-
aha, tak to neviem no podľa mňa by to malo mať aspoň káblové pripojenie na android auto, u mňa sa to pripájalo že som klikol na ikonku smartlink a tam si spároval mobil s autom cez bluetooth a potom už to šlo ok ja mám tento infotainment : u Vás neviem ako to bude fungovať, no malo by sa to dať, ešte ma napadlo update infotainment a tiež v mobile update android auto ak pôjde, a potom skúsiť cez kábel napojiť na auto, samozrejme na pripojenie použiť originál kábel , nie lacný s tými sú problémy, aj redukcie nie sú ok, treba originál kábel.
-
Od odin.svobik · Vloženo
Vrzání loketní opěrky - návod Ahoj, pokud něho štve vrzajci loketka na sup 3, níže nechám jednoduchý návod a použitý materiál na odstranění této "nemoci supů" Použitý materiál: Těsnicí páska Comfortmat Grillon Anticreak (5 m x 15 mm) Materiál pohlcující zvuk Comfortmat Ultrasoft 5 Postup: 1. Zvedneme loketketni opěrku. Pomocí plastových pacidel sundáme spodní plast loketky. Začínáme od předu 2. Nyní sundáme vrchní díl loketky, ten jde o něco hůř. Zdá začínáme od zadu. Po sundání spodního krytu vidíme vzadu dva plastové "háčky" a mezi těmito úchyty je plastový čtvereček (foto detailu). Rukou zatlacime na oba úchyty zároveň a snažíme se je držet zamacknute (odjištěne) a druhou ruku a plastovým páčidlem musíme odjistit po stranách západky (foto detailu). Až se vám to podaří začne se uvolňovat vrchní část opěrky. Postupujte pak od zadu opěrky do předu kdy jsou na konci dva háky a celý vrchní díl pak jen vysunute směrem do předu. Nyní máme odstrojenou komplet loketní opěrku viz foto. 3. Nyní si vystřihneme z tlumící pěny Comfortmat Ultrasoft 5 obdélník a vložíme ho na spodní díl viz foto. Já osobně sem ho nelepil aby se a tím nechalo manipulovat. Pokud ho nalepite, už to nikdy nesundate. Za mě lepší nechat bez lepení. 4. Teď vystřihneme z tlumící pěny Comfortmat Ultrasoft 5 obdélník a vložíme ho do vrchního dílu loketky viz foto. Pomocí těsnicí pásky Comfortmat Grillon Anticreak (5 m x 15 mm) vytlumime kraje vrchního dílu. Tlumící pásku lepime v místech jak je sponkami přichycena kožený potah, tak aby nám nelezla ven. Lepime po celém obvodu (proužky) 5. Pokud máme oba díly připravené, přesuneme se zpět do auta. Pomocí těsnicí pásky Comfortmat Grillon Anticreak (5 m x 15 mm) vytlumime kraje kostry loketní opěrky. Lepime kraje a přední hranu pouze. Na krajích doporucim vynechat kousek u západem aby vám šel pak lépe zacvaknout vrchní díl zpět na kostru (detail foto) 6. Od předu zahakneme vrchní díl loketky na kostru a postupně zamackavame. Až bude usazeno je dobré znovu promackat v místech zapadek oběma rukama jako když louskate ořechy, aby jste měli jistotou že všechny západky zapadly. Tím že se tlumil kraj to půjde hůře trochu, ale zacvaknout půjdou všechny. 7. Nyní nasadíme spodní plast na kostru. Opět začínáme od předu do zadu. Zacvakavame opatrně, zde jsou západky dlouhé tak ať si to nepolamete. Podle spary mezi vrchním a spodním dílem si zkontrolujte jestli jsou všechny západky dobře zacvakle. Hotovo Vím že se to zdá komplikované ale není. Člověk musí mít trochu trpělivosti aby si nedolamal úchyty při sundávání vrchního dílu. Nic víc Už jsem takhle dělal dva supy a loketka si už nevrzne 😉 -
Od Václav1980 · Vloženo
Ahoj potřeboval bych poradit jaký klíč potřebuji na povolení poloosy u převodovky na Škoda fabia I combi 1.9tdi 74 ke. Je tam nějaký torx nebo něco takového. Děkuji za radu. Vašek
-