Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • Dobře, udělal jsem tentokrát výjimku a vytvořil vám pro tuto problematiku nové téma. Ale připomínám, že o rozhodnutí moderátorů se nediskutuje! Úpravy aut v určitých rozumných mezích a rovinách jsou i mou zálibou, tak ať kvůli mě tato pro někoho zajímavá diskuze zbytečně neumře.  Jen bych teda poprosil, aby se toto téma drželo nového zadání a řešily se tady jen části podvozku a jejich případný vliv na změnu jízdních vlastností.
    • No to je krajní, ale nejideálnější řešení.
    • SU2020 V podstate souhlasim,ale nemyslim si,ze zhavice pomahaly lepe spalovat pri regeneraci,kdyz ucelem obohacene davky je dostat ji do katu a spusteni regenerace. Spis asi pomuzou udrzet vyssi teplotu pri regeneraci v mrazu stejne jako egr. Kdyz mi odesel zhavic,tak samozrejme kontrolka po studenem startu a kod chyby primo na konkretni valec. Pri teplych startech po vymazani chyby se uz chyba nezapsala,ani pri regeneraci,zase az studeny start. Jezdit s vadnym zhavicem je risk,ze odejde vyrazne drazsi rele zhaveni. Proc nevim,ale je to informace od servisaka skodovky,ze maji tyhle zkusenosti.
    • to měli včera prý vzdáleně technika a tak nic neví, chcou to po 3 týdnech že to odvezou do MB přímo do škodovky ať to opraví tam 🙂
    • No tak autorizák má plnou podporu od škodovky, tak nevím v čem je problém. 
×
×
  • Vytvořit nový...