Přejít na obsah

Exteriér

nárazníky, světla, plechařina atd.


1 175 témat v tomto fóru

    • 84 odpovědí
    • 10,3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,5k zobrazení
  1. Hagusy naOctavii

    • 3 odpovědi
    • 1,9k zobrazení
  2. xenony

    • 4 odpovědi
    • 2,2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,5k zobrazení
  3. (O) Prosim poradte

    • 3 odpovědi
    • 1,5k zobrazení
  4. Demontáž skla zrcátka

    • 21 odpovědí
    • 6,2k zobrazení
  5. kliky

    • 1 odpověď
    • 1,7k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 8,9k zobrazení
  6. predni svetlomety

    • 7 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
  7. Combi RS spojler

    • 6 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
  8. SPADAJI ME PREDNI DVERE

    • 2 odpovědi
    • 1,3k zobrazení
  9. Zvesené PP dvere

    • 3 odpovědi
    • 1,6k zobrazení
  10. šibr

    • 6 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,2k zobrazení
  11. Lakyra

    • 6 odpovědí
    • 2,3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1,7k zobrazení
  12. Zadní světla 1 2

    • 27 odpovědí
    • 3,9k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2,1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 2,3k zobrazení
  13. Poškrábané okna

    • 4 odpovědi
    • 10k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 10,9k zobrazení
  14. rozdil

    • 4 odpovědi
    • 1,9k zobrazení
    • 99 odpovědí
    • 13,9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • No nevím, spíš bych si ověřil, jestli je dobíjení opravdu v pořádku. Poslední baterku mám v FII 1.2 TSI 4 roky, přičemž auto jezdí jen krátké trasy po městě. Přechozí tam byla asi 8 let při stejném způsobu provozování. A nikdy se externě nedobíjely - tohle mi přijde poněkud ujeté a nedělám to nikdy. Auto má sloužit mně, ne já jemu.
    • Skúsil som cez VCDS ale ešte som nejazdil, dám vedieť.
    • Není to žádná novější technologie, je to klasická léty ověřená technologie olověná, jen má poctivější desky a proto je dražší a těžší. (aby pobrala ty napěťové a proudové rázy díky rekuperačnímu dobíjení)  Za mě vyhozené peníze. Klima s tím nemá nic společného, kompresor je hnán řemenicí (motorem). Je třeba koupit akumulátor u solidního prodejce který má od výroby napětí 12,6 V. To je základ. Spousta baterek díky nevhodnému skladování na prodejně má toto napětí nižší a již v prodejně dochází k sulfataci. A samozřejmě mít v pořádku elektriku na autě. Ale klidně si ji pro dobrý pocit zkus a vyzkoušej. Naštěstí baterky nejsou zas tak drahé, doporučuji Exide- cena /výkon.
    • Děkuji za reakci   Je mi jasné, že jsou dělané primárně pro auta se start-stopy, ale měla by to být obecně novější technologie, tak by mě zajímalo, jestli je taková baterka odolnější, právě třeba ke krátkým jízdám nebo větší proudové zátěži v letních měsících s klimou.    Případně existuje ještě nějaká vhodnější alternativa pro tato auta?    V zásadě nemám problém po dvou letech kupovat novou "obyčejnou" baterku, ale kdyby tato vydržela déle a více, klidně bych si připlatil   Zvažuji na léto taky solární "udržovací" nabíječku, aby baterka nedostávala tak zabrat  
    • Ahoj, řešim teď spínání větráku... mám sice manuální spínač v palubě, ale čidlo na chladiči by mělo spínat taky a nespíná. Koupil jsem nový (radši dvě).. a problém to neodstranilo. Když spojim kabeláž, sahara jede. Pojistka OK.  Můžu ty čidla nějak proměřit? Nebo je zakopanej pes někde jinde? Nic jinýho, než teplotní spínač tu saharu neovlivňuje? Díky za tipy...
×
×
  • Vytvořit nový...