Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • @PetriCZECH zkoušel jsi se zeptat na porovnání AI?    Zde Copilot: Ano, Volvo V60 lze považovat za konkurenci Škody Superb Combi. Oba vozy patří do segmentu kombiba nabízejí podobné vlastnosti, jako je prostorný interiér, komfortní jízda a moderní technologie.    Z hlediska rozměrů je Superb Combi o něco větší, což se projevuje i na větším objemu zavazadlového prostoru (690 l vs. 519 l u V60 (https://www.autohled.cz/porovnavac?cars=skoda-superb-combi&cars=volvo-v60&citationMarker=43dcd9a7-70db-4a1f-b0ae-981daa162054 "1"). Volvo V60 však nabízí prémiovější materiály v interiéru a tradičně vysokou úroveň bezpečnostních prvků (https://ch.driveduel.de/compare/skoda/superb-combi/vs/volvo/v60?citationMarker=43dcd9a7-70db-4a1f-b0ae-981daa162054 "2").    Co se týče motorů, oba modely mají širokou nabídku pohonných jednotek, včetně benzínových, dieselových a plug-in hybridních variant (https://www.auto-abc.eu/compare/Volvo-V60-v19077-vs-Skoda-Superb-v16095?citationMarker=43dcd9a7-70db-4a1f-b0ae-981daa162054 "3"). Volvo V60 má omezenou maximální rychlost na 180 km/h, což je bezpečnostní opatření typické pro značku Volvo (https://www.autohled.cz/porovnavac?cars=skoda-superb-combi&cars=volvo-v60&citationMarker=43dcd9a7-70db-4a1f-b0ae-981daa162054 "1").    Celkově lze říci, že Škoda Superb Combi je praktičtější a cenově dostupnější, zatímco Volvo V60 nabízí prémiovější zpracování a vyšší úroveň bezpečnosti. Výběr záleží na preferencích řidiče – zda hledá prostornost a praktičnost, nebo luxusnější provedení.       a zde Gemini: Ano, Volvo V60 lze považovat za konkurenci pro Škodu Superb Combi, nicméně je důležité vnímat, že se jedná o konkurenci ve stejném segmentu (střední třída, kombi), ale s odlišným zaměřením a prémiovým postavením. Klíčové rozdíly a srovnání Zde je rozbor, proč jsou si konkurencí a v čem se liší:  * Segment a velikost: Oba vozy spadají do střední třídy a jsou nabízeny jako kombi. Škoda Superb je ale tradičně větší co do vnitřního prostoru a objemu kufru. Zde Superb jednoznačně dominuje (např. objem kufru Superbu je 640 litrů, zatímco V60 má 529 litrů). Pro někoho, kdo hledá maximální praktičnost a prostor, bude Superb jasnou volbou.  * Cílová skupina a značka:    * Škoda Superb Combi je ceněna pro svůj vynikající poměr cena/výkon, prostornost, praktičnost a nízké provozní náklady. Je oblíbená u rodin a firemních zákazníků, kteří hledají reprezentativní a zároveň velmi užitné vozidlo.    * Volvo V60 je naopak prémiový vůz. Oslovuje zákazníky, kteří ocení severský design, vysokou úroveň bezpečnosti, kvalitu zpracování interiéru a jistý punc luxusu a exkluzivity. Zákazníci Volva často preferují kultivovaný a komfortní jízdní projev.  * Cena: Volvo V60 je obecně dražší než Škoda Superb Combi. I když se v některých konfiguracích mohou cenově překrývat, Volvo startuje s vyšší cenovkou a průměrná cena lépe vybavených verzí bude u Volva vyšší.  * Jízdní vlastnosti a motory: Oba vozy nabízejí komfortní jízdu, ale s drobnými nuancemi. Volvo V60 může působit o něco dospěleji a komfortněji, zatímco Superb je stále velmi pohodlný a schopný polykat kilometry na dálnici. Co se týče motorizací, obě značky nabízejí širokou škálu, ale Volvo se více zaměřuje na mild-hybridní a plug-in hybridní pohony.  * Interiér a výbava: Volvo se pyšní minimalistickým a elegantním interiérem s kvalitními materiály a propracovaným infotainmentem (často s integrací Google systémů). Škoda Superb nabízí rovněž kvalitní interiér s chytrými řešeními "Simply Clever" a širokými možnostmi individualizace. Někteří uživatelé preferují u Superbu fyzická tlačítka pro ovládání klimatizace a infotainmentu, oproti Volvu, které se více spoléhá na dotykové ovládání. Závěr Pokud je pro vás prioritou maximální prostor, nízké provozní náklady a skvělý poměr cena/výkon, pak je Škoda Superb Combi velmi silnou volbou. Pokud hledáte prémiovější zážitek, důraz na bezpečnost, skandinávský design a komfort a jste ochotni za to zaplatit více, pak je Volvo V60 skvělou alternativou. Oba vozy jsou si tedy konkurencí, ale každý oslovuje trochu jinou část trhu s mírně odlišnými prioritami. Výběr závisí na individuálních preferencích a rozpočtu  kupujícího.      
    • Dobrý den všem po roce koupě Sup 3 s panoramatickou střechou jsem dnes zjistil že mám mokré oba sloupky u řidiče a spolujezdce a u spolujezdce dokonce voda na koberečku .. kapalo mi na ruku při řízení díky za rady 
    • Zdravím, našel jsem zde pár zmínek nejspíš o tomto zvuku, ale nikdo to zatím nijak nerozklíčoval. Je to slyšet pouze u pořádně prohřátého motoru, čím delší je jízda, tím víc je to potom slyšet, přestože to není vyloženě žádný kravál. Je to slyšet pouze na volnoběh a velmi lehkých otáčkách cca do 1500ot/min. Je to slyšet venku skoro stejně jako uvnitř vozidla. Jde to výhradně z rozvodové strany motoru. Při sundání deklíku rozvodů a poslouchání různých částí motoru a příslušenství přes kus kulatiny v uchu, je to slyšet nejvíc z oblasti ozubeného kola výfukové vačky, což je velmi divné, nicméně je možné, že to rezonuje i z jiné blízké oblasti k tomuto kolu. Vše se zdá být pevné, nepovolené, řádně utažené a bez podezřelých vůlí. Napínák rozvodového řemene se zdá být vizuálně i na poslech taky v pořádku, nešmajdá, nehrčí. Rozvody vizuálně taktéž v pořádku. Našel jsem na YT video, kde je na pozadí tento zvuk zřetelně slyšet a autor jej nejspíš řešil také. V komentářích žádná uspokojující odpověď.  Setkal se s tím už někdo a vyřešil to nějak?    
    • Jo, to je sice pravda, že proporcemi by se se Superbem měla srovnávat V90, ta je však jen o trochu větší, než V60 a už se prodává jen jako plug-in. Technicky jsou na tom výbavou úplně stejně, jde jen o větší kastli. Alespoň to tvrdil prodejce. A v tom srovnání mi nejde o to, abych vozil trochu více vzduchu navíc.
    • Zdravím, chci si v autě Škoda Octavia Combi rv 2008 vymětit polodot přístrojovku za maxidot a u diagnostiky VCDS mám zašedlou položku login (Coding II). Neřešil už z Vás někdo tento problém? Diagnostika není origo, ale netuším jestli by to mohlo být tím? Piny z obou přístrojovek mám, ale bez toho loginu se dál nepohnu... je to zašedlé u obou přístrojovek... ještě mám diagnostiku SuperPlus VAG K+CAN přes kterou jsem vyčetl PIN z těch budíků, které tam chci dát u těch původních je na štítku (stírací). Přes tu diagnostiku SuperPlus VAG K+CAN ten PIN asi změnit nejde že? Děkuji moc za pomoc už jsem z toho zoufalý.
×
×
  • Vytvořit nový...