Přejít na obsah

Novinky na VW-Scene.cz, VW Club - Volkswagen Klub


814 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 864 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 883 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 613 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 765 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 986 zobrazení
  1. Nový VW Tiguan Allspace

    • 0 odpovědí
    • 981 zobrazení
  2. O.CT Audi R8

    • 0 odpovědí
    • 829 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 541 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 654 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 769 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 792 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 949 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 614 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 598 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 48 zobrazení
  3. Paříž 2016 je tu!

    • 0 odpovědí
    • 595 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 545 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 567 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahojte,   na aute mam unik oleja, menil som komplet olejovu vanu (lebo tam bol strhany srob a tiekol) a horne veko hlavy valcov (tesnenie uz bolo KO a nevedel som ho odlepit). Tieto diely som namontoval a vana ani veko uz netecu - ked ale spodok vyutieram a nastartujem do 5 minut stania na mieste len so spustenym motorom zacnu vytekat kvapky z miesta medzi motorom a prevodovkou - tam kde su tie 3 "tazko dostupne" sroby na olejovej vani. O co by sa mohlo jednat, vedel by niekto prosim? Nemyslim ze to tecie niekde z hora, je to tam obtecene este z toho veka, ale myslim ze novy olej tam nepribuda (a tak rychlo  by nestiekol).
    • Mám tento motor, ale civilnejšiu verziu 140kw. Ja ale zvýšené otáčky na 1100 pri voľnobehu rozhodne neregistrujem. Schválne som sa na to minule zameral, a bolo tam 750-800. A je jedno či s autohold, bez neho s nohou na brzde, alebo v N-ku. Rovnako sa to správa, keď som prepol prevodovku do S-ja. Samozrejme, to všetko platí pri zahriatom motore resp. keď sa katalyzátor zahreje.  Jedine, že by to bola nejaká RS feature..
    • To, že auto drží pri zatlačenej brzde 1100 otáčok namiesto 800 mi pripadá trochu divné. Toto bude buď spôsobené tým, že netlačíš dostatočne na brzdu, alebo to spôsobuje aktívny režim šport, alebo potom ma už napadá iba to, že to je nejaké špecifické nastavenie modelov RS.
    • Zkoušel někdo přehrávat video? V návodu je napsáno že by to mělo jít, do max rozlišení FHD. Mě se prozatím nepodařilo přehrát nic kromě zvuku 🙄
    • @davi72 Dobrý postřeh. 👍 Diskuze přesunuta z tématu v sekci Karoq.   Jelikož je to pro oba modely shodné, přidávám odkaz na postup odkódování.  
×
×
  • Vytvořit nový...