Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • Jo, a to sis nevšimul, že toto je sekce Superb 2? 
    • To odpadu píšou v nápovědě.😀 Mám fuelio a už i placené. Měl jsem ho před c lite po chytrém autě od t mobile
    • Dobrý  deň  chcem sa opýtať prečo mi tam vyhadzuje stale tu poruchu keď som ten snimač dnes vymenil 
    • Co mě bude čekat je oprava svazku v řidičových dveří, poškozené kabely jsem zaizoloval smršťovací bužírkou ale i tak se tu a tam při zavření dveří rumík sám zamče 😆 naštěstí byli vždy děti mimo auto. Koupil bych i nový svazek ale 4tisíce za něj nedám, objednám si patici s kabeláží a opravím si to sám. A co asi sám nevyřeším je že se občas sám vynuluje palubní počítač a hodiny. Baterka je nová měla 11.4V to nepomohlo.
    • Zkusim to tady trochu ozivit.   V me Octavii 3 1.0 TSI mam jeste puvodni autobaterii, ktera brzy oslavi 9. narozeniny. Start-stop predchozi majitel auta dusledne vypinal a mne se vypina automaticky nejakym modulem z ciny. "Chytre" nabijeni je aktivni po celou dobu existence auta/autobaterie. Radeji bych mel "hloupe" nabijeni, ale do Strakonic to mam ze Zlina celkem z ruky a odpojeni konektoru pro me, pokud je mi znamo, nepripada v uvahu (nezavisle topeni).   Vybava auta je myslim celkem slusna, takze se asi neda tvrdit, ze autobaterie funguje tak dlouho jen protoze je to holobyt. Nezavisle topeni, vyhrivani prednich sedadel, Kessy, Climatronic, Columbus, xenony, 230V zasuvka...   Predchozi majitel moc auta neresi. Jsem si celkem jisty, ze baterka nabijecku nevidela (jedine, ze by ji na ni pripojili z vlastni iniciativy pri pravidelnem rocnim servisu, ale to si nemyslim). Ja ji na nabijecku prumerne tak jednou za rok pripojim.   Nezavisle topeni predchozi majitel (podle jeho slov) skoro nepouzival. Ja ho pouzivam velmi intenzivne a to jak v zime, tak v lete. Nebal bych se rict, ze ho zapinam prakticky pred kazdou jizdou.   Pokud jde o styl pouzivani auta, tak jednou tydne jedu dlouhou cestu (rano 100 km Zlin -> Brno, vecer 100 km Brno -> Zlin) a jinak v podstate kazdy den jedu nejakou kratkou jizdu po meste (rekneme prumerne 3 km tam a 3 km zpet). V zime to vypada tak, ze na 15-20 min zapnu nezavisle topeni, nastartuju motor, jedu 5 min, vypnu motor, nastartuju motor, jedu 5 minut, vypnu motor. To asi pro baterku neni idealni, ale na to prece nezavisle topeni mam. Predchozi majitel mel auto hlavne na "popojizdky", rozhodne bezne nejezdil stovky km po dalnici.   Takze moje zkusenost je takova, ze "chytre" dobijeni asi zadny zasadni problem nepredstavuje. Driv jsem nemel ani "chytre" dobijeni, ani nezavisle topeni a tak dlouho mi baterka nikdy nevydrzela.   Tady prikladam nejake relevantni udaje: Kod baterie: 7P0 915 105 Parametry baterie: AGM, 68 Ah, 380 A DIN Datum vyroby baterie: 2016 tyden 38 (19. - 25. 9. 2016) Datum vyroby auta: 13. 10. 2016 Datum predprodejni prohlidky auta: 20. 10. 2016 Datum prodeje auta: 25. 10. 2016 Datum predani auta mne: 24. 6. 2023, 126 237 km Nyni najeto (1. 7. 2025): 154 650 km Napeti po 100km jizde a 14hodinovem ustaleni (27. 6. 2025): 12,49 V Muzete tipovat, kdy mi baterka umre. 😁
×
×
  • Vytvořit nový...