Přejít na obsah

Novinky na VW-Scene.cz, VW Club - Volkswagen Klub


816 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 549 zobrazení
  1. Senner Audi A1

    • 0 odpovědí
    • 844 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 762 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 804 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 521 zobrazení
  2. Audi A3 e-tron

    • 0 odpovědí
    • 932 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 698 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 716 zobrazení
  3. SEAT e-CUPRA ABT XE1

    • 0 odpovědí
    • 801 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 774 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 919 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 816 zobrazení
  4. Audi Q8

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  5. Volkswagen Polo GTI 2021

    • 0 odpovědí
    • 680 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 833 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 496 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 743 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 980 zobrazení
  6. Audi Carbon Ski

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 813 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 826 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Vodnú pumpu mám novú v rámci výmeny rozvodov. Dnes pri jazde 140 km/h po diaľnici teplota oleja 128 stupňov, vážne sa mi na to zle pozeralo. Niekde som tu na fóre čítal, že ručička ukazovateľa teploty kvapaliny neukazuje reálnu hodnotu? Nezdá sa mi to, lebo po 90 stupňov pekne stúpa a potom zastane. Keď motor naštartujem po istom čase, tak ukazuje reálnu hodnotu o koľko stihol motor vychladnúť. Tiež si nemyslím, že by voda dokázala byť 1-2 hodiny jazdy v stave 100-120 stupňov a nevyvrela by. Podľa môjho názoru treba tú vysokú teplotu oleja do budúcna riešiť, kým nenájdem príčinu ho kontrolovať a skrátiť cyklus výmeny napr. na 5000 km, ale kým je kvapalina na zdravých hodnotách, motoru nič nehrozí. Na žiadnom predošlom aute som ukazovateľ teploty oleja nemal, mozno boli aj tam takto vysoké, len som mal to šťastie, že som o tom nevedel. Do budúcna plánujem výmenu “veľkého” chladiča (predošlý majiteľ niečo nabral, tak sú všetky 3 za sebou mierne zohnuté dovnútra, ale tesnia a nenašiel sa žiadny únik), keby to nepomohlo tak výmenu chladiča oleja. Tiež som sa tu niekde dočítal, že chladiaca kvapalina G13 robila zlobu, tak možno skúsim vymeniť za G12evo, ale neviem, či by samotný typ chladiacej kvapaliny dokázať urobiť takéto problémy. 
    • Dik. Ešte sa mi stalo, že po tom, ako som išiel asi hodinu po diaľnici, keď som zastavil, tak motor na voľnobehu klepal, akoby boli rozštelované ventily.  Máte nejaký tip, čo skontrolovať?
    • Chlapi, chci se zeptat, zda náhodou mi u O4 iV PHEV liftback nechybí levý zadní plastový kryt? U jiných mototrových verzí tam asi je a u O3 1.2 TSI liftback tam je. Pluginy, resp. RS iV na parkovištích nikde nejsou vidět, že bych se podíval... 🙂
    • Dnes si názorně ukážeme, co se stane, když porušíte pravidla: Řidič nemá přednost před šalinou. Dálnice není pro chodce. Cyklista musí dodržovat dopravní předpisy. Hlídejte si svoje děti… a své opilé muže. Nejen to ale mnoho dalšího v nejnovější kompilaci.   
×
×
  • Vytvořit nový...