Přejít na obsah

Novinky na VW-Scene.cz, VW Club - Volkswagen Klub


814 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 589 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 978 zobrazení
  1. Volkswagen Crafter

    • 0 odpovědí
    • 858 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 940 zobrazení
  2. Volkswagen Cross Coupé

    • 0 odpovědí
    • 755 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 763 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 658 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 623 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 821 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 751 zobrazení
  3. Volkswagen e-Crafter

    • 0 odpovědí
    • 754 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 987 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 923 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 791 zobrazení
  4. Volkswagen Gol GT Concept

    • 0 odpovědí
    • 624 zobrazení
  5. Volkswagen Golf

    • 0 odpovědí
    • 919 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 626 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  6. Volkswagen Golf GTI TCR

    • 0 odpovědí
    • 776 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 948 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 784 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahojte,   na aute mam unik oleja, menil som komplet olejovu vanu (lebo tam bol strhany srob a tiekol) a horne veko hlavy valcov (tesnenie uz bolo KO a nevedel som ho odlepit). Tieto diely som namontoval a vana ani veko uz netecu - ked ale spodok vyutieram a nastartujem do 5 minut stania na mieste len so spustenym motorom zacnu vytekat kvapky z miesta medzi motorom a prevodovkou - tam kde su tie 3 "tazko dostupne" sroby na olejovej vani. O co by sa mohlo jednat, vedel by niekto prosim? Nemyslim ze to tecie niekde z hora, je to tam obtecene este z toho veka, ale myslim ze novy olej tam nepribuda (a tak rychlo  by nestiekol).
    • Mám tento motor, ale civilnejšiu verziu 140kw. Ja ale zvýšené otáčky na 1100 pri voľnobehu rozhodne neregistrujem. Schválne som sa na to minule zameral, a bolo tam 750-800. A je jedno či s autohold, bez neho s nohou na brzde, alebo v N-ku. Rovnako sa to správa, keď som prepol prevodovku do S-ja. Samozrejme, to všetko platí pri zahriatom motore resp. keď sa katalyzátor zahreje.  Jedine, že by to bola nejaká RS feature..
    • To, že auto drží pri zatlačenej brzde 1100 otáčok namiesto 800 mi pripadá trochu divné. Toto bude buď spôsobené tým, že netlačíš dostatočne na brzdu, alebo to spôsobuje aktívny režim šport, alebo potom ma už napadá iba to, že to je nejaké špecifické nastavenie modelov RS.
    • Zkoušel někdo přehrávat video? V návodu je napsáno že by to mělo jít, do max rozlišení FHD. Mě se prozatím nepodařilo přehrát nic kromě zvuku 🙄
    • @davi72 Dobrý postřeh. 👍 Diskuze přesunuta z tématu v sekci Karoq.   Jelikož je to pro oba modely shodné, přidávám odkaz na postup odkódování.  
×
×
  • Vytvořit nový...