Přejít na obsah

Novinky na VW-Scene.cz, VW Club - Volkswagen Klub


819 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 570 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 570 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 568 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 565 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 564 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 559 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 559 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 556 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 556 zobrazení
  1. Polo WRC pro sezonu 2017

    • 0 odpovědí
    • 555 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 550 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 535 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 525 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 523 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 518 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 508 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 496 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 456 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 455 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 443 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 426 zobrazení
  2. VW Transporter T2

    • 0 odpovědí
    • 426 zobrazení
  3. Nový Passat Variant

    • 0 odpovědí
    • 394 zobrazení
  4. Nabíjecí hub v Plané

    • 0 odpovědí
    • 355 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 343 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Modul tlacitek jde pomerne snadno rozebrat a po vycisteni membrany a tisteneho spoje modulu isopropylalkoholem, technickym benzinem nebo lihem bude chodit jako novy.   Stejny problem jako stavkujici startovaci tlacitko.
    • Jezdim kazdy den, klimu neresim, nesmrdi... U citiga se kterym jezdime jednou za tyden tak nekdy klima zasmradne... je to logicke 
    • Sundat tape cirunk jsou takové kulaté otvory, které je třeba otevřít. Je taková kolejnice, že jsem to vystříkal čističem brzd. Párkrát jezdit oknem. Dát bílou vazelínu. Párkrát projet a je po pískání.
    • Jak se tak dívám, tak ono už je to asi stejně jedno... Tak si tady pokračujte dál. 
    • Zdravím, nedávno se mi začala ztrácet voda (motor BJB) (nebyl to velký únik, jen pár kapek pod motorem na zemi). Pak mi zahlásil maxík, že málo vody, tak jsem dolil. Teklo to u příruby pod tandemovým čerpadlem, to se vyměnilo za kvalitní i s čidlem na vodu, obě od FEBIho. Ještě před výměnou se ale začala zvedat ručička na teplotu vody při jízdě do kopce (nemusel být velký, stačilo jet do vedlejší dědiny se zahřátým motorem a ručička i při klidné jízdě a ne moc velkého kopečku byla i tak mírně nad 90°C. I když jedu po rovince a dávám tomu kartáček do 3000-3500 otáček/min, tak se ručička ani od 90ky nepohne, vždy ale kopec i mírný je problém. Teď jsem jel delší dobu do kopce (venku bylo asi 22°C, možná ani to ne) a ručička vyšplhala na 100°C, potom, jak kopec končil a jelo se z kopce, tak to do minuty, max. dvou kleslo opět na 90°C. Myslel jsem, že se to děje i díky tomu úniku, ale i po výměně problém s přehříváním přetrvává. I když je venku 30°C, tak voda nejde do červeného a ani jednou nešla, nejvíc jsem se dostal dvakrát na těch 100. Ještě doplním, že jsem měnil kondenzátor na klimatizaci a klimatizace stále nejede (měl jsem o tom zde téma, kdyby to nějak pomohlo k tomuto tématu třeba). Od té doby se nějak zhruba začala zvedat ta teplota, ale co to má společného s chlazením vody... K tomu mi nefunguje pravá servo klapka na topení, takže když dalm teplotu na Climatronicu na HIGH, od prostředního pravého výdechu + celá pravá strana studená. Rozvody se dělaly při 200 000, ale to bylo ještě v rukou předešlého majitele a netuším, jestli se měnila za něho společně s rozvody i vodní pumpa. Termostat netuším, jak poznat, že je vadný (auto se zahřeje normálně). Emulze na víčku od vody není a nebyla, ani v expanzní nejsou a nebyly bublinky (jedině teď, protože se odvzdušňuje systém, měnila se příruba a mechanik vypustil celý systém). Za jakoukoliv pomoc budu moc vděčný, díky! Daniel
×
×
  • Vytvořit nový...