Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj všem, trošku uživím téma i když je to ALU diskuze.  Koupili jsme SUP III které mají v TP zapsaná i tyto gumy: 235/45 R18 který je zapsaný v TP( ty teď jsou na autě na originál ALU Pegasus 18") . Ale k autu jsme dostali hezké letní pneu 245/45 R18. A uvažuji jak ty gumy reálně do TP dostat, aby s tím v případě nehody nebyl problém? Jasně plno lidí řekne, že by to neřešilo..  Kdyby to byly jiné disky nebo jiný rozměr ETčka tak jasně. Potřebuji typový list od ALU disků.. Ale u pneumatik?   Děkuji všem za reakce.
    • Ahoj , prosím pěkně. Po 4 letech povinnosti navštěvovat autorizák si jdu vyměnit olej v superbu 3 110kw 2.0 Tdi. Otázka - kód motoru DSRA kam má přijít olej 0-20, specifikace 508.000,509.000 lze nahradit 5-30 specifikací 504.000 , 507.000 ?Samozřejmě dělat pravidelnou výměnu po 15 tisících a nečekat až se zobrazí na plaubce. Díky za info 🙂
    • Silná nezávislá, žena přezouvá na letní sezónu  
    • Ahojte, v poslednej dobe som si vsimol vyššiu teplotu oleja. Na dialnici kludne aj 127 stupnov pri rychlosti 140kmh. Ide o Superb 2.0 TDi 4x4 s nájazdom 190000km. Je pravda ze pred tym som až tak teplotu oleja nesledoval. Pri zbežnom pátraní ma zaujali rolety chladica ktoré sú stale zatvorené a otvorené som ich ešte za poslednú dobu nevidel. Neviem či sa otváraju iba za jazdy a pri zastavení sa zavrú napriek tomu, že olej ma cez 100 stupňov. Skromne si myslim, že roletky su pokazene no žiadnu chybu v diagnostike som nenašiel a ani som nevidel žiadny konektor bez toho aby som zhodil predný nárazník. Voda nikdy nemala cez 90 stupnov a olej je chvilu po vymene. Môže to byt dovod vyššej teploty a ako to vyriešiť? Zhodiť roletky a odpojit v diagnostike? Daju sa dako cez diagnostiku otvorit a ponechat otvorene? Ďakujem!
    • Cuknutí je řekl bych bez zvuku, ohledně toho škubnutí jestli je to vynechání motoru nebo pohyb motoru, těžko říct... mám pocit že od každého trochu, prvě jsem šel po silentblocích, přece jen už to auto má najeto přes 300k, dal jsem značku febi (pravý a levý silentblok) a reakční vzpěra je lemforder tak si myslím že jsem tam nedal úplné bláto, po výměně se to zlepšilo cca o 30% ale furt je to citit. Dvouhmota je tam sachs a je tam asi 20 000Km + samozřejmě nová spojka.
×
×
  • Vytvořit nový...