Jump to content

Výrobní závody

Sign in to follow this  
    Sign in to follow this  


    • Aktuální příspěvky

      • Nemám od nova, máme MPI pár dní, najeto do 300km a dnes jsem na to přišel. Plachtění není problém, to bych vynechal není to auto nad 3,5tuny.   Jde o ten problém, že synchron nedokáže ubrzdit tu hřídel.  Vím že MQ100 převodovky jsou poddimenzované, ale že by Škoda pustila do světa toto, to se mi nezdá.    
      • Koncovka hadičky má pojistku, musí se z ni vyndat takové Cčko, které zajišťuje koncovku po nastrčení.
      • Má někdo zkušenosti, že zlobí dešťový senzor? Po přepnutí na INT jednou setře, ale pak může pršet jak chce a dlouho nic. Po chvíli setře 4x rychle a pak opět dlouho nic až není vidět. Další problém mám, když je jedu od cca 145-150 km/h, tak se nahoře od dveří řidiče ozývá pískání, pravděpodobně z špatného těsnění, je to hodně nepříjemné. Byl jsem s tím u Klokočky v Praze a řekli mi, že si auto nechají minimálně na měsíc, že jej nikdo ze servisaku nikdy neviděl a musí se to (na něm) naučit. To Škodovka neškolí servisy a nechává je se to postupně učit metodou pokus omyl? Tak jsem volal do Auto Styl, trochu lepší jednání, ale může tam být den nebo 14 dní, nejsou náhradní díly, nikdo auto neviděl, na počítači neměl. Ptal jsem se ještě na chybějící držák na brýle, prý pokud to nemám poznamenané v předávacím protokolu, mám smůlu, i když to je standardní výbava. Dotaz na náhradní auto po dobu záruční opravy považoval za výsměch, můžu si jej zaplatit. Je to běžné? 
      • Auto mas od nova? nabehanych 29 tkm... robi to od zaciatku?   Tiez su situacie kedy necham auto plachtit... Napr idem do zakruty, ktora sa da bezpecne prejst povedzme 80km/h, za zakrutou hned dole kopec, necham auto na neutrali zist dolu kopec dole mam rychlost 100km/h dole zaradim 5q a nasledne dalsi kopec hore. Na cervenu napr. brzdim motorom zo zaradenim kvaltom.
      • Mám tyhle koncovky taky a vypadají moc pěkně, decentně, žádná maškaráda a zvedne to zadek auta 
    ×