Jump to content

Historie znaku Škoda

Sign in to follow this  
    Sign in to follow this  


    • Aktuální příspěvky

      • Nejhorší tvar karoserie z pohledu aerodynamiky je hatchback. Vzduch proudící za vozidlem se tam různě mele, vrací a vytváří víry. Za autem je také podtlak, takže auto jakoby "vcucává" zpět. Proto má na vrchu plastový střešní spoiler a finlety , které zónu podtlaku odsouvaji co nejdál za auto.  Dokonale to využívá golf GTI
      • Uff, tedy auto jede na baterii a trvale ji vybíjí a pouze při brzdění ji skokově alternátor dobíjí vyšším napětím? Hmm, tak takové zacházení opravdu baterie moc dlouho vydržet nemůže.
      • Obě varianty jsou více méně stejně účinné 
      • Ten Scout se mi moc nelíbí, ale tu modrou barvu na fotce bych bral 😊. 
      • No asi to bez aerodynemického tunelu stejně nerozsekneme, takže nezbývá než věřit expertům z Boleslavi, že mají obě varianty dobře vymyšlené.
    ×