-
Aktuální příspěvky
-
Nejsem si jistý, že bych kdy u nás viděl tento odstín barvy
-
Ahoj jsem na Slovensku a dmes jsem si vsiml ze mam komplet zamlzenou orosenou jednu predni mlhovku,mam klasickou zatmavenou bez led denniho sviceni, nevite v cem by mohl byt problem?
-
Asi bych hledal na foru , jaké jsou zkušenosti, to hodně napoví, dpf regeneruje, podle toho jak auto jezdí, délky , krátký trasy, město více dálnice . Já jezdím 9 let s octávou 2 , denně 65 km do práce, a zpět a jelikož mám Vag, tak jsem spíš hledal ve vagu, který ti řekne víc, třeba diferenční tlak před Dpf a za dpf, řj vyhodnocuje tlaky a podle toho sepne regeneraci, pokud se nemýlím. najezdil jsem již 403 tis. km. Pořád původní dpf, tlaky skoro s drobným rozdílem, zanesení popelem dle Vag snad 88mg.... což už je dost, v lednu na emisích a prošel jsem , je to taky o tom co se tankuje, skoro pořád verva. Tvrdím, auto musí jezdit, denně , spíše v otáčkách a musí to vydržet 500 tis. Je to můj názor.
-
Teplota na výparníku je nízká. Do interieru jde chladný vzduch tuším kolem deseti stupňů, už si to přesně nepamatuju. Pokud je venku 30 a na rozpálené silnici třeba 45 stupňů, tak je vcelku logický, že přivedením horkého vzduchu do vlhkého prostředí si člověk jenom zadělává na problémy. Je spousta lidí, kteří nadávají na klimatizaci ("jsem kvůli ní nemocný"), ale mají nesmyslně nastavené výdechy, stupidně zmršené nastavení na Climatronicu (protože dodnes nepochopili, že to není topení z Felicie). Neříkám, že to musí být tenhle případ. Ale sušení výparníku spadá do stejné kategorie "vychytávek". Já jsem opravdu nikde v okolí neslyšel, že by si někdo při automatickém provozu a při normálně měněném filtru stěžoval na smrad. A cítím hodně, spíš mně někdy s aktuálníma filtrama chybí sezonní vjemy jako vůně posečeného obilí, seno, lesy apod. Po cestě si občas otvírám okýnka.