Jump to content

Měření výkonu motoru

Sign in to follow this  

0 topics in this forum

There are no topics in this forum yet

Sign in to follow this  


  • Aktuální příspěvky

    • V tom pripade muze byt chyba snad jedine v kontaktu. A protoze si nedovedu predstavit, jak by se nemohla spojit kostra, tak asi bude problem s kladnym polem, tedy s kontaktem na spicce zastrcky transmitteru. Je mozne, ze by transmitter nebyl zastrceny dostatecne hluboko, takze by se spicka nedotkla kontaktu v zapalovaci?
    • @Petran vseobecne? Pretoze tomu tak nie je
    • Zdravím a mám dotaz spíš jen ze zvědavosti! Fabka I ,4 AQW Po výměně opravné sady musí být provedeno výchozí nastavení zdvihu pístku. U těchto vstřikovačů to bývá 0,5mm. Jak se to nastavuje? Na demontovaném vstřikovači ? Dotáhnout nakonec a povolit o půl otáčky nebo je potřeba mít indikátorové hodinky? Nebo prostě vyměníš 4x pístek  nastartuješ a na pc vidíš hodnoty a kroutíš šroubem v cívce ? Je to fakt taková pakárna? (bych se to snad i naučil než poslouchat ty keci co s tim bude práce :-D) Dík za info prostě nechci umřít blbej :-D a chci si udělat obrázek za co budu platit.
    • Z té periody by se mělo dát odvodit, kde je problém a pokud se to motorkem "posune", tak by nemusela být závada ve stahovače. Stálo by za to motorek vyndat, otočit s ním o půl otáčky a vrátit. Pokud se to bude sekat ve stejných polohách, tak to motorkem (elektronikou) není.
×
×
  • Create New...