Přejít na obsah

Autohifi, Navigace

vaše hifi sestavy, dotazy na vše kolem hudby v Octavii atd.


981 témat v tomto fóru

    • 8 odpovědí
    • 3,7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3,6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 8,5k zobrazení
  1. zadní repro do combi

    • 0 odpovědí
    • 1,5k zobrazení
  2. COLUMBUS navi

    • 0 odpovědí
    • 2,2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2,7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2,6k zobrazení
  3. OI - navigace DX

    • 2 odpovědi
    • 3,1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 8,7k zobrazení
  4. Zapojenie Zosilovaca

    • 0 odpovědí
    • 1,6k zobrazení
  5. odisiel zosilovac

    • 4 odpovědi
    • 1,8k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 7,4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1,5k zobrazení
  6. Symphony + maxidot

    • 12 odpovědí
    • 5,4k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2,5k zobrazení
  7. radio Symphony

    • 0 odpovědí
    • 1,3k zobrazení
  8. AUX vstup

    • 5 odpovědí
    • 2,9k zobrazení
  9. iDA x300

    • 5 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
  10. Problem se subwooferem 1 2

    • 36 odpovědí
    • 7,5k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4,9k zobrazení
  11. Ipod v loketce

    • 4 odpovědi
    • 1,8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj, Rad bych se zeptal na webasto. Co se týče ohřevu tak věřím že se motor časem zahřeje a v interiéru je teplo.  Ale co větrání? V létě po aktivaci webasta se nenastartuje motor a nefunguje klimatizace.  Tedy je to jen o tom že se to vyvětrá nebo lze nastavit propojení s klimou, aby v aute bylo 20 stupňů při venkovní teplotě 30. Mám nastaveno větrání, pustím to na 30 minut, ale v aute je stejně vedro a je přijatelně až po nastartování a spuštění klimatizace. 
    • Zdravím. Po koupi ročního superba uvažuji o jeho částečném odhlučnění. Mátě někdo osobní zkušenost se společností AHIFI z Brna? Jde mi zejména o to, jak kvalitně byly zpětně osazeny oddělané části dveří, jestli pak na dveřích byly jako před tím bez nějakých mezer, resp. jestli pak třeba něco nevrzalo. Nerad bych pak po případném jejich odhlučnění poslouchal vrzání plastů. Jaká byla obecně kvalita jejich práce? Díky.
    • Fabia 2 https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/398-Fabia.html?fueltype=2&constyear_s=2007&constyear_e=2009&power_s=63&power_e=63&exactmodel=16v   Octavia do 100 kW 2023/24 https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=2&constyear_s=2023&constyear_e=2024&power_e=100   Octavka má v průměru o litr menší spotřebu a je těžší...   Uznávám, statisticky to nejsou velké počty.
    • Ja opravujem taxikom tieto klapky MPI  1.0  ale TSI som vadne ešte nestretol.
    • Nemusím ísť ďaleko, už F2 po FL s 1.2 TSI má nižšiu spotrebu ako tvoja 1.4 atmosféra (o vyššom výkone nehovoriac), neskôr u F3 1.2 TSI (už EA211) zase výrazne klesla spotreba a 1.0 TSI jazdí zase za menej. Pritom autá sú výrazne bezpečnejšie a lepšie vybavené a tým pádom aj ťažšie (čo je vždy na úkor spotreby). Ja dnes so S3 2.0 TSI jazdím okresky a diaľnice prakticky za menej a zároveň rýchlejšie ako s mojou F2 1.2 TSI a v meste, kým nie sú extrémne zápchy a nechám zapnutý stop-štart, tak spotreby sú tiež +/- podobné, pritom Superb má o 66 % väčšiu kubatúru a auto je o nejaké 2-3 triedy vyššie a zhruba o pol tony ťažšie. Zároveň ak jazdím s 2.0 TSI na spotrebu, tak dokážem ísť so spotrebou aj pod 5 litrov. A medzitým tu už máme S4 s ešte lepšou aerodynamikou, motory sú zase trochu prepracované, takže ich spotreba bude zase určite nižšia. Ak nevidíš v tomto smere pokrok, tak je na čase otvoriť oči!
×
×
  • Vytvořit nový...