Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • @psurn Tím řídící jednotka signalizuje, že jedna z velkých (přední/zadní) žárovek blinkeru má prasklé vlákno.  LED žárovky mají menší odběr, takže odebíraný proud nesedí. Blinkery na každé straně vedou do řídící jednotky jen jedním drátem.  Podle proudu, který drátem teče, řídící jednotka pozná, kolik žárovek je k němu připojených/funkčních.  Když je proud příliš nízký, vyhodnotí se to jako závada.  Když je proud vyšší, vyhodnotí se to jako připojený přívěs a (pokud je nakódované tažné zařízení) bliká jedna kontrolka navíc.  To měření proudu předpokládá klasické 21W žárovky.  5W žárovky v předních blatnících hlídané nejsou.
    • Pokud je dvěřní jednotka bez DTC chyb a ostatní jednotky také. Tak jsou spíše poškozené ale jiné kabely od Airbag jednotky které vedou dozadu. Nemám sice nastudované schéma a nemám ani Airbagy vzadu ale usuzuji že pravděpodobně  sensor  předních dvěří , kontakty zadních pásů a zadního bočního Airbag na straně řidiče budou tedy nejspíš na jednou svazku. Sensor pro dveře spolujezdce a vzadu bude na jiném svazku jinak by tam byly další chyby. Každopádně je podezřelé že píšeš: "že až vyměníš zadní pásy" takže pravděpodobně ses v tom vrtal a víš že jsi přerušil svazek Airbagu tak proč se ptáš 😄  
    • Díky za info,vyzkouším.
    • ono nie je nic lahsie, ako zobrat multimeter a premerat si to  
    • Díky za opravu  a navigaci. Pozice 120 je prázdná, tak jí využiju pro F 22. Díky moc 
×
×
  • Vytvořit nový...