Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • Tak po dlouhém pátrání a zkoušení snad všech možností byla nakonec zjištěna závada v popraskaných svodech respektive samotného sedla wastegate klapky. Těch prasklin jsem si všimnul už při kontrole turba ale nepřikládal jsem jim velkou pozornost ale jak se ukázalo tak skutečně na těsnosti wastegate klapky velmi záleží. Oprava spočívala ve výměně svodů za nové v ceně necelé 4tis Kč plus sada těsnění cca 1400 Kč. Nyní turbo tlačí ve špičce skoro 1,3bar. Snad moje zkušenost někomu s podobným problémem pomůže.
    • A nemáš jen v Infotainmentu tyto funkce pro daný klíč deaktivované?
    • Jinak stag se dá taky, ale přístřik paliva je pry v lepším případě 50/50. 
    • Tak abych ti zlepšil náladu.. Volal jsem teď s jednou firmou která má přímý kontakt na člověka, který koduje ten software.  U nich montují LANDI RENZO za 44 tisíc. Mnoho lpg firem ti nabídnou cenu nižší ale už ti tam nedají tu krabičku, ten emulátor, který tam musí být, jinak se auto nebude chovat správně. Proto je ta cena vyšší. Jelikož je to pro tu firmu první zkušenost s tímto emulatorem a mají první kontakt na dodavatele, dostanu celou instalaci za 39 tisíc.   
    • Dobrý deň mám Škoda Superb 3 140kw DSG na 5a6 rýchlostnom stupni auto vydáva divné zvuky ostatné rýchlostné stupne sú úplne tiché robí to len a len na 5a6q nájazd 210tis km olej sa mení pravidelne . Čo to môže spôsobovať? 
×
×
  • Vytvořit nový...