Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Škoda Rapid & Garde 1981 - 1986

  1. Zahájeno uživatelem Standis,

    škoda Rapid Rozměry vozu Rapid.doc

  2. Zahájeno uživatelem Standis,

    http://www.mdcr.cz/cs/Silnicni_doprava/Dovoz_registrace_a_schvalovani_vozidel/Schvalovani_vozidel/Stanoviska_nekterych_vyrobcu.htm452_Skoda_0291z28122005.pdf

    • 0 odpovědí
    • 9,3tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Standis,

    Škoda Garde Rozměry vozu Garde.doc

    • 1 odpověď
    • 7,3tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem pitrmoc,

    Dobrý den potřebuji poradit ma doma škoda rapid 130 1987 Potřebují zadní a přední nápravu kde bych je sehnal komplet po repasu děkuji za odpoved

    • 0 odpovědí
    • 1,1tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Standis,

    píše se 14. listopadu 2000 Jistě si každý vzpomene na letošní sraz na mělníku a obdivovaný červený rapid s motorem williams, podobného rapida s motorem V6 bylo možno vidět na autoshow praha a tuningu v brně. Nikoho zajisté nepřepvapí, že obě vozidla má konstrukčně na svědomí jedna a tatáž osoba. A právě této osobě mohu s radostí dát zde prostor aby uvedl pár dat o novém voze Škoda Rapid V6 Když jsem se zúčastnil mého prvního setkání na Mělníku (31.ročník) se svým tehdy ještě nedokončeným Škoda-Williams, kde jsem mimochodem dostal první ocenění, svěřil jsem se jednomu člověku (sběratel rarit), jakou mám představu o dalším voze na bázi podvozku Škoda-Rapid V6 Bi-turbo, …

    • 1 odpověď
    • 20,6tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem mam rad skody,

    Dobrý deň už dlho zhánam original kolesá na moju skodu rapid 136 ale nikde neviem nájst ani len fotku prosím vás keby ste mi poslali len fotku originalnych kolies na moju skodu rapid 136 bol by som velmi vdacni pretoze moja kolekcia originality na skodu rapid je plná ale chýba mi jedno origínal pneumatiky bol by som velmi vdačny aj za fotku alebo link na nu dakujem

    • 1 odpověď
    • 4,3tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Milan1570,

    Prosím o radu, Rapid se po příjezdu na nákup už nerozjel. Normálně dojel, potom už nešel nastartovat, jen cvakal starter a nešel ani roztlačit. Zablokovaný motor. Na neutrál byl odtažen. V čem by mohl být problém?

    • 1 odpověď
    • 6,5tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Zbyszek,

    Dobrý den, chci se zeptat na zkušenosti s výměnou sacích a výfukových ventilu v hlavě z Rapidu 135 - bezolovnatý benzín. Proto že má najeto kolem 180 tis. chci je vyměnit za ventily z Favorita 135 nebo 136. Děkuji za podnětné rady.

    • 0 odpovědí
    • 8,7tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Standis,

    Nejdříve něco ze zákonů: od 1.10.1997 musí mít každé motorové vozidlo (M1) minimálně jedno zadní světlo do mlhy - tak praví zákon 102/95. Pokud máte tedy jednu mlhovku musíte ji mít namontovánu na levé straně vozidla (na té co je řidič), maximální počet mlhových světel je 2, ty potom musí být umístěny vzhledem k ose vozidla. V zákoně je také uvedeno pár rozměrů pro instalaci: -Minimální výška od vozovky je 250 mm. -Maximální výška od vozovky je 1000 mm. -Vzdálenost od brzdového světla min. 100 mm. -X značí souměrnost umístění mlhových světel vzhledem k středu vozidla. Vyhláška 99 řiká, že přední a zadní světla do mlhy smí řidič užít jen za lhy, sněžení nebo husté…

    • 1 odpověď
    • 16,4tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Standis,

    V následujícím PDF lze najít elektrická schémata pro vozy ŠKODA 100 - ŠKODA GARDE. Obsahuje kompletní schémata zapojení včetně historicky různých verzí a doprovodné texty. Dále jsou zde pospány různé přípravky či zapojení nadstandardní výbavy. skoda_ve_schematech.pdf

    • 0 odpovědí
    • 8,5tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Standis,

    Prolog Jednoho dne jsem usoudil, že spotřeba 1l oleje na 100km není to pravé ořechové. Ostatně významné pohledy kamarádů, kterým jsem před domem nechával po autě loužičku oleje, také cosi naznačovaly. A tak jsem vyrazil se svým Rapidem 130 do servisu, aby s tím něco udělali. Poté, co se ujistili, že jsem si nespletl jejich luxusní provozovnu s vrakovištěm, se pustili do díla. Technologii běžných těsnění zavrhli okamžitě a jali se pracovat výhradně se silikonem. Dílko bylo během 3 dní hotové a já si šel s nadějí v srdci "miláčka" vyzvednout. Přestože pohled na motor byl strašný, práce byla odvedena kvalitně a od té doby jsem byl opět vítaným uživatelem parkovišť. Nicmén…

    • 9 odpovědí
    • 18,9tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Standis,

    taky to u vás už vypadá nějak takto podobně? (Pozn.: u mě to takto strašně vypadalo jen pár dní cca před 2 lety, a to jen z důvodu výměny kapoty po nehodě - hned šlo toto strašné pryč a dalo se tam naše původní - to bylo docela hezké, jen už trochu potrhané) . Pokud již nemáte na svém autě (škodovce) co jiného opravovat, upravte si toto. Potřebný materiál: - List alobalu (potravinářský) potřebné velikosti; - Chemoprén, případně jiné vhodné lepidlo Postup: Jako první odstraníme (poztrhávame) z povrchu odhlučňovacieho materiálu kapoty hliníkovou fólii (pokud se to tak ještě dá nazvat). Měl by nám zůstat takový povrch, který následně vyčistíme a odmastíme: Dále si při…

    • 0 odpovědí
    • 7,6tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Standis,

    Že jaký je rozdíl mezi Zapnutí světly? Významově žádný. No v "teorii kontrolek" je rozdíl dost velký. Co se týče signalizace zapnutých světel, tak ta se dá využít hlavně v zimním období, kdy je svícení povinné i přes den az auta se nedá zjistit, zda svítíme, nebo ne. Používá se světelná "kontrolka". Stačí se na ni podívat a hned se ví, zda se svítí nebo ne. Funkce signalizace nevypnutých světel je opačná. Při odstavení auta nám dává na vědomí, že jsme zapomněli světla vypnout, což se stává také buď v zimním období přes den, nebo např.. když se vychází s autem za tmy nebo mlhy a do cíle se přijíždí už za vidět. Používá se akustická signalizace. Signalizace zapnutých…

    • 0 odpovědí
    • 9,1tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Standis,

    Moje zkušenosti Byli jsme na autě u známých, asi 100km od našeho bydliště. Už když jsme se pobírali domů, šel jsem nastartovat. No nemohl jsem zasunout úplně celý klíček do "zapalování". Hned jsem věděl že je špatně, protože to samé se mi jednou stalo už asi před 1,5 rokem. Tehdy jsem nebyl velmi daleko a zavolal jsem si na pomoc otce. Tomu se tehdy asi po hodině zkoušení náhodou klíček podařilo zasunout. Doma se to ještě pořádně promazaly a fungovalo to bezchybně dál. Jeden známý nám hned říkal, abychom tu zámku i tak vyměnili. No my na to, že nač zbytečně investovat do toho, co zatím funguje Tentokrát se nám už do zámku klíčkem dostat nepodařilo a tak jsme za…

    • 0 odpovědí
    • 17tis zobrazení
  15. U škodovek typu 1000 až 130 je zpětné zrcátko nasunuto v hliníkovém odlitku mezi slunečními clonami. Tato koncepce není moc zdařilá, protože při jízdě po nerovném povrchu či na volnoběh se stává, že zpětné zrcátko začne vibrovat a viditelnost se rapidně zhorší. Což při jízdě je velmi nebezpečné a může mít za následek i přehlédnutí automobilu jedoucí za vámi a následný střet automobilů. Po svezení služební Felicií mě napadlo, že by šlo použít zpětné zrcátko z Felicie. Ze všeho nejdříve musíme sehnat zrcátko. Doporučuji navštívit vrakoviště, jelikož cena nového kusu je cca 1000kč. Na vrakovišti se cena pohybuje od 100 do 300kč. (Já jsem ho koupil za 100kč na vrkovištiv Pr…

    • 0 odpovědí
    • 6,6tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Standis,

    Motor – teorie (1. část) Článek o teorii spalovacího procesu a získávání výkonu se budu snažit napsat co nejméně učeně, přestože převedení učeného jazyka do populární formy nebývá snadné. Nebudu se plně příliš zabývat vznětovými a dvoudobými motory, protože by článek dospěl do velikosti 5 MB. V poznámkách jen upozorním na odlišnosti, pokud budou mít k výkladu vztah. I tak bude tento článek značně rozsáhlý. Zkusím také osvětlit funkci přeplňování. Každopádně doporučuji číst pozorně, i když si budete myslet, že toto už znáte. Nikdy není na škodu si věci zopakovat. Výjimečně použiji i několik vzorců, protože je považuji za základ znalostí motorové problematiky. Tvorba e…

    • 1 odpověď
    • 14tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Standis,

    Zásuvka pro připojení přípojného vozidla, neboli "vozejku" je součástí přípojného zařízení tzv. "koule". Zapojení této sedmipólové zásuvky je dáno normou ČSN 30 4450 a pro možnost záměny přívěsných vozidel i vozidel tažných musí být dodrženo. K instalaci je třeba použít vodičů o průřezu 0,75 až 1,5 mm2. Průřez vodiče musí být stejný jakou vodiče použitého k zapojení stejného zařízení na tažném vozidle. Označení pinů na obrázku: 54 brzdová světla 58 koncové světlo pravé (obrysové) a osvětlení SPZ P směrové světlo pravé 31 ukostření (zem) 58L koncové světlo levé (obrysové) 52 mlhové světlo zadní L směrové světlo levé

    • 0 odpovědí
    • 12,3tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Standis,

    GO je nutná když: - Vám jde řízení ztuha...nejen při parkování - manžety jsou viditělně poškozené...olej už není kde má být - když vám volant zbytečně drnčí i na rovné vozovce - když Vám začně řízení rezonovat na kostkách - když Vám auto nedrží směr jízdy tj. samo si cestuje po vozovce...mě to cestovalo i při zatáčení Demontáž: Tak podlě mě musíte určitě vyndat celý řízení z auta. Takže si auto hodíte na špalky, aby byly přední kola ve vzduchu. Odšroubujete kuláky ( kulové čepy řizení ) a vyndáte je z oka na otočné části nápravy - opatrně !!! nepoškodit jejich závit a nestratit matky, popřípadě dát nové anebo dát celé nové kuláky asi 200 - 250 Kč. Na sundání dopor…

    • 0 odpovědí
    • 9,8tis zobrazení
  19. Standardně se při pohybu páčkami topení (nahoře - dole) vytváří efekt "rozhejganosti" - kromě samotných páček se kývá do boků i celá konzole ve středovém panelu (vypouklý obdélník, obr. 1), ve které jsou páčky uchyceny. Vím, že tento "problém" trápí asi tak 0,001% škodovkárov, mě netrápil také (a ani jsem se nad ním nikdy nezamýšlel). No jednoho dne se mi utrhlo lanko ovládání teplého / zimního vzduchu a když jsem ho vyměnil a celé to pak zpět poskládal, zdálo se mi, že to jde nějak divně - samozřejmě to ale šlo stejně jako i předtím, jen se ve mně objevil pocit , že tam ta konzola při pohybu "lítá". To je už jednou tak, o čem člověk neví, to mu ani nevadí. Středov…

    • 0 odpovědí
    • 9,8tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Standis,

    Občas se stane, že zámek zapalování po dlouhých letech používání přestane poslouchat, a třeba koupit nový. Nové zámky se však dodávají už jedině s klíči nových tvarů (ala Favorit), které se mně osobně nelíbí. Některé klíčové služby vyrábějí i klíče "starých" tvarů, a tak by se zdánlivě mohlo zdát, že si stačí dát vyrobit kopii se starým tvarem a je to. Ale omyl. Staré klíče měli jiný profil než ty nové a tedy kopii starého tvaru dokážou klíčové služby vyrobit jen ze starého klíče. Pokud nám tedy zůstaly klíče ze staré (např. pokažené) zámky, rychlým řešením je jednoduchá záměna plastových hlaviček klíčů nové za staré. Zdálo by se, že je to nemožné, ale opak je pravdou…

    • 0 odpovědí
    • 7,4tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Standis,

    Rámeček přístrojovky "znovuzrozený" podle popisu v článku Montáž otáčkoměru sice svou roli splňoval dobře, ale i přesto jsem se rozhodl zaexperimentovat se starým rámečkem "bezotáčkomerovej" přístrojovky a vyrobit z něj "otáčkomerový" rámeček. Neměl jsem co ztratit. Řekl jsem si, že buď se mi to podaří a přístrojovka bude vypadat krásnější, nebo se mi to nepodaří a zůstanu u "starém" rámečku. Cílem bylo přesně vyrobit 6 obdélníkových děr (3 vlevo + 3 vpravo) pro kontrolky, které se na původní přístrojovce bez otáčkoměru nacházely v kruhovém sdruženém přístroje (na místě otáčkoměru). původní přístrojovka bez otáčkoměru s vyznačenými místy pro budoucí kontrolky Pro…

    • 0 odpovědí
    • 8,3tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Standis,

    Montáž otáčkoměru byla v mém případě dost nestandardní. Tedy ani ne tak samotná montáž, spíše příprava na to všechno. Pochybuji, že bych našel mezi lidmi ještě někoho druhého, který by zrobil to, co já Původní přístrojová deska, standardní pro výbavy typu "L", tedy přístrojovka s kulatými přístroji a se sdruženým přístrojem s kontrolkami, byla podle mě docela dobrá. No otáčkoměr je velmi zajímavý přístroj a proto jsem ho "chtěl" i já. Řešení s externím otáčkoměrem jsem zavrhl hned. Jediným možným řešením pro mě byla záměna plastu přístrojovky za plast přístrojovky pro otáčkoměry, tedy za plast se zabudovanými kontrolkami (původní "díru" od přístroje s kontrolkami nahr…

    • 2 odpovědi
    • 10,3tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.