-
Aktuální příspěvky
-
Když na to má vliv přidání/ubrání plynu, a spojka, tak mně to pořád připadá na klouby poloos. Píšeš, že jsou měněny. Vnitřní i vnější? Já jsem kdysi měl něco podobného na Feldě. Zvedl jsem auto, a pozvedl nápravu u kola, aby bylo nad zemí, ale v normální jízdní poloze. Ne svěšeno jako při výměně kola. Zakvedlal jsem kolem, a ozvalo se, odkud zvuky vychází. Byl to vnější kloub u jednoho kola. U mě to ještě mělo vliv, podle rychlosti.
-
Od VeteranChild · Vloženo
Já bych se v tématu o pružinách držel tohoto zadání a netahal sem další věci jako ramena a stabilizátory. Taky to podle mě není téma o srovnávání jízdních vlastností Škodovek s ostatními modely koncernu. -
Začal vynechávat vnitřní ventilátor takže vyměněn za nový. Nový funguje, nicméně VCDS mi vyhazuje chybu 393479. Má s tím někdo zkušenost? Může to být třeba starý akumulátor?
-
Preco hned tak reagujes? Jemu nevyhovuje ten makky Superb, hlada alternativu, najlepsi z koncernu v tej triede je podvozkovo Arteon, ano aj ten Passat je hierarchicky vyssie. Ale za mna to nema zmysel, je to vela eur investovanych do Superba, ktory je hlucny od kolies a ma podvozok ako Fabia - vsetko plechove. Proste je to natiahnuta Octavia do ktorej zbytocne sypat peniaze. Mal som S3, Passat jazdim teraz a aj Arteon mame na firme - mam na tom nejake stovky km, na jeho preferencie najmenej vhodne auto je urcite S3. Najlepsi na platforme jazdi div sa svete A3 sedan, ale je to auto mensie.
-
Bohužel škodovka ušetřila cca pár korun za kontrolku a čidlo. Takže regeneraci poznáš jen dle zvýšené spotřeby a hučícího ventilátoru.
-