Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • Nazdar, neviem či som si to za tie roky len neuvedomoval, ale teraz keď častejšie jazdím so služobným rapidom, tak som si u svojej Fabie tiež všimol rovnaké chovanie volantu. Ak volant držím pevne oboma rukami, tak je to nepostrehnutelne, ale ak sa len cukam mestom a jednou rukou chcem jemne korigovať smer tak to ide sekano. Vyriešili ste to niekto za ten rok? 
    • Dobry den, pri zarazenem D auto vibruje, Kdyz  je studene vice, po case se to trochu zlepsi. Nevite cim to muze bejt. Je to dost neprijemne. Dekuji za kazdou radu
    • Za sebe (mám 2.0tdi 110kw)- kdybych měl kupovat znovu tak pouze a jedině DSG a 4x4. Řadím často, řadím rád, ale nesmí se to přehánět. 2.0 má jen na přední náhon moc velkej krouťák a pořád to hrabe. A O3 když hrabe, tak to jsou strašný rány. Dělá to každá s kterou jsem jezdil. A když, jak říkáš, se rád svezeš, tak odřadit z 0 těch šest kvaltů je prostě otravný a je to otravný i když se chceš projet někde v zatáčkách. (Určitě si nechat aktivovat XDS, pak to v zatáčkách umí být i zábavný, když se člověk nebojí) 1.6 byla celkem svižný auto a připadala mi tišší než 2.0. 5 kvalt mi u ni vůbec nevadil, ale jezdil jsem v tom sám. Jak se to trochu víc naložilo tak už to nebylo ono.    DPF hlídat nemusíš. Tyhle motory, pokud jsou v pořádku, si regeneraci udělají i když budeš jezdit 10 tam a 10 zpět. Takový to, že se to vypálí o víkendu je nesmysl, stejně jako to nějak hlídat a zkoumat. Nebo jako někteří blázni, když přijedou a zjisti, že se vypaluje filtr, tak jezdí kolem komína aby se regenerace dokončila. (Ano i takový jsou).   Pokud chceš (v naftě) něco kolem 150tkm tak na první servis můžeš rovnou počítat s rozvodama (vodní pumpa) a komplet tlumiče… 
    • Můžu se také přidat z dotazem. Po prodeji Leona 2017 - 1,4 TSI - 92 kw bych chtěl po roce koupit svou první Octavii 3 - 1,4 TSI - nebo 1,5 TSI - 110 kw (asi nechat vypnout vypínání válců) - prostě víc než v Leonu. S Octavkama jsem najel cca 500 000 km, dvojková, pak 300 000km O3 - 1,6 TDI manuál - denně cca 250 km pracovně, pak 2,0 TDI - automat najeto cca 30 000 km. Jezdím krátké trasy - ročně tak 12 000 km, proto chci benzín. Oslovil jsem už 4 autosalony Škoda plus, většinou se z toho vyklube totálně odřené auto na více místech po leasingovce - nabízí už hlavně novější 1,5 TSI. Na bazos zase vozí z Německa nebo občas prodává někdo i 1,4 TSI. Je jedno co koupím - vím 1,5 píšete že je línější, nebo se zaměřit na 1,4. Jinak moc bych chtěl automat, ale ten je dobrý až u 2.0 TSI a to už je nad limit - většinou bývají 190 000 km najeto za 380 000. DSG jsem měl 1 rok a bylo to super ježdění. Cenovku bych viděl tak 350 - 370, výbava style, chci přední pěkné denní led. Leona jsem prodal - hodně tvrdý na delší trasy, 92 kw prostě jelo o dost hůře, než sousedova O3 - 1,4 TSI - 110 kw. Auto bych rád koupil do podzimu - a jedině Combi. Nyní mám Golf 6 - 1,4 MPI - 59 kw, je to sice žihadlo, syn už po autoškole nějaký čas jezdí, tak je čas se vrátit zpět k turbo motorům.
×
×
  • Vytvořit nový...