Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • Přeji všem dobrý den Pokud budete někdo přemýšlet o vypnutí dvouválcového režimu motoru, mám jednoduchej postup pro jeho deaktivaci, který jsem dostal od pana Jiří Rückauf,ktery je plně funkční. Odpojení jednoho káblíku nezní moc technicky ale zato je plně funkční. Po odpojení se na panelu rozsvítí kontrolky ECT a kontrolka motoru, no motor jede klidněji a plynule. To hučení při jízdě po městě bylo nepříjemný a neustálé přepínání na dvouválcový režim i při studeném motoru mi nepřišlo zrovna ideální. Odpojení uvedeného konektoru mi přišlo jednodušší než úprava řídící jednotky, což by vzhledem na záruku mohl být problém. Vyzkoušet si to může každý a posoudit zda to má pro něj efekt nebo ne. Pro mne je to uklidňující pocit, že opět nemusím přemýšlet o prodeji vozu. Teď chci jen zaizolovat koncovky proti vlhkosti:https://www.autokabel.cz/teleso-konektoru-mcon-3f-vw-4f0973703?search=Těleso konektoru&page=4
    • Já ti tedy poradím - dodržuj pravidla fóra a nezakládej zbytečná duplicitní témata. Hledej!
    • zdravim potrebuju poradit jak nahrat loga na radio ....nemuzu najit loga v radiu
    • Těch 12 cm je hlavně dáno useknutým (menším) kufrem. Celkově si myslim, že Scala jako taková by byla ideální ve variantě combi. V dnešní době by kanibalizace s OIV nebyla tak zásadní. Zrovna včera jsem se byl objednat do servisu a je to podle mě nedoceněné auto.
    • Poraďte prosím přesný postup. Pořád mi to vyhazuje chyby. Vyměnil jsem LED v řasách a vyhazuje mi to chybu prasklé žárovky.
×
×
  • Vytvořit nový...