Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • Vyřešeno - propálený hydroštel a sjetá vačka
    • Zdravím, Oc II, 1.9tdi BLS PD 77kw měnil jsem celou sadu od LUK (Spojka + dvouhmota) z důvodu škubání při jízdě při 1600-2000 RPM (jakmile přidám více plynu tak škubaní zmizelo)   Po výměně vibrace při 1600-2000 otáček zůstalo a přibyl nový problém... Při rozjezdu na jedničku či zpátečku auto neskutečně vibruje, ale jakmile přidám více plynu tak škubání zmizí. Občas to udělá i v nízkých otáčkách na dvojku.   Měněno bylo vše: Přítlačák, lamela, dvouhmota, ložisko, váleček, nové šrouby. Vše bylo utahováno na moment, použity byli i veškeré přípravky např. vycentrování lamely.  Měnil jsem i veškeré uložení a silentbloky motoru/převodovky + nový olej v převodovce.   Je možné, že cukání při jízdě a škubání při rozjezdu spolu nesouvisí a jsou to dva rozdílné problémy, nebo naopak to může souviset a odchází např. převodovka? Nemůže to souviset s TURBEM? Díky moc! ------------ V zimě jsem měl motor venku a v průběhu 18 měsíců jsem měnil: Olej + všechny filtry Vačku a vše okolo Rozvody + napínací kladka Šály na klice Veškeré těsnění na motoru plechové i gumové Veškeré silentbloky Poloosy Svíčky + kabeláž k ním Nové disky + gumy + geometrie Odpružení a čepy Egr i škrtící klapka čištěna Čidlo teploty chl. kap. Váha vzduchu Vstřiky jsou jako nové včetně kontroly přes VCDS rozdíly max. +0.05|-0.05 Diagnostika žádnou závadu neukazuje
    • Příslušná témata hledej v sekci "Elektrika". Zde zamykám.
    • Zdravím , už delší dobu zlobily budíky lítala ručička na tachometr a nakonec přestala fungovat vůbec , a když zatočím do leva tak i palivová ručička jde do leva a pípne rezerva i když je tam půlka nádrže . Je to na výměnu budíků nebo se dají opravit ? Díky 
    • Auto bolo zapojené na nabíjačke a nefungovalo to aj tak, 80%kapacitu mala pred nabíjaním,potom som nemeral.
×
×
  • Vytvořit nový...