Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • Nedávno jsem se s tím také chvíli trápil. Doporučuji vycvaknout ten podlouhlý kryt pod ruční brzdou (tj. zatáhni co nejvíc páku ručky nahoru a pak vpodst. jen prsty od zadu vycvakej tem plastový kryt). Pak se dostaneš prstama k možnosti zatlačit zevnitř středového tunelu na 12V zásuku směrem nahoru. Vytahuje se ten kovový vnitřek z černého plastového kroužku dle fotoek zde v návodu. Aby šel vytáhnout musíš odjistit najednou oba zajišťovací zobáčky - viz obrázek. Chce to trochu šikovnosti a trpělivosti, nejde to úplně snadno 😁.
    • Tak kamarád z PČR "zdefraudoval" na zkoušku jejich kalibrovaný lidar a dělá to u naší Karkulky přesně 6 km/h navíc oproti jejich 50. Takže nastavuji v obci 57 a je to i s jejich tolerancí, myslím že je to 3 km/h. Letní a zimní rozměr pneu neřeším.....
    • Zdravím pánové, taky jsem se do toho pustil, ale ztroskotal jsem zatím na povytažení samotné 12v zásuvky. Napsal by prosím někdo polopaticky jak na to? Pravděpodobně bude třeba někde zmáčknout nějaký trn? Děkuji. 
    • B6 jsem dával místo vyteklých originálů a za mě určitě super. Komfort zůstal zachován, jízdní vlastnosti nedokážu posoudit už předtím jsem byl spokojen.
    • Tak staré auto skoro určitě prodával se smlouvou "auto na náhradní díly" Já bych tedy tak staré auto jinak neprodával. Tudíž skoro určitě nic od prodejce nezíská. Žádný prodejce si netroufne prodat 16 let staré auto jako auto bez závad.
×
×
  • Vytvořit nový...