Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • Tak problém identifikován. Pneu jsou vadná. I když jsou 2x vyvážená, tak mají výškovou házivost. Škoda, že to i velký pneuservis není schopný odhalit a přijdou na to až v klasickém servisu. Prostě a jednoduše i když je perfektně vyvážené, tak je kolo šišaté a způsobuje drncání. Jako musim říct, že mě značka Continental teda hodně zklamala. Mohlo to být tedy i špatným skladováním, za což by mohla Alza, nebo přepravce, ale spíš jsou prostě vadné 😞 Evidentně šli s kvalitou dolu. Předchozí Contíky byly super.
    • Správně bys měl hodit rezervu dozadu na nepohaňenou nápravu a dopředu dát zadní kolo. Ale je pravda,  že R 16 a R 17 je rozdíl dělanej hlavně pneumatikou. Pokud máš 17ky menší profil než na 16kách tak obvod a průměr můžou bejt stejný.
    • @Patrikscout Odpovědi se od autora asi  nedočkáš   Poslední návštěva 21. leden 2019
    • Stáhl jsem tam ten manuál, je tam zobrazená len tak letmo i ta moje přístrojovka a je u toho jen označení typ II nebo typ I, teď už nevím. Není tam nic, co by se zabývalo popisem rozdílů mezi těmi typy přístrojovek, co zobrazují a co umí. Nejsem schopen přes fkční mobilní aplikace zatím nakodovat zobrazení teploty oleje na maxidotu. Možná by to šlo přes VCDS, ale ten zatím nevím, jak bez rizika rozchodit, kabel mám zapůjčený. Možná se ale snažím zbytečně, pokud to ta přístrojovka třeba vůbec neumí. Mám přesně ten typ z přílohy. Marně hledám nějaké detaily, skoro nikde o tom nic není. Nevíte někdo, co to je za přístrojovku? Zdali umí teplotu oleje a jestli je to novější nebo starší typ? 
×
×
  • Vytvořit nový...