Publikováno Říjen 27, 200717 r Dobrý den, včera se mi na 1.8T zakousla vodní pumpa, přetrhl se rozvodový řemen a potkaly se ventily s pístem (jeden válec nemá kompresi) tak musím sundat hlavu. Již sme vše odstrojili a když přišlo na samotné povolení šroubů v hlavě zjistili jsme že je na to potřeba nějaký speciální klíč, není to ani torx, ani imbus, ten klíč vypadá spíš jako drážková hřídel se šesti drážkami a navíc musí být dlouhý, jelikož ty šrouby jsou dost hluboko. Nevíte prosím kde by se takový klíč dal na internetu sehnat, nebo aspoň jeho označení?
Říjen 30, 200717 r Autor Tak klíč sem si už nechal vyrobit a vše je opraveno, vyměněno, ale naskytl se další závažný problém, to auto nechce naskočit, vypadá to jako by vůbec neházelo jiskru, startér motorem točí a nic. Nevíte prosím někdo co se ještě mohlo stát nebo kde by mohla být chyba? VAG nic nehlasí, žádný chyby. Byly měněny dva ventily výfukové, vačky i rozvodový řemen jsou nasazeny správně. Netušíte někdo proč to auto nechce naskočit, jestli je ještě něco třeba nastavit přes vag, či zresetovat, odblokovat, nebo nevim ... Děkuju moc za každou radu
Říjen 31, 200717 r Netušíte někdo proč to auto nechce naskočit, jestli je ještě něco třeba nastavit přes vag, či zresetovat, odblokovat, nebo nevim ... Děkuju moc za každou radu Nezapoměli jste odvzdušnit palivové potrubí?Když jsi měl dole hlavu jistě jsi odpojoval i palivové potrubí a musíš do něj dostat benzín.Nejspíš ti nejde benzín do motoru.
Říjen 31, 200717 r Má to čerpadlo,to se odvzdušní samo.Třeba jsi něco nezapojil,přehodil.A nebo jsi taky něco po....
Říjen 31, 200717 r Ještě jsem neviděl a neslyšel, že by někdo na 1,8T odvzdušňoval palivo Tak to máš rezervy ve vzdělání.Čerpadlo v nádrži má jen omezené schopnosti odvzdušnění.
Říjen 31, 200717 r vytáhnout vstřiky - zkontrolovat jestli jde palivo vytahnout svíčky jestli dává jiskru dvě základní věci který by měl každej udělat když mu nejde motor a podle toho co nejde postupovat dál
Říjen 31, 200717 r Ještě jsem neviděl a neslyšel, že by někdo na 1,8T odvzdušňoval palivo Tak to máš rezervy ve vzdělání.Čerpadlo v nádrži má jen omezené schopnosti odvzdušnění. čerpadlo v nádrži dá myslím 3 bary
Říjen 31, 200717 r Autor vytáhnout vstřiky - zkontrolovat jestli jde palivovytahnout svíčky jestli dává jiskru dvě základní věci který by měl každej udělat když mu nejde motor a podle toho co nejde postupovat dál Děkuji za všechny příspěvky .... :-) Palivo tam jde, svíčky byly po vyndání mokré, a palivové čerpadlo je taky slyšet jak čerpá a po chvíli vypne. Ale tu jiskru to právě nehází, psal sem o tom výš. Ale teď tu procházím dílenskou příručku a zjistil sem že by na ty krabici vzduchového filtru měli být připojeny dva konektory pro koncový výkonovy stupeň N122, jeden sem tam zapojoval určitě, pak další vedl k tomu snímači nadmořské výšky, další pak na váhu, ale o druhém k tomu koncovýmu stupni si nejsem vůbec jist že sem připojoval, ani sem ho tam právě neviděl ....
Říjen 31, 200717 r Tak se schovalo někde...........mrška........ ROSTA------- Na odvzdušnění je tlak dostatečný,čerpadlo není nijak v tomhle to omezeno.To by mně zajímalo,jak jsi na to přišel?????
Říjen 31, 200717 r Autor Jestli tam ten konektor někde je nezapojenej a já ho jen zapojím a pojedeto, tak se radostí zblázním :-). Už mi to auto moc chybí, hlavně ten motor, teď jezdím s Vectrou B, asi 1.6, a je to děs, chcíplí, nebo s Audi A6 2.5TD, automat,quatrro, a taky mě to nějak moc neuchvátilo, zlatá 1.8T
Listopad 1, 200717 r Autor Tak už jezdí, super, díky moc za všechny příspěvky, byl to ten konektor na krabici filtru, zatoulal se tam a stačilo zapojit a už zas jezdi . Ale ještě jedna věc se vyskytla, přestala svítit kontrolka dobíjení, mohla prasknout žárovka, nebo tam je dioda (MR99)?
Listopad 1, 200717 r Tak už jezdí, super, díky moc za všechny příspěvky, byl to ten konektor na krabici filtru, zatoulal se tam a stačilo zapojit a už zas jezdi . Ale ještě jedna věc se vyskytla, přestala svítit kontrolka dobíjení, mohla prasknout žárovka, nebo tam je dioda (MR99)? je tam dioda
Listopad 1, 200717 r Autor Tak už jezdí, super, díky moc za všechny příspěvky, byl to ten konektor na krabici filtru, zatoulal se tam a stačilo zapojit a už zas jezdi . Ale ještě jedna věc se vyskytla, přestala svítit kontrolka dobíjení, mohla prasknout žárovka, nebo tam je dioda (MR99)? je tam dioda Aha a stává se že odejde, jde vyměnit, je to obyčejná dioda (válcová, obdélníková ...), nebo má nějaký jiný speciální tvar? Nebo může být ještě chyba někde jinde? Jinak to dobíjí normálně ...
Listopad 1, 200717 r Tak už jezdí, super, díky moc za všechny příspěvky, byl to ten konektor na krabici filtru, zatoulal se tam a stačilo zapojit a už zas jezdi . Ale ještě jedna věc se vyskytla, přestala svítit kontrolka dobíjení, mohla prasknout žárovka, nebo tam je dioda (MR99)? je tam dioda Aha a stává se že odejde, jde vyměnit, je to obyčejná dioda (válcová, obdélníková ...), nebo má nějaký jiný speciální tvar? Nebo může být ještě chyba někde jinde? Jinak to dobíjí normálně ... dioda odejde opravdu málokdy, zkontroluj konektor na altíku a nad startérem
Listopad 16, 200717 r Dobrý den, včera se mi na 1.8T zakousla vodní pumpa, přetrhl se rozvodový řemen a potkaly se ventily s pístem (jeden válec nemá kompresi) tak musím sundat hlavu. Již sme vše odstrojili a když přišlo na samotné povolení šroubů v hlavě zjistili jsme že je na to potřeba nějaký speciální klíč, není to ani torx, ani imbus, ten klíč vypadá spíš jako drážková hřídel se šesti drážkami a navíc musí být dlouhý, jelikož ty šrouby jsou dost hluboko. Nevíte prosím kde by se takový klíč dal na internetu sehnat, nebo aspoň jeho označení? Na kolik ta sranda přišla,jestli se můžu zeptat?
Listopad 17, 200717 r Autor Na 8100 mě přišly náhradní díly - rozvody, pumpa, těsnění pod hlavu, dva ventily. Toť vše, pak čas a nervy, ale povedlo se a zas jezdí jako dřív :-)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.