Přejít na obsah

Zápach výfukových plynů v autě.


pava

Doporučené příspěvky

Měl bych dotaz, zda se s tím už někdo setkal. Na Fabii combi (služební) s motorem 1.4 MPI 50kW r.v.2001, najeto 100 tkm, už asi rok při puštěném ventilátoru proniká do kabiny zápach splodin z výfuku.

Děje se to při puštěném ventilátoru, jedno jestli fouká studený, či teplý vzduch a zápach je tak intenzivní, že se musí ventilátor po chvíli vypnout. Už jsem vyměnil komplet výfuk od katalyzátoru dozadu, to znamená oba díly výfuku, nic se nezměnilo. Měl jsem to už dvakrát s touto závadou ve škoda servisu, na nic nepřišli.

Zbývají čtyři možnosti, těsnění výfukového potrubí, výfukové potrubí, vlnovec a katalyzátor. Jelikož nechci na to jít vylučovací metodou, protože díly a práce je dost drahá, ptám se jestli se s tím někdo z vás už nesetkal. Musím tuto závadu odstranit dřív, než se ochladí a začne se používat topení. Ještě takové malé vodítko, smrad je intenzivnější, když vozidlo jede v tahu např.do kopce.

Editováno: , autor: pava
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to dělalo odvětrávání klikového hřídele u 1.4 16V.Poškozena hadice

Tak tím to není, právě jsem se vrátil ze servisu a známý servisní technik mě ujistil, že to byla první věc, kterou kontrolovali. Ve středu jedu přetěsnit výfukové potrubí tak uvidím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes na to ve škodovce vlítli. Nechal jsem to vyměnit komplet. Těsnění na bloku, katalyzátoru i vlnovec, potrubí je vpořádku. Jestli to pořád bude smrdět, už to fakt hodím ze skály. Posr... MPi :fakac:

Editováno: , autor: pava
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak zatím vyměněno vše od bloku motoru, po koncovku výfuku. To znamená oba díly výfuku, veškeré těsnění a vlnovec. Bohužel to nepomohlo, smrad je v autě pořád. Teď je to v servisu znova. Napodlo mě, jestli ten smrad nejde přes špatně těsnící olejové víčko. Bude následovat toto: vyhození "ozdobného" krytu motoru, montáž olejového víčka z Felicie, umytí motoru. Jestli to bude smrdět i potom, tak už fakt nevím, nápady už došly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
Tak mám asi vyřešeno. Vypadá to, že opravdu bylo netěsné olejové víčko, motor foukal smrad spáleniny z oleje ven a ventilátor to nasával. Kryt je vyhozený a víko hlavy je utěsněno starým dobrým víčkem z Felicie. Konečně!!

Řešil jsem u MPI dnes stejný problém zápachu a taky to bylo netěsné olejové víčko. Jenom mne zaráží, proč jsi tam dával víčko z Felicie, když zespoda plastového krytu motoru je uložený náhradní víčko pro případ, že sundáš kryt.

Já tedy sundal kryt, otočil ho, vyjmul jsem náhradní víčko, nasadil ho a je po smradu:-).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Normálně jsou MPi motory vybavené ozdobným krytem na který je napasované olejové víčko VW, které známe i z ostatních motorů. Pokud provedeme demontáž krytu kvůli opravě motoru, nelze VW víčko bez krytu použít. Pro tento případ je z druhé strany krytu přiloženo původní víčko z Felicie, které se dá pro tento případ bez problému použít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...