wagnerr Vloženo 8. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2006 Tak tdy je můj příběh: V lednu se mi totálně vysypal motor (16V/55kW, najeto 102 tis., celou dobu servisován v autorizovaném servisu). V mém servisu mi řekli, že měnit to za fungl nový je z finančního hlediska nesmysl a nabídli mi, že mi opatří motor starší za rozumnou cenu. Motor opatřili, namontovali, vše funguje dobře, nikde žádný problém. ALE, teď jsem se konečně dokopal k tomu, abych to dal do pořádku i na dopravce. Vyslal jsem tam manželku, ať požádá o výmaz čísla motoru z velkého TP. Tam jí řekli, že je třeba mít registrační prohlídku. Zajela na reg. prohlídku a tam nastal problém, protože se ukázalo, že na motoru je vybroušené číslo !!! Mluvil jsem přímo s technikem, kterého znám a ten mi řekl, že s tím fakt nic neudělá, že tam prostě je vybroušený číslo. Zavolal jsem do servisu a popsal jim problém a čekám až se ozvou s návrhem nějakého řešení. Tak co byste na to řekli? Respektive má někdo nějaký tip jak to legálně řešit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdidriver Vloženo 8. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2006 Vždyť se dneska na číslo už vůbec nekouká. Zajímá je jen typ motoru jeho označení aby souhlasilo s tím původním a i když nesouhlasí pořád se dá požádat o nový zápis pokud bude odpovídat modelu auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wagnerr Vloženo 8. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2006 Vždyť se dneska na číslo už vůbec nekouká. Zajímá je jen typ motoru jeho označení aby souhlasilo s tím původním a i když nesouhlasí pořád se dá požádat o nový zápis pokud bude odpovídat modelu auta. No jo nekouká, ale asi pořád musí být na motoru číslo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 8. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2006 V autorizovanem servisu ti sehnali ojety motor s vybrousenym cislem jo? Nerikej mi ze toto Skodovka toleruje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wagnerr Vloženo 8. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2006 V autorizovanem servisu ti sehnali ojety motor s vybrousenym cislem jo? Nerikej mi ze toto Skodovka toleruje... No asi ne. Já jim řekl jaký mám problém a počítám, že mi ho pomohou vyřešit. A když ne, tak jim pohrozím tím, že celý svůj příběh napíšu do Škodovky. To by, myslím, mělo zabrat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 8. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2006 V autorizovanem servisu ti sehnali ojety motor s vybrousenym cislem jo? Nerikej mi ze toto Skodovka toleruje... No asi ne. Já jim řekl jaký mám problém a počítám, že mi ho pomohou vyřešit. A když ne, tak jim pohrozím tím, že celý svůj příběh napíšu do Škodovky. To by, myslím, mělo zabrat. To na 100% zabere. pls, napiš konkrétněji, co se stalo s tím starým motorem. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdidriver Vloženo 8. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2006 Vždyť se dneska na číslo už vůbec nekouká. Zajímá je jen typ motoru jeho označení aby souhlasilo s tím původním a i když nesouhlasí pořád se dá požádat o nový zápis pokud bude odpovídat modelu auta. No jo nekouká, ale asi pořád musí být na motoru číslo V tom případě bych si to číslo nechal vyrazit náhradním způsobem. To jde taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 8. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2006 wagnerr: aj mna by to zaujimalo bol to aua ci bby motor ? ale asi rozvodovy remen sa roztrhol. to len tak z nicoho nic a motor kaput. diki. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gil Vloženo 8. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2006 Svého času jsem řešil něco podobného a nakonec to dopadlo tak, že jsem napsal prohlášení, že nic nevím neznám netuším a žádám o nové číslo, to mi přidělili a poslali do konkrétního servisu , kde mi ho "profesionálně" vymlátili a pak znova na dopravku a hotovo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wagnerr Vloženo 8. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2006 Svého času jsem řešil něco podobného a nakonec to dopadlo tak, že jsem napsal prohlášení, že nic nevím neznám netuším a žádám o nové číslo, to mi přidělili a poslali do konkrétního servisu , kde mi ho "profesionálně" vymlátili a pak znova na dopravku a hotovo No uvidíme, ve středu mám schůzku v servisu, tak vám tady poreferuju. Volal jsem tam před chvílí, technik odložil sluchátko a bavil se se šéfem a skladníkem, který ten motor kupoval. Musím říct, že to byla docela vzrušená debata a jsem teda na tu středu docela zvědav. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wagnerr Vloženo 8. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2006 wagnerr: aj mna by to zaujimalo bol to aua ci bby motor ? ale asi rozvodovy remen sa roztrhol. to len tak z nicoho nic a motor kaput. diki. Byl to motor AUA. Má to delší historii. Po najetí asi 70 tisíc mě přeskočil rozvodový řemen. Chvíli se mě snažili přesvědčit, že auto někdo roztahoval nebo roztlačoval, ale pak našli jednu kladku, na které se úplně rozpadl ten obvodový plast, po kterém běhá řemen, takže vznikla vůle a bylo hotovo. Rozvody vyměnili, prohlídli hlavu a řekli, že se ventily naštěstí nepotkaly s pístem a že to tedy spraví jen výměna těch rozvodů. S tím jsem odjel a spokojeně jezdil těch dalších asi 30 tisíc km, když jsem v lednu jel na hory a na dálnici u Slanýho mi najednou zhasnul motor a rozsvítily se všechny kontrolky. Když potom motor rozebrali, tak řekli že tohle vidí snad podruhé v životě, že prý se sám od sebe zlomil jeden ventil a spadnul do válce. Vypadalo to tak, že ve dně válce byla díra a zbytek ventilu byl zaraženej v hlavě. No a pak mi řekli, že jen díly by stály asi 120 tis. a že je to blbost a že mi pomůžou, jak jsem popsal úplně nahoře. Všechno by bylo OK, kdyby teď nebyl problém s tou prohlídkou, tož tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 8. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2006 neboj nie si sam aj mne prisli na to v servise pri 86tkm ze jedna kladka zacina dosluhovat tak to uz len odtiahli a vymenili rozvody. povedali mi ze vsetko bolo v poriadku remen len ta jedna kladka sa zacala sypat a urcite by do 90tkm nevydrzala. tak som mal stastie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 8. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2006 ty kokso mna by trafilo ...dufam ze HTP vydrzi kua Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gil Vloženo 8. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2006 kolik si naúčtovali za ten motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wagnerr Vloženo 8. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2006 kolik si naúčtovali za ten motor? Motor 15 + práce a nějaký materiál, bratru asi 36 tisíc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inya Vloženo 9. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2006 Nevím, jak všem ostatním, ale ta cena mi přijde, jako podzřele nízká. To bych asi problémy čekal... ...na druhou stranu taková nabídka od autorizovaného servisu? Po šéfovi chtěli u Renaulta za tzv. polomotor asi 150 000,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wagnerr Vloženo 9. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2006 Nevím, jak všem ostatním, ale ta cena mi přijde, jako podzřele nízká. To bych asi problémy čekal......na druhou stranu taková nabídka od autorizovaného servisu? Po šéfovi chtěli u Renaulta za tzv. polomotor asi 150 000,- No po mně taky chtěli za nový polomotor 120 tisíc bez práce. 15 litrů za jetej motor mi přišlo jako normální cena, ale hlavně se dušovali, že to seženou tak, aby vše bylo v pohodě a legální. Teď maj myslím docela hlavu v pejru. Jdu tam ve středu, tak sem hned napíšu, jak se to vyvíjí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 10. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2006 Nevím, jak všem ostatním, ale ta cena mi přijde, jako podzřele nízká. To bych asi problémy čekal......na druhou stranu taková nabídka od autorizovaného servisu? Po šéfovi chtěli u Renaulta za tzv. polomotor asi 150 000,- Me se teda nizka nezda. Takova normalni. Ja menil u byvaleho auta taky motor (P309). Za praci jsem dal asi 7000 a to prehazovali veskere prislusenstvi z toho stareho, i rozvody. Nejakou evidencni kontrolu jsem vubec neresil. U motoru se prehodil prinytovanej stitek s typem a jezdilo se dal. Pak se auto prodalo a nikdo si nestezoval. I technickou proslo. Nevim ze by na technicke kontrolovali cislo motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 10. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2006 Oni ho maj kontrolovat když je ve velkém TP a když není tak se kontroluje typ motoru. to wagnerr: Nechci tím říci, že někoho takového podporuju, ale existujou firmy, které se zabývají sprostředkováním převodů evidenček atd... Něakou bych si sehnal a za úplatu bych si přes ně nechal vymazat číslo motoru. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wagnerr Vloženo 11. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2006 Oni ho maj kontrolovat když je ve velkém TP a když není tak se kontroluje typ motoru.to wagnerr: Nechci tím říci, že někoho takového podporuju, ale existujou firmy, které se zabývají sprostředkováním převodů evidenček atd... Něakou bych si sehnal a za úplatu bych si přes ně nechal vymazat číslo motoru. Tom Díky za tip. Jak už sem psal výše, mám ve středu schůzku s pánama ze servisu, tak uvidíme, jaké navrhnou řešení. Jistě mají také svoje známé, kteří umí ledacos. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikosar Vloženo 11. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2006 u fabii 1.4 16V se rozvodovy remen meni po 90tis. km ale to rozvodak vubec nevydrzi, tak proto nejlepsi vymena je po 60tis. km! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 11. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2006 u fabii 1.4 16V se rozvodovy remen meni po 90tis. km ale to rozvodak vubec nevydrzi, tak proto nejlepsi vymena je po 60tis. km! To si nemyslím, na druhou stranu v servisní knížce není výměna vůbec nařízená. Pouze kontrola, první teď nevím jestli v 90, nebo 110 tkm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikosar Vloženo 11. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2006 u fabii 1.4 16V se rozvodovy remen meni po 90tis. km ale to rozvodak vubec nevydrzi, tak proto nejlepsi vymena je po 60tis. km! To si nemyslím, na druhou stranu v servisní knížce není výměna vůbec nařízená. Pouze kontrola, první teď nevím jestli v 90, nebo 110 tkm. Jako zalezi na majiteli, kdy si rozvodak vymeni, jen si myslim, ze nekdo nebude riskovat zniceni motoru, lepsi vymenit drive nez pozde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinR Vloženo 11. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2006 Menší autorizované servisy kupují běžně na vrakovištích kde je na 95% motorů vybroušené číslo . Kupují tam i řídící jednotky za směšné ceny a zákazník pak platí plnou "pálku" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wagnerr Vloženo 11. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2006 Menší autorizované servisy kupují běžně na vrakovištích kde je na 95% motorů vybroušené číslo . Kupují tam i řídící jednotky za směšné ceny a zákazník pak platí plnou "pálku" OK, my se i dohodli, že koupí starší motor, ale stále mě ujišťovali, že vše je legální a hladce to projde na technické, na dopravce apod., tak ať se teď snaží Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.