Smoker87 Vloženo 15. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 Zdravim všechny. Nedávno sem si všim u své okty ,že ve stejné pozici sešlpnutého plynu mam najednou slabší tah .Nevím čím to je ale musím to i více vytáčet, po dni jsem si vsim na počítaci ze se mi zvedla spotřeba o 1- 1.5 l a fakt jde poznat rozdil. dnes jsem narazi na tema http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...44910&st=25 a tak trochu to ma stejne příznaky.ale jako ze na 3OOO otáčkach se mi to nezastavi.jen to proste roste pomalu .nejvic jsem dal stezi 160 a to k tomu s plnym knedlikem.\je mi z toho zle \poradte nekdo. \je to liny jak 120. Podíval vych se na ten ventil N75 ale ubec nevim jak to vypada. předtím to bylo dost živé a 190 na tachaci nebyl problem a ted je i na rovine ((((((((((((((((((( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smoker87 Vloženo 15. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 neni tohle N75? jestli jo tak cvaka jak o život. a nevim jestli jeste uzitecnej poznatek ale na miste auto pretoci v poho 4000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smoker87 Vloženo 15. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 Dalsi poznatek Turbu fuci dobre od 1700v poho a autojede v pohode do 3 rychlossti a pak se to ztraci pri 2700 a vys 130 nejvic a pozvolna do 160 ale to faakt trva Poradte nekdo pls Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gocek Vloženo 15. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 (editace) Zdravim všechny. Nedávno sem si všim u své okty ,že ve stejné pozici sešlpnutého plynu mam najednou slabší tah .Nevím čím to je ale musím to i více vytáčet, po dni jsem si vsim na počítaci ze se mi zvedla spotřeba o 1- 1.5 l a fakt jde poznat rozdil. dnes jsem narazi na tema http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...44910&st=25 a tak trochu to ma stejne příznaky.ale jako ze na 3OOO otáčkach se mi to nezastavi.jen to proste roste pomalu .nejvic jsem dal stezi 160 a to k tomu s plnym knedlikem.\je mi z toho zle \poradte nekdo. \je to liny jak 120. Podíval vych se na ten ventil N75 ale ubec nevim jak to vypada. předtím to bylo dost živé a 190 na tachaci nebyl problem a ted je i na rovine ((((((((((((((((((( Váha vzduchu Editováno: 15. Červenec 2008, autor: Gocek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 Ahoj, typuju váhu vzduchu, na 99% To cos vyfotil je ventil N75, cvakat má, pokud ale prelezeš 3000 ot i pod plnym plynem a nespadne do nouzáku je to OK. Pujč od někoho váhu a uvidíš. Spíš mě překvapilo že máš facelift, rv 2001 a přitom ještě motor AGR??? já myslel že od 2000 bylo AGU (naklápění lopatek turba a ventil N75 shodný s tím druhým) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spici Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 zkontroluj si hadice od intercooleru jestli všechny seděj jak maj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smoker87 Vloženo 16. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 3000 sem dokazal prekonat ale strasne dlouho to trvalo dal sem asi 3300. jde nakpoznat ten nouzak ze naskoci? a poznaj vahu na diagnostice? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 (editace) Ahoj,typuju váhu vzduchu, na 99% To cos vyfotil je ventil N75, cvakat má, pokud ale prelezeš 3000 ot i pod plnym plynem a nespadne do nouzáku je to OK. Pujč od někoho váhu a uvidíš. Spíš mě překvapilo že máš facelift, rv 2001 a přitom ještě motor AGR??? já myslel že od 2000 bylo AGU (naklápění lopatek turba a ventil N75 shodný s tím druhým) Facelift byl pro MR2001 a AGR se vyráběl 10/96 do 02/06, AGU je 1,8T benzín od 05/98 do 10/04 Editováno: 16. Červenec 2008, autor: rolbař Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 17. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2008 Jasne sem kuň sem chtěl napsat ALH. Ale že bylo AGR tak dlouho mě překvapuje, zas až tolik AGR jsem s facem nevidel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smoker87 Vloženo 17. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 17. Červenec 2008 Zdarec draci tak dneska jsem byl na diagnostice poprve s timto autem naslo to nakou zavadu na tepelnem cidle, tak jsme to smazly a jeli ji poradne nalozit a znovu diagnotiku zadna chybaa uz se neukazala a vykon porad slabej.Tak sme koupil vahu vzduchu vymena a jeste horsi tez to bylo ((.takze jsem ji vratil nastesti. Uz si nevim rady. ASi uz me ceka jen Skoda servis ( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gocek Vloženo 17. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2008 (editace) Zkus ještě snímač teploty a tlaku vzduchu,já měl konkrétně ohlý jeden pin v konektoru a taky to netáhlo.Až jsem si vzpoměl, že při výměně rozvodů jsem konektor snímače měl odpojený, no a pak blbě zacvaklý. Editováno: 18. Červenec 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smoker87 Vloženo 18. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 18. Červenec 2008 menil sem vahu vzduchu filtry mel na vagu i za jizdy turbo ok .pri diagnostice sem mel akorat jednu chybu s tep cidlem pak vymazano poradne protahnuto a vytaceno a pak uz zadna chyba. nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kijos Vloženo 21. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2008 menil sem vahu vzduchu filtry mel na vagu i za jizdy turbo ok .pri diagnostice sem mel akorat jednu chybu s tep cidlem pak vymazano poradne protahnuto a vytaceno a pak uz zadna chyba. nevim ahoj měl jsem ten samý problém na mé 66kw AGR, v nízkých otáčkách to docela táhlo ale slabě a ve vyšších jsem jel jako 1,2HTP, u mě to ale spravila nová váha vzduchu, tak skus třeba i jiného výrobce , ale to tím asi nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smoker87 Vloženo 21. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 21. Červenec 2008 dneska jsem to mel na profi VAGU skodovackym a nic to nenaslo. Davali jsme tam bosackou vahu ale ta byla v haji a auto bylo total mtve jinou nemel a pak jsme zkouseli vymenit ten Pod streacem bliz k ridici N75 myslim co sem fotil a to taky nebylo jistejestli je uplne v poradku ale nepoznal jsme rozdil. takze porad nic KURNA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smoker87 Vloženo 21. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 21. Červenec 2008 (editace) MOHL by jsem nekdo hodit body co to vse muze byt?ZAclo to strasne zrat 1.5 l navic mimo mesto Váha ( u me zatim nejiste mel sem tam nakou novou neorigo nakej pieg.... bla nevim a bylo to horsi N75 Ventil EGR ventil TUrbo ( mam 100 pro v poradku mereny tlaky atd) Vstriky? Cerpadlo? Editováno: 21. Červenec 2008, autor: Smoker87 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smoker87 Vloženo 24. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 24. Červenec 2008 Dnes jsem zasel pro ventil N 75 v SKoda orig Servisu.Ventil Stál 1002,-kč cos velmi levne si myslim nato ze to je ze skody.Vymeneno prijde mi ze uz mam plyn citlivejsia 160 jsem zatim jel nejvic ale 100% to jeste nebude. Nouzák povoli jen 3000 Otacek? ja 3000 prekonam a muze mit turbo tlaky dobry ale buze zlobyt? nebo vstriky? mohli by mi nekdo na toto odpovědet? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 24. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2008 Dojed na Moravu k Indimu na dilnu.Zkouknem, opravime a i popripade upravime softwer na 85kw a pak to bude paradni svezeni... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smoker87 Vloženo 24. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 24. Červenec 2008 (editace) Z 66KW 85KW to asi ne snad ? Jinak info: plyn je citlivejsi a trochu i a auto ozilo jel sem skoro 180 ale z tech 130 to docela trva urcite jeste neni neco v poradku Editováno: 24. Červenec 2008, autor: Smoker87 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 25. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2008 Z 66KW 85KW to asi ne snad ? Jinak info: plyn je citlivejsi a trochu i a auto ozilo jel sem skoro 180 ale z tech 130 to docela trva urcite jeste neni neco v poradku 85kw ti je malo??? chipem 85kw z AGR neni problem udelat!! \jako neni problem udelat 200 koni ale to neni jen chipem ale vymenou dalsich veci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smoker87 Vloženo 25. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 25. Červenec 2008 neni jen se divim ze s toho jde udellat 85 KW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 25. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2008 neni jen se divim ze s toho jde udellat 85 KW Vsak jich tady na foru je odeme chipnuto docela dost... celkem dost jsem z AGR dostal tryskami a chipem 93KW a 315Nm to jsme odmerily na MAHA valcove zatezove zkusebneLPS3000. Tech 85 je bez koure, jede lip jak 77kw Okta2 a min zere. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olaf Vloženo 25. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2008 Vsak jich tady na foru je odeme chipnuto docela dost... celkem dost jsem z AGR dostal tryskami a chipem 93KW a 315Nm to jsme odmerily na MAHA valcove zatezove zkusebneLPS3000. Tech 85 je bez koure, jede lip jak 77kw Okta2 a min zere. Ahoj, pokud má face a AGR tak už má turbo jak 81KW pokud se nepletu, to z toho dotane i vícjak 85KW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 25. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2008 Ahoj, pokud má face a AGR tak už má turbo jak 81KW pokud se nepletu, to z toho dotane i vícjak 85KWPletes. AGR ma obtok i u faceliftu.ALH je 66kw s VGT turbem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olaf Vloženo 25. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2008 Já mám 2001 08 AGR a mám VGT turbem, ale je to dovoz.Tak možná je vývozní?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 25. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2008 Já mám 2001 08 AGR a mám VGT turbem, ale je to dovoz.Tak možná je vývozní?? Nebo cachry s motorem.Protoze jsme to nikdy nevidel v AGR VGT turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.