Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Tak konecne mam zavadu na svem AG SGI,snad nekdo poradi,nez se pohrnu do servisu.

Auto se ohreje na 40,prepne na plyn,pohoda.Ale jakmile se ohreje na provozni teplotu,je problem s volnobehem pri vyrazeni rychlosti,stava se,ze kdyz dobrzduju motorem nez zastavim,tak kdyz vyradim,otacky se zhoupnou ve smyslu 500-1500-0.Provedl jsem tyto ukony: vycistil filtr tekute faze v reduktoru,odkalil reduktor(nic),zkontroloval kabelaz + hadice a hadicky,vycistil elmag. ventil na reduktoru(pekne zakarbonovany-to vyresilo jen cuknuti pri prepnuti na plyn-uz necuka :palec2: ).Tohle nijak nevyresilo muj problem.Co mam jeste v planu: vycistit elmag. ventil na nadrzi-az vyjedu vsechen plyn,natankovat u jine pumpy.Najeto mam 108000,takze mozna uz je membrana v reduktoru v haji + nejake cidlo s tremi vyvody na reduktoru,ale s tim uz sam nehnu.Co vy na to,zkusenejsi?Jeste neco,na benzim problemy nemam,vse je perfektni,pri jizde na plyn nepozoruji cukani,nizsi vykon atd. co by naznacovalo treba nedostatek paliva a tak.Pouze chcipne pri vyrazeni.Prikladam fotky reduktoru.

post-8143-1221796709_thumb.jpg

post-8143-1221796716_thumb.jpg

post-8143-1221796721_thumb.jpg

Upraveno od milosk

  • 3 týdny později...

Mám stejný,resp. podobný problém. Od července mám ve voze namontované LPG (AG-systém SGI). A to firmou, která je doporučována LPG klubem (TC101 v Praze). Od té doby mám však s autem potíže. Při volnoběhu mi motor točí místo 800ot 1000-1200ot po zahřátí, někdy dojde ke kolísání ot až ke 2500ot. Dokonce mi za jízdy při delším sešlápnutí spojky (v zatáčce) zhasínal motor, neudržel otáčky.

V servise mi vyměnili váhu, lambdu, čistili škrtící klapku, a až na to, že mi to už "nechcípá", je to stejné. Od montáže LPG jsem jezdil jen na plyn, celkem asi 8000km. Teď mi řekli, po poslední návštěvě, že mám ujet cca 3 nádrže na benzín, aby si řídící jednotka opět upravila údaje ze škrtící klapky. A když to nepomůže, výměna klapky. Auto má najeto 125 000 km.

Chování je stejné jak při benzínu, tak i při plynu, nastalo to však vše až po montáži plynu.

Další věcí je spotřeba LPG, všude jsem četl že by měla být asi o 5-10% vyšší, u měj to ale až 25%! Tj. z původních 7.8 na 9.7, nekdy i přes 10.5! Nevíte někdo co s tím? Děkuji.

Upraveno od Syd

  • Autor

No to je teda podel.Ja myslel,ze tam jsou to machri,no nic.Co zkusit reklamovat a reklamovat a pripadne pozadovat uvedeni do puv, stavu a vratit penize,snad s tim pak neco udelaj.Ja jsem vyresil.vyjel jsem nadrz do prazdna,jsem ani nevedel,ze na to najedu 600km.Pak jsem natankoval jinde,mezitim vycistil elmag. ventil a zda se ze je to vse v poradku,ne 100%,ale uz to nechcipa,zakolisda,ale nechcipa.Ja si teda na AG nemuzu stezovat,spotreba opravdu +10%,vykon dobry,krome te stare membrany je vse super.Otacky mam stejne jako na benzin,proste to nepoznas.Reklamuj to,mas 2 roky zaruku!!!.Hod im to doslova na palici,jestli nebudou ochotni,obrat se na COI o radu jak dal.Jsem priklad toho,ze AG SGI je bezchyby,co se tyka elektroniky a rizeni motoru.

  • 2 týdny později...
................tyka elektroniky a rizeni motoru.

Ty vaše 3 dráty je čidlo. Jinak kolik máte najeto na membránách v reduktoru?

Do AG zatím nedělám, ale pokud to dříve nedělalo a začalo to až teď, tak bych viděl buď problém v reduktoru nebo ve vstřikách - opotřebení nebo zanesení.

Baj-očko.

  • 2 roky později...

naprostý souhlas - nejsem spokojen asni s prací, ani se zařízeními TC101.

www.lpgdiagnostika.webnode.cz

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.