Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/19/10 v Příspěvky

  1. Buď ti pomalu odchází kabelový svazek pod ventilovým víkem vzniká tam přechodový odpor vlivem působení oleje na svazek a konektory nebo nejdřív zkus nechat přehrát soft v řídící jednotce motoru. Kolik máš najeto? Byly dělaný rozvody?Může zlobit teplotní čidlo co dává chybnou info ŘJ motoru a ta pak dává špatnou startovací dávku. Co baterie jak je stará pokud má už špatnou (malou)kapacitu i když startér točí tak to může být projev špatného tepleho startu. Někdy to může být i startérem i když startuje ale mávětší odběr a točí pomaleji než nový.Jo dvoulitr PD je mrcha tam musí všechno fungovat tak jak má.Pak můžeš zkusit zvednout startovací dávku třeba se to zlepší.
    1 bod
  2. Díky za vaše názory, ale ještě svůj problém upřesním. Teď odpoledne jsem si řekl, že to vyzkouším, nastartuju, zařadím R a couvám, při sešlápnutém plynu vibrace a jak kdyby se autu nechtělo jet, ale relativně v pohodě jsem vycouval, pak zařadím D a jedu, kolem 1700-2000 ot. motor opět vibrace jak blázen a při přidání plynu kolem zmíněných otáček se vibrace jen zvyšovaly. Pro jistotu jsem si přeřadil na sekvenci, přijedu dmů, při poloze páky na N podstatně vyšší vibrace než při zařazení na D nebo R. Pak vypnu motor, opět se vrátím k auta tak po 3 minutách, nastartuju a všechno klape jak má zkouším přidat pořádně plyn řadit, no prostě všechno a nic. Nicméně předpokládám, že jak auto vychládne tak za studena se objeví ten stejný problém.
    1 bod
  3. To jsem prave předpokladal, že nebude potřeba, když už tam multifunkce jednou byla. To chceš jako říct, že to není kompatibilní ?
    1 bod
  4. Tak ještě si sežeň podvolantovku........
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...