Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/23/10 v Příspěvky

  1. Mas znajvacsou pravdepodobnostou zaneseny egr ventil, umna to pise chybu 16786. Snazil som sa to vycisti ale moc sa to nedalo rozobrat tak som tam len nastriekal cistic a zatial to funguje ako tak, ale obavam sa ze sa to bude musiet vycisti lepsie pripadne vymenit egr ventil. A suvisi to samozrejme s olejom mne to papkalo 5w-40 tak som presiel 10w-40 a spotreba klesla a zatial aj ventil este facha. Len neviem dokedy.
    1 bod
  2. Jo, akorát jsem si všimnul jedné věci. Je normální když jedu 600 km po dálnici, zastavím na čtvrt hodiny na pumpě a po opětovném nastartování mám ručičku teploty motoru někde na polovině ?? (bylo to při teplotě cca 2°). Zdá se mi že zahřátí motoru je normální (+- stejně rychle jako má předchozí HTP a podle vzpomínek +- stejně rychle jako 1,6 74kW Octavia), ale to "stydnutí" je mnohem rychlejší než u obou zmiňovaných aut ....
    1 bod
  3. Tvůj dotaz nevyvolal zrovna dramatický zájem kolegů.Zkusím ti pomoci alespoň částečně.Sání topení a klimatizace je před spolujezdcem pod plastovou mřížkou před předním sklem.Tvoje představa, že tam nastříkáš dezinfekci a je to, se mi moc nezdá.Na vstupu sání je prachový filtr a před spolujezdcem pod palubní deskou je ještě pilový filtr.Řekl bych, že je musíš oba demontovat-stejně je musíš dát nové-předpokládám, že dezinfekcí chceš odstranit zápach z ventilační soustavy.Filtry by držely zápach i nadále.V příloze je pár návodů na demontáž stěrače, mřížky atd. a přibližnou orientaci po tělese topení.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...