Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/09/11 v Příspěvky

  1. Zdravím. Má někdo povědomí v čem přesně je rozdíl mezi těmito motory? Je to jenom v softwaru ŘJ? Nebo jsou tam i nějaké rozdíly v mechanických součástech motoru?
    1 bod
  2. kacany : jasny,sikovny ruce a je vse OK
    1 bod
  3. Malý OT pro Janysek a Kacany : necitujte předchozí příspěvky
    1 bod
  4. Jak píšu, je to služebák, takže mě to až tak nepálí. On ten provoz je dost na to auto náročný. Další servisní prohlídka bude v 30 000 km a to počítám vyjde někdy v listopadu, kdyby se ta spotřeba oleje nezmenšovala, nebo dokonce narostla, tak by se to muselo řešit. Ovšem doprava v naší firmě to je kapitola sama pro sebe...
    1 bod
  5. samurai, tak jsme na tom podobně, já už taky nevím která bije, dorazils to ještě tím německým fórem. Bikeone, můžeš prosím uvést zdroj těchto informací? Ptám se podruhé.
    1 bod
  6. Bikeone, můžeš uvést zdroj těchto informací?
    1 bod
  7. beranku666, tak sem s těmi detaily a materiálem, hoříme nedočkavostí.
    1 bod
  8. Pak mají ty motory něco vydržet, když ani pořádně neví, co vlastně montují.
    1 bod
  9. 1 bod
  10. akubus, hydroštely někdy cvakají po nastartování studeného motoru, ne po jeho vypnutí
    1 bod
  11. Fabia 1.2 TSI 63 kW - otáčky motoru: 50 km/h (III rychlostní stupeň) - 2000 ot./min 50 km/h (IV) - 1500 ot./min 50 km/h (V) - 1200 ot./min 90 km/h (V) - 2100 ot./min 100 km/h (V) - 2350 ot./min 130 km/h (V) - 3050 ot./min 150 km/h (V) - 3500 ot./min Rychlosti jsou podle tachometru. Ty otáčky jsou dost zajímavé, hlavně ve vyšších rychlostech. Moje FI 74 kW ve 130 točí 4000. S TSI to snad bude ve 170...
    1 bod
  12. to chillike: já mám v práci čerstvě 1.2 TSI 63 kW a všimnul jsem si, že ty otáčky u studeného motoru taky vydrží na zvýšené hodnotě jenom pár vteřin a pak rychle spadnou někam k 800/min. S tím palivoměrem to mám to samé, když pak ujedeš víc kilometrů, tak ta ručička spadne rychle dolu. K teplotě motoru: jestli máš Maxi dot, tak si v něm najdi ukazatel teploty oleje, pak uvidíš kdy je motor skutečně na provozní teplotě. Ten ručičkový teploměr na palubní desce ukazuje 90 st. hodně rychle, je to spíš taková orientační hodnota, u mojí FI to taky naběhne rychle (samozřejmě, že v zimě to trvá déle).
    1 bod
  13. asi nějaká chybička v obvodu třeba veverka na vrtuly
    1 bod
  14. Tak v tom SM se píše: přeskakování rozvodového řetězu může mít na svědomí to, že vačková hřídel ovládá nejen ventily ale také vysokotlaké palivové čerpadlo, tím pádem jsou rozvody více namáhané(stejná závada se projevovala u přímovstřikového motoru Ford 1.8 SCI) - je to ovšem domněnka redaktora. Dále údajně odchází elektronická regulace obtoku turbodmychadla vlivem vysokého tepelného zatížení. Jako další závadu uvádí chrastící táhlo obtokové klapky turba, tento zvuk lze zaměnit za chrastící řetězový rozovod. No a poslední věcí, která se objevuje i zde na foru jsou překousané zapalovací kabely od kun, protože nejsou schovány pod krytem. Jelikož je to článek v rubrice Autobazar-profil Škoda Fabia II tak doporučení je u 1.2 TSI tento motor zatím NEBRAT ("Velmi nadějný motor zatím předvádí spíše odvrácené stránky nové techniky,avšak výrobce to vytrvale řeší. Jeho problémy nejsou principiálního (jako u HTP),ale spíše dílčího rázu. Až se vyřeší,bude to najlepší motor pro malé auto. Zatíma bohužel platí nebrat".). Z výběru mezi 1.2 HTP, 1.4 16, 1.6 16V, 1.2 TSI, 1.4 TDI a 1.9 TDI doporučují jenom 1.4 16V a 1.9 TDI...
    0 bodů
  15. Hm, aspoň něco...skoro to potvrzuje moji myšlenku nekupovat nový model minimálně prvním rokem výroby. Tady to, jak čtu, bude to ten 45 KT až dokonce dva roky...
    -1 bodů
  16. galeo, jasně, ale já už jsem se vycukal na své služební FII TSI... Takže si raději počkám. Jikra, nevíš, jestli ty TSI s tím přídavným topením PTC, budou mít taky upravený SW motoru, nebo s nástupem 45 KT a PTC se to vrátí do "normálního" stavu?
    -1 bodů
  17. prochy: nikde netvrdim ze su kvalitnejsie ako origo, ale ak mam mat autopal za 160€/kus alebo depo/tyc do 90€/kus tak je to asi rozdiel nie? To ze niekto dodava do prvovyrobi neznamena ze len to je naj, kvalitativne dobre mozu byt aj ine produkty, preto ma zaujimaju skusenosti ludi ktori taketo svetla maju. Nove depo alebo tyc je urcite lepsie ako repasovane autopal (vymenene predne skla). Ak s tym skusenosti nemas, nemusis sa za kazdu cenu k vsetkemu vyjadrovat!
    -1 bodů
  18. Takze ja som chudak kt. setri na svojom aute (serbli). Urazas ma lebo vies ze to to nemozem vratit, kedze nechcem dalsie upozornenie od velavazeneho najmudrejsieho pana moderatora. Nechapem ako moze byt niekto ako ty moderatorom fora (ci co si to..) Nemas ani paru o slusnej komunikacii a na tvoje povysenecke vyjadrenia je skoda aj reagovat. Bol by som velmi rad keby si nepisal do mojich threadov provokacne recicky, nemam zaujem o tvoje rady!..ale o rady ostatnych normalnych slusnych ludi. Mam o tejto problematike nacitane dost a kedze moje svetla sa prelestit nedaju, lebo su zahmlene zvnutra, chcem nove. Predtym ako ich kupim, radim sa z ostatnymi majitelmi, podla toho sa rozhodnem. A pre tvoju info ani zdaleka nepatrim k ludom kt. kupuju najlacnejsie veci.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...